August 13, 2007

  • <要就搵, 唔要就揼>

    細個成日被阿媽屌 (唔好意思, 應該係鬧), 話我對所有野 – 個陣未包括女友 – 既態度都係 “要就搵, 唔要就揼”. 意指我亂放d 野, 於是乎要用個陣就搵黎搵去…

    聽日要用食屎生個張畢業証書, 尋日係屋企搵撚左成日, 搵唔到; 以為係公司, 點知公司乜春都冇; 以為未拎, 返到江江 U, 見到個 record 大大隻咁簽左自己個名. 仲要拎左成年添, 完全無印象去左邊.

    我知道銀河系裏面有一個人清楚過我 (柯柏文?). 不過無理由打去問人地 “喂, 好耐無見. 你記唔記得我張食屎生畢業証書係邊?”

    Holy Cow. 我唔想對女友都係 “要就搵; 唔要就揼”.

    呢鑊仆街咧. 畢業証書去左邊呀???????????????????

    心念一動, 但又俾我睇見呢單新聞.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    我果然未長大, 仲係一個細路.

    呀, 証書呀~~~ 你係邊呀~~~~~ 返黎我身邊呀~~~~

Comments (7)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *