July 9, 2009

  • <終極炒冷飯 V>

    噢, 我不自覺地又開多了一個系列 (tag)… 呢d 野同係街度見到大波既女人時, 眼光無法離開佢對胸一樣… 此刻跟你對望… 情難自制~~~

    距離對上一次炒冷飯, 又五個多月. 過去五個月, 不但少寫文章, 文章的質素每況愈下; 有時只貼貼圖就算…

    首推

    沉淪的國土 (近來唯一一篇較認真的文章)

    精選



    穿鑿附會


    紅事四步曲

    其他連載 (即爛尾) 系列

    — 我的童年 系列 (去到第 8 集; tag)

    — 生活 . 鳩o翕 系列 (去到第 4 集; tag)

    — 愛情 系列 (去到第 ? 集; tag)

    — 變態大搜尋 系列 (去到第 4 集; tag)

    — 終極炒冷飯系列 (去到第 5 集; tag)

    ———————–

    當大家看到這篇文時, 我應該身處於東京, probably 同蒼井空或者西野翔 飲緊威士忌 (佢地啜緊乜我就唔敢講…)

    近來心情很複雜很亂很心煩很氣燥. 像被很多東西困擾著… 但可能是語言能力退化, 自己總是不能具體地說出來.

    希望我在箱根會好一點吧.

    Photobucket

    ———-

    最後送上兩個跟進

    —————-

    <十套港產爛片 – 滄海遺珠>

    Part 1

    與其話係滄海遺珠, 不如話係我寫個陣唔記得呢d 好戲. 其實好些真係夠資格入到十大.

    — 游龍戲鳳. 劉華 + 舒淇

    垃圾戲本, 七日鮮. 然後三個結局同時於廠景完結. 爛到爆. 雖然有劉華 + 極冧對白 (個人認為係套戲度抄出黎可以冧到好多女), 但抄 notting hill 抄到離撚晒譜. 人物無性格, 又拋錯書包 (何韻詩的角色分明是 personal assistant; 但為左表示佢好高層次, 竟然話佢係 company secretary. 屌你, com-sec 係唔同幫老闆約會既). 夾硬製造浪漫… 好嘔心.

    黃興貴話蔗渣踢出燒鵝味, 呢個分別係鑽石拍出臭氧味. 只有張涵予的演出令人有驚喜.

    另外, 同期上影既非誠勿擾, 馮小剛拍得舒淇美得多. 舒淇係游龍戲鳳戲中是跳艷舞, 但相關跳舞片段睇得出係搵人化跳, 然後剪落舒淇度… 真的有誠意.

    — 怪物. 林嘉欣

    No comment. 林小姐拍親都爛. 要表演演技, 要突破花瓶形象, 唔代表要拍爛片. 拍下三級色情片都得呀… 試問又有邊個敢話松島楓演技唔好呢?

    — 我愛呢家人. 左倫右李

    um… 除左洗黑錢之外, 再無合理解可以有人拎錢出黎拍套咁既野. 梁榮忠扮的奶媽, 尤其嘔心. 唔知套戲究竟想點.

    — 長江七號, 周星馳

    我們永遠懷念食神 與 凌凌柒 的周星馳.

    長江七號既笑位 : 1 (“而家d 科技咁高, 我呢d 無讀過書既人, 呢一世完左嫁咧”)

    我睇左十鳩幾萬次食神, 頭十五分鐘幾乎識背, 依然笑到仆街; 但長江七號, 我真的不忍重看一次.

    ——————

    <垃圾的 hkblog>

    我上次說它是奇怪, 現在回想, 手腳放得太輕.

    早兩天連這樣的垃圾也登出來, 匪夷所思, 亦令我重新對呢班所謂 “編輯” 既智商重新考慮. 佢地登篇文之前有冇用腦思考過? 係坐住左定根本無腦?

    咪戇鳩拉, 這和言論自由是無關的. 言論自由不代表你可以亂o翕. 唔通三歲細路對住老母講粗口, 又係言論自由的一種? 編輯自由及中立唔係咁用. 真係戇鳩無下限.


    我不信百屌成材. 屌佢也無謂, 反正 hkblog 只會成為恥笑對象. 一想到 hong kong originals 的偉大, 就不禁想幫教主吹吹蕭…

    再多講也覺浪費氣力. 要回應 hkblog 這垃圾, 只想到用這張圖.

    真慶幸一直沒得到它的垂青 (收聲咧! 你條葡萄撚~~~)

    Photobucket

Comments (3)

  • 「早兩天連這樣的垃圾也登出來, 匪夷所思」
    今日都好離奇

  • 史sir,難怪你閉關多時,原來有猛料一次過

    香港部落仲有大把垃圾,我都不欲觀之
    包你睇完,眼都凸。

  • 張相既攝影技巧好高wor,完全睇唔到只有幾十人參加呢個遊行,俾D背景巧妙地阻擋……

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *