May 17, 2008

  • <終極炒冷飯 II>

    就像d 人死撚左一樣會出精選碟 (當然好些生勾勾的歌手, 例如李彩樺同埋黃伊汶咁, 出左一隻碟之後就出精選), 大家在辦公室悶悶地既時候 (還有看地震的報導看到情緒低落時), 看看某些文章, 心情可能會輕鬆一點. 而放到越後的文章… 內容也越來越沉悶…與枯燥… 好像大家過了某個年紀, 就連射精也沒有高潮… (陳奕迅上身) 如何留得住高潮, 一招了太過少

    我發覺近來寫得好多第二集既故事, 又或者我咬住咁一些論點玩到唔放 (林嘉欣, 我阿媽, 亞視, 唐老鴨). 就好像壹號皇庭咁由第一集拍到 n 集, 或者好似 x-files 咁拍左千幾季. 這除左顯示我好懶, 更加彰顯左我既技窮, 同埋生活係如何如何地枯燥.

    好悶. 加上心情仍然處於低水 (儘管恒指已經暫時係谷底反彈), 回歸無期.

    悲.

    終極炒冷飯 I

    就連冷飯都要炒兩次… 我就覺得自己要回塘, 要收自己皮.


    我阿媽

    1. 拿什么拯救你, 我 (阿媽) 的愛人

    2. 千秋不滅, 萬世輪迴

    寫完呢兩篇 (其實還有更多), 便沒有人 (包括我自己) 再相信我其實很愛我媽…

    愛情信箱

    1. Impossible Trinity

    2. 惠州版

    3. 男人能給的溫柔

    特別推介

    1. 你這樣恨我 : 值得推介既係, 留言比文章本身還要長 (大約一千倍)! 我決定將該文既留言結集出書. 我相信係題目太過具挑釁性 (可惜唔係挑逗性) 及殺傷力. 下次改番過好D 既名, 例如 “你這樣愛我”. 或者…

    2. <屌你老母> 實在出神入化… 真係屌你老母

    續集系列

    飛機 二三 事 : 第一集, 第二集

    情人節 : 第一集, 第二集, 第三集

    千般愛事件簿 : 第一集, 第二集

    沒有愛情的人, 寫起愛情來就十分吃力… 就像一個沒有兒女的人, 講起湊仔餵奶, 就肯定紙上談兵, 不知所云.

    其他系列

    唐老鴨 x 迪迪尼 combo

    1. 迪迪尼全紀錄

    2. 唐老鴨 collection

    (懶) 哲學系; (pseudo) 公民意識課

    1. <a * b = c>

    2. 區議會問答

    3. 自瀆

    4. 作者觀點不代表作者立者

    5. 酒精 FAQ : 寫完呢篇野之後, 我逢飲必醉. 仆街…

    教育

    1. 副學士 = 教育大鑊飯.

    2. 犬儒的迷失與沉思

    我就好似同教育界好大仇口, 由阿蛇到副學士都唔放過…

    記憶… 是沉重的

    1. 童年

    2. 六四 . 後記

    我仍然掙扎今年六四去到邊個位要走…


    終於 系列

    我最喜愛的一個故事 : 156 天; 156.5 天

    系列的 tag (記住順日子睇)


    悶到仆街, 講電講數

    1. 戇鳩的人, 戇鳩的事, 戇鳩的數字 : 第一集, 第二集

    我無預計過有人會睇得完同埋睇得明白… 總之我好勁好叻就係咧 -___-|||

    *********************************************

    同場加映 : 新的 寫輪眼 唐老鴨

    前陣子同中學同學慶祝生日, 竟然有人問我鍾意唐老鴨既歷史… 成場即刻 dead air 左. 好在個陣無播張國榮既當愛己成往事..

    -___-|||

    第一個 entry

    第二個 entry

    第三個 entry

    1. 手繪版唐老鴨

    Photobucket

    (實物圖)

    我就一直對我的美術及繪畫天份很有信心 (又自瀆了…)

    2.64 號實物圖

    正 x 1000000000000000000000000000000000000

    3. 木製唐老鴨

    這件便是 entry 1 中 “仲有一件託人係美國網站訂既, 唔知點解好平 (US$30), 我係日本見到 HK$700.”


    4. 錢箱


    將佢隻左手抽下, 將散銀放係個匙, 兩秒後佢會 muah 大口, 將個錢吞落肚度. 係 Trendy Zone 買個陣, 問個售貨員 (佢幾靚) 入乜野電, 佢話入 AA 電… 返到屋企一睇… 其實係唔使入電 ($125)

    實驗証明, 佢能夠成功食落肚既散銀, 只有五毫子…

    超可愛!

    5. 手錶 + “水晶” 球

    老姐同大表弟送既生日禮物~~ 隻表好靚, 完全唔低能. 但條表帶好似好化學, 所以載左幾次就好好收藏…

    6. 巴士

    無乜特別, $15, 太源街

    7. 釘書機

    幾假, 但係係真既, ~$30, Trendy Zone



    8. M 記老唐

    表妹送既生日禮物. 加上之前買既, 而家竟然有兩隻古董係屋企…

    9. cap 帽

    今日經過銅纙灣地帶, $30~~~ 但有少少污糟 (圖中黑色既係水漬)

    10. 釘書機

    yea~~~ 友人係東京迪迪尼買既垃圾筒~~~ 超級得意

    11. 發脾氣…

    據聞只係賣 500 yen… 我即刻問點解唔買多兩隻… -___-|||


    12-15. 小擺設



    16. notepad x 眼鏡布

    唔捨得用既眼鏡布

    17. 釘書機

    話說呢個就係 entry 1 所講既同款唔同色車仔… 某日同 LT 係太源街行, 竟然見到佢分開買~~~ $80一對, 即刻科水. 同 LT 行街肯定見到特別既唐老鴨野…

    但係我 entry 1 中的黃色孖煙通, 還有運行袋的那一抽唐老鴨都唔見左… 唉, 這便是命運.

Comments (6)

  • 昨天等位吃飯, 左右各有一對情侶, 男方都替女方拿著名牌小包包
    連我同行女友都看不過眼, 簡單一句:「好肉酸」
    其實這樣做,肉酸的不是男方, 而是女方….

  • it’s great to have some organization once a while.

  • 算啦, 你起碼都番左黍 (知你係姣婆)

    哀家好高興

  • 史兄, 好開心見到你有新entry 呀~ 本來心情低落既我即刻開心返dd

    你畫既唐老鴨真係幾靚bor, 真係有點出乎我意料之外, 但係點解第5.果度寫住<手錶+”水晶”球>, 而我唔見有水晶球既?

  • VERY lovely!!! 

  • 睇完呢個 entry,開始懷疑你鍾意 唐老鴨 多過 林嘉欣……

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *