September 9, 2008

  • <不過…>

    兒童不宜, 尤其是你熱愛唐老鴨…

    呢幾日比較得閒, 去左 ebay google donald duck (嘩… 呢d 乜野英文… 我會 try our breast…). 我成日都會去英國, 美國 同 日本既網上 disney store 望梅止渴, 就好似睇三級片咁…

    ebay 既搜尋結果較多, 於是乎用左價錢黎順序 – 橫豎都唔係買… 之後發現以下驚人圖片. 雖然我真係好鍾意唐老鴨… 不過…

    我唔會叫女友扮唐老鴨, 最多俾佢扮護士仔. 之不過… 不過…. 不過… 望到以下既係唐老鴨真人服裝

    1. US$300 貨色

    後面… 仲幾好呀…

    Photobucket

    之不過…. 不過… 前面… 我嘩左一聲叫出黎

    Photobucket

    “呢個邊撚個黎嫁?”

    “閃靈裏面既積 . 尼高遜呀~~”

    Photobucket

    嘩… 我今晚實發惡夢呀, 媽咪~~~ 唐老鴨中左輻射呀~~ 好恐怖呀~~~~

    2. US$400 貨色

    呢個唔知點形容… 呀… 似咩呢…. 似發育不良 + Kubric version… 留意下, 連頂帽都發育不良. 但個頭又大, 十足十世界各地無野食既小朋友.

    嗚… 我心愛的唐老鴨…. 變左史高治叔叔.

    Photobucket

    個肚仲好似有個微波爐咁… 唔怪之得咁貴…夜唔驚肚餓…

    3. US$100-150 貨色

    曾經有朋友同我講, 如果佢有仔女, 一定會係佢三歲之前同佢著跳跳虎衫 (即係迫鳩佢), 然後影相… 若然我咁不幸有小朋友, 我會迫佢著以下既衫, 然後當波踼以發洩我心頭之狠…

    Photobucket

    “仆街仔, 洗我幾百萬呀咧…”

    4. 然後… 我都無心機寫落去… 自己睇咧…

    PhotobucketPhotobucket

    Photobucket

    望住上面張相, 唔知點解突然諗起 深井 鏞記既燒鵝…

    (既然kursk 大哥叫我唔好提 老母 深井…咁我就唔提老母 深井咧. 詳見 comment 部份)

    5. US$35 貨色

    如果我唔好彩結婚 (其實都係爭少少就結到o者), 但其實又唔想娶我老婆, 我會認真考慮以下列盛裝出席

    Photobucket

    下? 都話左相裏面個個唔係我….

Comments (21)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *