March 14, 2009

  • <TOP Search Keywords – 3 月 13 日>

    偶爾會看看 xanga 的 footprint, 睇下有沒有美女留下足印, 等我可以私器私用, 學某些仁兄咁用 xanga 去溝女 (唉呀, 咪對號入座. 擺明係話緊你你你你你.)

    可惜睇左咁耐, 未試過 click 一個 xanga 係有靚女. 就連毛都無條. 好咧, 得罪人既野講到呢度.

    有時候會發現一d 騎呢既 google / yahoo 搜尋結果, 會黎左我個 xanga (或者佢黎我個 xanga 之前會去個個 yahoo search). 我就將呢個星期既騎呢搜尋結果, 係度登一次.

    留意, 以下既 search result 未必會show 到我個 xanga (好奇怪).

    6. 龍虎豹, 男子漢 (google search)

    原因 : 我之前寫過有關咸書既文章. 不炒冷飯了.

    龍虎豹呢個keyword, 經常出現. 唔知點解, 苑瓊丹都係一個經常出現既搜尋結果.

    5. 葵涌廣場 (google search)

    原因 : 個度有個黑洞叫 MRT. 我都寫過. 個篇野, 叫男人的地獄.

    4. 阿嬌 relgitsjg xanga (yahoo search)

    原因 : 我諗唔明點會有人連 username 都打埋入去 search. 通常我搵返d 舊文, 會連埋記得出現既字眼 + relgitsjg 一齊打 (oh well… 打阿嬌個個, 唔係我… 應該唔係)

    3. 得閒飲茶 (yahoo search)

    原因 : 上星期星期日檔案講港女, 裏面有講肥仔聰既得閒飲茶. 呢套戲, 我好似寫過. 但記得當時無乜心機寫. btw, 得閒飲茶 呢個 keyword, 都成日出現.

    2. 上海市婚姻介紹 (yahoo search)

    原因 : ?????

    本周第一名

    1 : 什么是仆街 (yahoo search)

    原因 : …………………………..

    我發誓以後都唔用 yahoo search……..

    仆你個臭街……………………

Comments (9)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *