November 11, 2008

  • <遊記 V : 新的唐老鴨>

    對唔治, 又係講唐老鴨.

    我今次無入日本迪迪尼 – 原本諗住最後一日去, 但訓晏左 (!!!) – 只係係門口買左野就算. 迪士尼的確係一個好危險既地方… 我係門口夾夾埋埋都買左成千水野… 係港幣唔係 yen….

    (1) 近來最愛 : 唐老鴨手偶

    下身胖胖的… 很可愛…

    2. 唐老鴨茶壺

    3. 襪 +毛巾 + 兩條孖煙通

    好鍾意右下角個條…


    4. 唐老鴨 x 唐老鴨 x 唐老鴨 x 唐老鴨 …. 拼圖

    當年見過完成版. 好喜愛. 找了很久也找不到, 最近在崇光百貨見到…

    5. 老屈阿媽去渣打開戶口…

    換來唐老鴨音樂盒

    6. 俄羅斯公仔

    係日本見到… 諗左好耐買唔買. 好貴, 但好可愛, 又真係好貴, 但未見過, 只不過有d 貴, 好想要.

    買左.


    7. 硬膠公仔

    去咁多次日本, 唯一係秋葉原買俾自己既玩具. 好似 500 yen 咁上下.


    8. 傳說中的 64 號

    我知我有一隻. 只係想講, 我係中野 (唔係上野), 見到賣 10000 / 15000 yen (即八舊水/ 千五港紙)!!!

    世上只係見過三隻. 世上只有三個人有萬花筒.


    9. 信紙

    用左兩張黎寫.


    10. 香港迪迪尼出品

    11. 今次日本之行的收獲

    由於無入迪迪尼, 所以好多野都係係其他地方買…

    12. 其他

    Donald Duck Collection

    有關 唐老鴨 的 tag

Comments (11)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *