November 5, 2006

  • <畜牲日記>

    為左取悅我既女性讀者, 今日呢篇係講唐老鴨.

    女友係唐老鴨既忠實粉絲之一, 由中學開始已經沉迷呢隻畜牲. 咁耐我只係見佢過一次羡慕人地有既唐老鴨 – 香港的第一號粉絲, 即成日上報紙雜誌個位. 而我同佢行街幾年, 不出十件畜牲既精品係 (1) 佢冇 同理 (2) 佢好鍾意.

    愛屋及烏, 殃及池魚. 我自從搬左去中環, 屋企多左好多畜牲精品. 係度介紹下我最鍾意個幾樣 (後面 : 係你鍾意定你女朋友?)

    (1) 阿大.

    四呎半唐老鴨, 真人咁大, 取名阿大. 唔好問點解廿幾歲人仲要為死物改名.

    佢真係好大. 平時同我一齊訓, 我張雙人床有一半俾隻野訓左. 為左影相, 我特登將佢放係張大班椅, 等大家可以估計佢有幾大 :

    IMGP3377

    唐老鴨 : 嘩~ 主人隻松島楓好正!!!

    [十分鐘後]

    IMGP3379

    唐老鴨 : 嘩~呀~~ 射左出黎, 舒服晒 (留意佢隻左手).

     

     

     

    .. 一時忘形, 唔記得左呢篇野係為左取悅女性讀者… 除左阿大, 仲有阿中, 阿細, 阿細細. 女友無買阿中, 但有兩隻有手臂咁長到既阿細, 同埋一隻似老鼠多過似唐老鴨既阿細細. 基本上全部同阿大一樣樣…

    (2) 阿旭 : 手偶公仔, 太源街買. 鍾意佢係因為只係用左 $68 買, 係 gift land 要 $98. 顯示出我既至抵精明眼. 叫阿旭, 係因為佢識得 “旭”. 相張影得好核突, 成個 “木咀” 咁, 其實佢真人靚仔好多 :

    IMGP3386

    (3) 東京迪士尼畜牲食糧箱

    當日女友無踏出過美國大街, 我偷偷地去左附近, 用成舊水買左呢個盒. 好得意.

    個盒連餐買. 裏面唔知有乜狗屎, 同垃圾, 好難食. 但由於我十分肚餓, 無理咁多, 食晒.

    但買完又怕女友聰明得濟, 自己行過去買一個. 於是乎一個人坐係個 counter 成個鐘, 若女友走過黎都可以截住佢… 最後佢梗係沉迷係美國大街, 根本無諗過離開… 你唔好理… 呢個野真係好得意, 同好貴.

    IMGP3373

    (4) 刨冰杯.

    同 (3) 一齊買. 不過我淨係買左呢個杯, 無買埋d 刨冰. 皆因我食唔落.

    IMGP3381

    (5) …. 一直坐係 LCD 芒上面 (佢係第一張相出現過). 成日用射喱眼望住阿大自瀆….

    IMGP3382

    (6) 無獎問答遊戲 : 請數出下圖的唐老鴨數目.

    IMGP3383

    其實係床頭既唐老鴨閣, 當中有史弟既生日禮物.

    對, 係我既生日禮物.

    我頓時諗起送鬚刨俾阿媽做母親節禮物.

     

Comments (15)

  • 非想欣賞阿大射完個張相…….看!他那雙不理世俗眼光的堅毅眼神啊!

    諗諗下,你個樣都有點似唐老鴨。咁史太嫂會唔會叫唐老太?

    將來孩子會叫老鴨嗎?

  • 我覺得你都慢慢不自覺地開始中意呢隻鴨~~~

    我中意你最尾個比喻!

  • 阿大︰死,射左上天花板,今次實比主人鬧死……

  • 唔,我數過有 23 隻唐老鴨!不過其中好似見到你女友既相喎……

  • 嘩~~~ 好犀利呀, 有咁多唐老鴨, 阿大真係好大隻~~ 不過半張床俾左佢訓, 你都幾慘…..我最中意係個食糧盒, 好得意~ 不過我成日驚d 公仔會痴塵, 你會唔會要久不久lor 佢地去乾洗架?

    突然之間覺得你多左d 童真咁, 哈哈~~~

  • 讀到 nepenthe99 的發現,馬上搜尋女朋友的芳蹤。想不到,原來她的背景都是唐老鴨!!佩服佩服!!

    我猜女朋友送你的是鬧鐘和砌圖。人人都需要個鬧鐘o架啦!如果你無特別喜好,咪幫你選o羅!而砌圖,一路預備份禮物,一路望住唐老鴨都開心。

  • nepenthe99, 他撚這麼大篇文章就是想你發現他女友–

    然後讚她漂亮。

    relgitsjg, your gf is gorgeous.

  • 群(唐老)鴨拱照史太嫂?hehehehe~~~

    咁史太嫂又真係幾正既~~~~

  • 其實他真正想聽的是:

    relgitsjg,你真是一個幸福的男人。

  • 你真是一個”幸福”的男人。(….如果你女友鐘意Hello Kitty而唔係唐老鴨….可能你間房會變成粉紅色…連家中馬桶蓋也有隻貓頭!而且隻 貓仲要係冇咀的…)

  • 又一噴飯作品,食飯睇肯定啃死。

    殖民地人民有時都會唔覺唔覺鍾意左宗主國。

  • Denise,你正說中我所說!

  • Silly_cecile, Denise : 我女友成日都係咁講 – 好得我唔係鍾意 hello kitty, 唔係你好大鑊. 而經我去日本一次, 係邊度都見到 hello kitty, 真係一額汗…

    Hyster : 我係幾鍾意阿大既.

    Nepenthe99 : 你真係眼利, 咁都俾你見到 (後面 : 仲扮野?)….

    教主 : 謝過咧………. (-_____- 我蔑視你係我個場串我)

    jenne56q : 中左一個. 拼圖的確是我既禮物 – 更重要既, 幅野係我砌既. 無錯, 一幅由我砌既拼圖, 的確係我既既禮物.

    reelastime : 公仔唔會拎去洗, 女友話會洗到變樣 (變左米奇老鼠). 至於精品, 有時候會搵雞毛掃抹下.

    kursk : 謝過咧, 但唔好再道出香港人既心聲, 愛上宗主國… 出年就係浩劫十年..

  • d公仔洗得架!!!!!  掉落洗衣機洗都冇問題!!!!  ( 當然, 要睇你用歐洲機定日本機, 歐洲機一定冇問題.   同埋阿大咁大隻, 點塞得落 )

  • 睇完好想呷醋囉~! 仲話取悅女性讀者~!!!!

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *