April 12, 2009

  • <生活 . 鳩o翕>

    本來想將題目改為 “生活 . 隨筆”, 但如斯扮野, 令自己也作嘔.

    請忍耐以手機影既低質素圖片… 雖撚拍攝技術還是有的… (自我陶醉中)

    1. There is reason to believe..

    相中人係陳奕迅先生

    PhotobucketPhotobucket

    2. 無辦法.

    呢期佢又出碟又開演唱會, 一排有三本雜誌佢做封面.

    呢期謝安琪最紅.

    留意圖右下角出現小澤瑪莉亞 (Marie Claire 封面)

    唔知小澤瑪莉亞係邊個, 可以問下男朋友/ 男同事. 佢地比 google 更加清楚.

    Photobucket

    3. 金融海嘯

    我開始係屋企煮面

    我仲煎埋牛扒 – 講出黎既時候朋友無一不張開見到 UFO 般既咀巴.

    未煮前要洗煲, 食完又要洗. 好耐煩.

    好佩服羅拔頭 . 巴治奧兄既能耐 (教煮送連結一, 連結二)

    Photobucket

    4. 祝福你

    記得一次與自僱 j 去恩平道食漢堡. 車駛到那裏, 沒有位; 我叫自僱泊去傷殘位, 他頭也不回, 二話不說就把車泊去南華會 (行返落去, 好似係尖沙咀行去太子咁遠).

    ok. 我唔係乜野衛道之士.

    但個人誠心希望下圖既兩位車主, 屋企無人傷殘 law. 因為佢地係分別為左食飯同睇波呢d 咁偉大既原因, 而將架車泊左係我上次同自僱經過個個傷殘位.

    噢, 鎖你, 我係要登你個車牌呀, 吹咩.

    PhotobucketPhotobucket

    5. 原來如此

    上次 女神大人 林嘉欣呢張相, 係為左結婚雜誌 “大日子” 而拍.

    實在太吸引. 於是乎無乜可能結婚既我, 去買左本.

    $35. ok, 婚姻既世界係無金融海嘯呢樣野.

    嘩…. 實在…. 影得太醜了.

    好難想像世間竟然有人將一個咁靚既女人, 影得咁核凸.

    至於…訪問的內容… 重要嗎? (難道你覺得我有看文字嗎).

    我知道, 攝影師係唔想咁多人對住本野… 所以專業地拍得核凸.

    就好似特登用手機拍咁, 等你班毒撚 (包括自己), 唔好對 女神大人 林嘉欣 想入非非.

    PhotobucketPhotobucket
    PhotobucketPhotobucket

    ——————————-

    聞說我接連幾篇文章, 都俾人對號入座. 一係以為我講緊佢; 二係話我抄佢貼 “心動” 呢首歌… 話我抄文 (或者有靈感來源而沒有註明), 是對我的一大侮辱…

    其實有關文章係上星期寫好 (反正不是什么時事), 陸續自動貼出來… 到廿號前的文章 (除了這篇), 也是預先寫好的.

    文章既然寫好, 我又有時間去遊山玩水, 取材一番了.

Comments (5)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *