<曲線>
頂唔住… 好正… 大家慢用. 睇我國睇得悶悶地, 睇下d 更自瀆既野…
呢d 咪係曲線叫人唔好投佢票
哈哈哈… 我頂唔順咧.
(多謝齋老味提供)
擺明抄新加坡~
http://hk.youtube.com/watch?v=ksw2UqTyhhc
屌, 第一我未見過人著西裝rapping, 第二, 好心作曲條友作rap歌都整d hip hop beat啦, 唔係求其有d bass晌後面就叫hip hop架, 仲有果友仔rap起上來真係同陶傑晌農夫首歌入面rap果段有得揮。 另外毛孟靜同余若薇兩個個樣真係令我反胃。 同埋鄭宇碩果d動作唔係叫hip hop呀大佬, 果d動作似蛤虫另呀
@Feheart - 咁我覺得新加坡果首似rap好多, 人地首歌又好過你, 加埋佢地rap個beat又好過你。
@hope_season -
一來佢地唔中beat….無節奏感二來比起英文,廣東話本身就係難rap…英文易轉音調, 廣東話d音差不多定晒, D 詞填得唔好就會好難聽~
TONG KA WAH is the best….
我到1分24秒頂唔順啦RAP又唔O岩beat個background又唔知搞咩拍攝手法仲老套過20年前既野
我唔想番香港睇到呢D野ar
其他都算,無節奏感真係死。
其實段片都出左街好耐…
@Feheart - 我寧願聽尹光少理阿爸好過
笑得我呀….打晒冷顫….頂佢唔順
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Name *
Email *
Website
Comment
Comments (9)
擺明抄新加坡~
http://hk.youtube.com/watch?v=ksw2UqTyhhc
屌, 第一我未見過人著西裝rapping, 第二, 好心作曲條友作rap歌都整d hip hop beat啦, 唔係求其有d bass晌後面就叫hip hop架, 仲有果友仔rap起上來真係同陶傑晌農夫首歌入面rap果段有得揮。 另外毛孟靜同余若薇兩個個樣真係令我反胃。 同埋鄭宇碩果d動作唔係叫hip hop呀大佬, 果d動作似蛤虫另呀
@Feheart - 咁我覺得新加坡果首似rap好多, 人地首歌又好過你, 加埋佢地rap個beat又好過你。
@hope_season -
一來佢地唔中beat….無節奏感
二來比起英文,廣東話本身就係難rap…英文易轉音調, 廣東話d音差不多定晒, D 詞填得唔好就會好難聽~
TONG KA WAH is the best….
我到1分24秒頂唔順啦
RAP又唔O岩beat
個background又唔知搞咩
拍攝手法仲老套過20年前既野
我唔想番香港睇到呢D野ar
其他都算,無節奏感真係死。
其實段片都出左街好耐…
@Feheart - 我寧願聽尹光少理阿爸好過
笑得我呀….打晒冷顫….
頂佢唔順