July 22, 2009

  • 點解港姐越黎越醜樣?

    <點解港姐越黎越醜樣?>

    港姐質素一蟹不如一蟹, 是事實.

    1. 有圖有真相. 為左令大家回味下港姐的美貌係如何如何地出眾, 我搵返近廿屆港姐冠軍既圖出黎.

    — 以美貌計, 個人認為楊寶玲 – 李嘉欣 – 袁詠儀 那三屆是最無敵的. 即使佢臭串, 而相由心生, 李嘉欣仍是最美麗的港姐. 我記得當年李嘉欣去選, 八歲既我一睇已經知佢贏撚硬. 而我心目中最美麗的香港人是李嘉欣及苗可秀 (林嘉欣是台灣人). 小朋友, 唔識苗可秀? 搵返李小龍d 電影睇下拉.

    — btw, 第三行尾四個個, 係葉翠翠. 順帶一提, 佢話佢無整容. 看來, 全能既上帝除左造唔到一舊佢搬唔郁既石頭, 睇怕都認唔出一個話自己無整容既葉翠翠.

    1990-1995 年的港姐, 嫁得最好. 當中郭藹明 及 盧淑儀 的丈夫 (分別為劉青雲及李克勤) 都出名的好好先生. 大部份的港姐, 嫁得出既話, 都會嫁得唔錯. 朱玲玲恐怕是例外.

    PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

    PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

    PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

    PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

    好難講話由邊屆開始, 港姐開始醜樣. 之不過史上最醜既港姐, 不出四人之爭 –

    1986 年李美珊 (佢無入娛樂圈)
    1993 莫可欣 (屌你!!! 你唔好理, 佢老公係型到震既方中信. 係方中信唔係方中 sir!!! 呢個世界發生左乜野事?)
    1998 年向海嵐 (馬面到…月亮面到…我懷疑個屆既評判係盲既)
    2007 年豬扒王.

    好些港姐, 選完出黎, 慢慢會靚. 莫可欣, 向海嵐 同 張嘉儀, 是例外. 她們, 越來越醜.

    其他咁多屆冠軍, 你至多話佢地唔靚, 平平無奇; 即使以今日既眼光去睇, 佢地都唔算醜. 算一算, 過去 12 屆, 出了兩位醜醜港姐, 16%. 之前的 23 屆, 只出過兩位.

    2. 友人懷疑有d 佳麗係俾人惡意挑選入圍, 一來可以令其他樣貌平平無奇的港姐靚d, 二來亦可以製造話題. 之不過一睇今年既候選 “佳麗” – 屌你, 其實仲用佳麗呢個字都好勉強… 我呆撚左…今鑊無線真係玩大左, d 女醜到呢… 點解徐淑敏唔遲三年參選? 高海寧可以等下年呀. 佢地是但讓半個胸都贏.

    網頁係度, 你自己連入去睇. 最搞笑係你 click 入某一位佳麗度睇佢d 資料, 佢會出現實況足球般既數值… (例子一)

    點解選美變左實況? 會唔會有 選, online?

    而當連冠軍都令人覺得有惡搞成份, 仲要近四年都係咁, 呢項選美真係正到無朋友.大佬, 我望班細佬女, 佢地著下比堅尼, 夾下波咁, 靚就唔係個個都靚 – 又靚讀書又叻既女同學又有幾多個? 無錯, d 細佬女名有d 我都講唔出, 但知黎做乜? 佢地起碼有對胸呀. OK, let me be clear : 我唔係一野就望對胸 – 林嘉欣望唔望個胸都無問題 – 但如果個樣唔掂, 有對胸起碼有d 渣拿. 港姐, 又唔靚, 又無胸, 望黎做乜?

    我有信心, 我扮女人都正過佢地. 反正女版許愿也能入圍, yes, we can!


    3. 點解港姐越黎越醜

    回歸到供求問題, 搞左半日終於入題. 在這裏寫經濟, 通常好趕客…

    其實, 你睇返早期少少港姐既去向, 就知港姐有兩條出路 - 嫁個有錢人大名人 (朱玲玲, 高麗虹, 勞錦嫦; 到最近的李嘉欣), 在娛樂圈大展拳腳 (張曼玉, 袁詠儀是影后).

    但近年既嫁入豪門既, 有邊個係港姐? 伊沙貝拉是羊生的妞, 徐子淇是 model 出身, BoBo 是靠 Edison 出名 也是 model 出身. 最近磅. 當選港姐後嫁入豪門的, 是劉慧蘊 (2000年冠軍); 再者, 近年許多港姐當選冠後沒有在娛樂圈發展, 別說是大展拳腳, 她們一個屈尾十就轉行了 – 2002的林敏俐, 2006 的陳茵媺, 2008 年的張舒雅.

    過往, 要入娛樂圈, 各式各樣的 “選美活動” 差不多是唯一的選擇 – 當年的港姐亞姐, 新秀; 現在靠關係, 靠其他渠道上位的方法還要多, 何須依靠港姐? 人家臭狐 baby 已經可以在會展賣寫真了. 阿女, 仲同人係台上面迫? 你o翕呀, 香港有冇十個o靚模? 有冇同一年有十個港姐冠軍? Kama 紅, Janice Man 都可以紅. 但港姐一屆頂多只能紅一個呀. 要學徐子珊, 選美然後去唱歌 – 點解唔直接搵Paco 搵羊生搵neway去唱歌?

    以前仲有細路女話大過要參選港姐, 而家邊度有? 大過梗係要去會展一路除衫一路賣書拉. 當阿叔睇蘋果日報 C1 到 C8 版都係d 二十樓下既妹妹仔著三點式, 仲做乜要食飯個陣望住個電視俾老婆一路話佢咸濕一路睇無料到既港姐.

    做港姐仲要有咁春多道德枷鎖, 徐子珊話上床鍾意做主動又鎖又雪藏又盛, 張舒雅想放下假懶下o者, 咁都係罪? 人地係日本藏毒都冇事拉. So what? 仲參選黎托柒咩, 阿女?

    其他競爭美女的渠道分薄票源, 加上沒有引伸需求的情況下, 女生對於港姐選候位置的需求下降, 於是乎那個 “價格” – 即美貌也隨之而下降.

    4. 一些觀察

    假設無論質素如何. 無線也只會提供一個固定數目的候選位置 (以前是 20 個), 於是乎供應是打楝的一條直線.

    至於需求曲線 (但它其實是直的), y-axis 一向沿用 “價格”. 問題是, 這價格是什么? 是取得候選位置佢要付出的美貌, 位置越少, 你要取得一席位, 便要越美麗. 相反, 如果位置 = 全球人口, 根本唔使爭.

    Demand-supply 打交差, 得到均衡點.

    — 由於不論參選或者當選港姐越黎越無著數, 於是對港姐候選名額的需求越黎越低, 於是那個均衡價格 – 即 美貌 – 也越來越接近谷底. 那些日鬧夜鬧, 但偏偏對住無線食飯既人, 是平白受罪了.

    另一個可以引證港姐質素每況愈下, 就是在華裔小姐選美中, 港姐得獎的機會與名次也越來越低.  葉翠翠拎個陶瓷文化大使. 即係乜?

    — 事實上, 電視公司不會坐以待斃. 近年兩台就數個舉動, 希望從需求及供應方面著手, 以提高選美佳麗既普遍質素.


    亞視從需求入手. 很多年前, 亞洲小姐很聰明地將所有的年紀限制取消 – 當年就吸引了宮雪花參選 (當然那是噱頭多; 宮小姐亦不負眾望, 爆出驚世笑話一則); 2004 年開始亞洲小姐終於亞洲化, 接受東歐及亞洲的女士參賽了. 可惜, 亞視根本係死路一條. 搞咁多野, 都係零分.

    無線則多從供應入手. 早年入選佳麗多達三十名, 1987-2005 維持在 20 名, 2006-2007 年16 名, 2008 年 12 名, 今年只有 10 名. 減少名額, 可能是因也是果 – 是希望借減少供應來維持質素; 也是由於質素太差, 所庂要減少名額.

    無線也在 2004 開始取消準決賽了, 通過減低競爭來吸引女生參賽. 過了這么多年無線終於覺悟了. 我本身很討厭選美活動, 同一班人選一次都唔夠, 著泳衣都要著幾次. 大佬, 無靚女, 唔咸唔甜. 我倒不如開隻倉井空睇.

    但我認為所有呢d 野都唔能夠同歷史既洪流相比. 承認吧! 選美呢d 野, 夕陽工業黎嫁咧… 在一個控制的情況下競爭這類玩意, 讓一小部份決定結果/ 勝利者, 只有在運動會/ 香港特首選舉才可以繼續進行. 娛樂圈, 一上要上戰場, 要面對真正的消費者.


    我想, 有個較吸引到美女參選的方法, 是像 Yes! 的校花校草選舉. 無錯, 是當年連載梁望峰街霸遊戲機小說的那本 Yes! 它校花校草選舉的方法, 是容許挑機的 – 先登一批候選人; 讓你班讀者望一望, 如果有覺得有料, 可以寄相上去挑機. 咁挑三四期到, 便選出最後入圍的校花校草.

    現在無線參選的女生質素, 事前各參選人是不知道的. 當美女的數目夠多, 問題不大; 當數目少時, 可能出現今年一時喻亮, 下年一堆垃圾的情況. 讓參選的在網上報名, 出樣, 出身材, 出相; 你看完後, 覺得自己正過佢, 可以俾你報名. 等一頭半個月, 先選候選佳麗.

    可惜無線近年以美貌與智慧並重, 以掩飾佢d 女醜樣呢個事實. 師兄, 你要明白上帝係公平, 讀得書越叻既, 越醜. 你越鼓勵d 高學歷既去參選, 佳麗就越醜. 選美咪選美, 唔好轉移視綫, 亂開戰場先得嫁. 不過, 無線在珠三角有落地, 有不少觀眾. 我估計, 未來數年, 無線會將參選人的居住地放寬至珠三角. 畢竟, 珠三角就有不少美眉呀. 儘管……

    現在無線傾向將港女 港姐 港男 混在一起, 搞噱頭 (明報是將港女這名詞用得最錯的報章). 這無助提升港姐的美貌, 只會令選美活動越來越騎呢, 令有人想選港姐既女生卻步.

    之不過…

    講左咁耐…

    香港d 女仔根本就越黎越醜, 有乜野好解釋呢?

    (對唔治law. 可惜事實是非常殘酷的…)

    Photobucket

    More to read (上述的資料部份來自這裏)

    香港小姐 wikipedia
    亞洲小姐 wikipedia
    部份港姐的老公
    倫爺 – 每日兩圖 (有辣有唔辣, 小心為上)

    特別鳴謝

    Exist2 教學 : title

Comments (42)

  • 我都好想知
    我覺得1997年之前(小六前)D港姐真係好靚!

  • 正所謂有辣有唔辣,任君抽插… 倫爺果到既HIT RATE將會大升……

    BTW,據聞向海南當年選到係因為姓「向」……well…

  • 1. 2006 的陳茵媺仲日日同你畢打自己人啊!

    2.一向cctvb習慣以海外佳麗取代粵港澳湛沙堤以南,這是cctvb的成名絕技,也是他們跟亂up台的市場區隔,所以非到生死存亡他們是不會亂動這條原教旨的。事實上亂up台已經衝出了「亞洲」,也放寬了年齡限制,cctvb照跟也是枉然。

    3.美貌與智慧並重的口號雖然已經如八萬五一樣消失了,但依然深入民心。結果,沒有大學學歷的疑似MK妹妹不敢犯險,再加上cctvb為了平日收視大量僱用少女奶娘,結果自然是cctvb作繭自縛作法自斃。

    王迪詩之流又看不慣日漸膠化的選美方式(喂大佬,以前都話有機會拍下志偉阿叻倫伯的碼頭,拍下三狼傳奇,依家要同鴨仔玩WOR),她們寧願當女主播LA…(嘿嘿!!)

    4.張舒雅的故事說明BABYBOOMER主導的cctvb根本應付不了GENERATION XYZ。這是另一個四代香港人的故事,也是香港娛樂圈日暮西山的主因之一。

    有人可能把史佬之大作視作香港已死的明證,但個人以為這反而是傳統大香港心態的延伸。如果老人家接受不了怠工界仔煲煙甚至索(過)K的新一代「潮人」,如同我們趕走EDIT神和天真嬌一樣,我保證三哥三叔三姑會繼續三三不盡,直到永遠。

    5.香港人對性和身體的態度並不如我們想像的開放,至少在整形手術的問題上,我們的接受程度便較其他同區城市為低。

  • HK人鍾意睇人仆街
    d傳媒報章報導方向全部都係報人仆街出醜同臭事為主
    選美活動報導得更甚…
    試問真正聰明又靚既女人又點會去參加?
    一參加已經率先證明左佢係唔聰明………

  • 李嘉欣、袁靚同郭藹明,直頭係港姐中嘅 XO 啦。

    一個係釣龜界曠古鑠今嘅宗師,可以講電話直接怒小米飯班主之餘對方重死心塌地,十幾廿億甚至甲一級商廈個朵源源奉上;

    一個就完全破格,唔止做影后,重「豪邁拜放」到成個麻甩佬咁,同福祿壽玩埋一堆;

    第三個一樣勁,講學歷重勁過宜家啲(triple E MPhil 呀大佬,無得呃飯食),揀老公又獨具慧眼,連劉青雲都揀到(醜樣+影帝+無緋聞)。

    近年0的就慘咯…貶晒值,起碼釣龜已經無得玩(有錢佬要女,四圍都有,使搵港姐咩)。講其他出路,選唔到「遇缺即補」有戲拍有 show 出都重好;選中就重弊,頭一年大堆垃雜嘢搞,磋跎歲月。

    其實選美選美,無記真係唔該睇掂啲姐姐副皮相先啦…有學歷(但唔見得有咩「智慧」)無樣,選嚟把托?你估係請大學教授咩?

  • 其實呢個唔只係香港既問題,我媽也常說﹕星加坡明明好多靚女,但每次環姐華姐見到的代表都質素麻麻。

    我想其實更大的原因一早已出現,就是男女平等。
    因為男權至上的社會,女人上位就只能走男性「精英」指定的路線,在幾十年前即是選港姐。
    隨著女性地位和權力越來越大,要上位的途徑就越來越多,甚至在商界和其實專業也有出路,那麼需要去選港姐求上位的女人就自然減少了。

    當然,近年無線自己打破了「做港姐入娛圈」的特快道,這更是自殺。

    關於陳茵媺,我的反應跟tommy兄一樣。而且陳茵媺似乎還變成了無線的御用女警(每套劇都話佢係警察的,包括畢打自己人),我懷疑如果再開《陀槍師姐》五六七,會係佢做主角的了。

    要講做完港姐唔見左,我果位同學林莉就係個例子,唔知佢依家去左邊。其實佢既相貌型格真係去做 model 好過做港姐。

  • SORRY!!!! 我又要差倫廚你!!!! 楊寶玲都叫靚?!?!?!?!?!(果年我揀李美鳳…..)

    其實早年(80s)都有d唔多掂既, 例如梁韻蕊.

    唔知點解,港姐永遠係亞軍靚過冠軍, 所以最好計埋d亞軍, or計埋季軍…青春小姐/xx小姐(友誼小姐唔駛, 一定係最樣衰)會準確d!!!! (有好多入圍但無攞獎既仲靚…當然係指早期架la…..)

    其實我已經冇睇港姐(&亞姐)十幾年la!!!!

  • 陳茵媺一連做左三套戲既pc女警!!! 仲要髮型都一樣, 真係就咁睇劇照都唔知自己睇緊邊套劇……

    另外, 劉慧蘊同楊婉儀都唔靚, 不過可幸係楊婉儀雖然唔係靚, 但好大方, 亦唔會懶係靚咁, 所以我對佢其實幾有好感even佢唔靚; 劉慧蘊唔靚之餘仲要唔多識講野, 唔掂!!!

    >> 我有信心, 我扮女人都正過佢地
    no photo no talk!

  • @fongyun - 我最掛住潘芝莉

  • @fongyun - 

    方老師,你同學林小姐已經出返去打工,不過重有同無記客串某啲節目 (好似係收費台啲垃雜嘢)…

  • @siurekrek - 死,邊個係潘芝莉﹖

    我同意楊婉儀係好得體,所以就算佢唔係點靚,做到港姐都唔令人覺得突兀。

    @Perennial_Loser - 佢梗係要打工既,只係我唔知佢打乜工o者(可見我同佢有幾唔熟)。免費台都試過見到,不過都係間中客串下啦。其實娛樂圈咁辛苦,可能淨係客串下仲好。

  • @fongyun - 潘芝莉係96年香港小姐亞軍, 當年冠軍同季軍分別係李珊珊同埋袁彩雲, 係少有三甲都係我心水~ 佢又係大方得體個隻, 做戲又唔錯

  • 阿曾曦寧係我同事,大家踩得就踩啦!報紙寫既嘢百份百事實!
    連我唔太理是非都覺得佢好乞人憎。同埋佢真係我識既人中有乜幾可既港女囉。
    佢去選,全公司都知佢去釣金龜…….

  • @marcellabear - 表姐,我覺得楊寶玲靚過李美鳳喎…….

  • @tangcheukying - 

    嘩… 97 年讀小六. 可憐的我己經中五畢業了…

    @hystericireul - 

    well..嘩… 唔通向日葵小學都…

    @tommyjonk - 

    哈哈. 變性人都可以參選.

    @marcellabear - 

    我不會認為梁韻蕊醜 – 她只是平平無奇.

    楊寶玲正, 李美鳳都正. 完.

    @siurekrek - 

    …我真係唔識潘芝莉…

    @Octopus_BB - 

    …er… 我唔知點回應你呢既留言… er… er… er… 哦~~ 原來佢係咁既人!!!

  • 你睇下曾曦寧個chart啦,無綫冇呃你架,佢美貌同魅力5分入面係得2分架喳..
    網上人氣最高o個個,美貌都係得3喳..

    @Feheart - 

    細個o個陣叫人選香港小姐係一種讚美,宜家係:嘩,咁既樣都去選港姐呀?
    (因為以前o的”咁既樣”,點入到頭20見觀眾..)
    另,想請教下宜家係咪好興影到冇左個鼻?
    我只係知o的小妹妹自拍鍾意推光到睇唔到個豬膽鼻,但點解o的港姐入圍相都…

  • i dont agree with your last sentence. you forgot we have 周秀娜 and lavina

  • “香港d 女仔根本就越黎越醜, 有乜野好解釋呢?”

    do you have any evidence to support your hypothesis?

    do you actually mean “those girls who have entered the entertainment industry are getting uglier”?

    your whole entry would become meaningless if one of your arguments collapse

  • @kykykyky - 

    教主你唔係將大波同靚女溝埋左呀嘛…

    @sirmitchel - 

    其實無證據… 呢句係gag 黎既o者…

  • @sirmitchel - 

    又唔係科普文章, 美呢家野, 各花入各眼, 冤豬頭總有曚(?)鼻菩薩吼既…

  • 實在是太好了. 我支持0靚模

  • “香港d 女仔根本就越黎越醜, 有乜野好解釋呢?”

    This is soooooo mean!!! Hope you can find your foreign beauty then… I’m sure they’ll find HK guys’ skinny bod attractive too ;)

  • @u_llll - 

    因為無線個攝影師同後期都好水皮

  • 想問一句: Triple E MPhil 全名係咩阿?

    Thanks

  • “香港d 女仔根本就越黎越醜, 有乜野好解釋呢?”

    你呢句會得罪好多人的,雖然自己也有點同意。

    但與其說醜不如說皮膚差+不懂化妝,我見過有d輪廓其實不錯,只是化妝害了她。

  • @fongyun - 

    大約兩年前初初離開無記嗰陣, 聽早好似係出咗去間 IT 公司做 marketing…唔知係堅定流.

  • @lsc_charles - 

    …我支持露雲娜…

    @laa_cat - 

    對唔治law… 呢句其實係 gag 黎.

    @kmoll - 

    ? electrical and electronic engineering

    @yychanlyann - 

    對唔治law… 呢句其實係 gag 黎.

  • um…

    我最喜歡的部分是你用經濟解釋, 用需求供給
    雖然我不肯定是否正確
    但起碼有型的感覺。

  • Triple E MPhil = Master of Philosophy (research degree, not Master of Science) Electrical and Electronic Engineering.

    I studied Triple E in Bachelor before, but I dropped it. It’s a professional degree.

  • @joey158398 - 

    花了這么多文字和口水… 只能換得一個”有型的感覺”…

  • @relgitsjg - 你的道歉語氣有點不當呢,改改吧!^^

  • 不易滿足的人, 你以為型是易嗎

  • 1100 view… 是否証明港人對港姐仍然有期望?
    我覺得不是港-女越來越醜,只是她們拼命的要自己美麗,但弄巧反拙。(有無打錯字?)

  • @joey158398 - 

    嘩哈哈哈哈. 我鍾意你呢句.

    @bigarnex - 

    有千以上的view, 不是因為文章十分出色… 是因為某幾位出名大哥在面書/ xanga 放了這篇文章的連結…

  • @marcellabear - 楊寶玲上鏡一點都不漂亮,倒是見到她真人後我媽媽讚不絕口,說「終於明白她為甚麼會贏」!很多時「最上鏡小姐」跟「冠軍」是兩個人原因頗明顯。  

  • 感謝史兄連結,敝網瀏覽人數大增。

    話說要為陳茵媺平反。我覺得佢係近年少有我覺得正既香港小姐。

    附證據:http://forum7.hkgolden.com/view.aspx?type=BW&message=1775521&highlight_id=0&page=1

  • @lunyeah - 

    倫爺. 老老實實, 我都係因為某大哥係fb 貼左呢篇文, 所以先咁多人睇. 多謝kursk 吧.

  • 我倒覺得香港人 (男 & 女) 不是越來越醜,而是越來越冇 taste
    在我中學年代,大家會努力發掘級中美女,那時校內起碼有健康型、美腿型、女神雕塑完美輪廓型、艷麗型、可愛型、活潑型、甜美型、冷傲型、似 mix 型……的美女。
    現在,只有金鬈髮 + colour con + 假睫毛 + gel 甲 + 必胸型!悶撚死!

    其實郭藹明當年有點爆冷……盧淑儀亦十分醜

  • 我幾鍾意莫可欣~雖然o個時好細個,但印象中佢o係選舉裡面係智慧爆燈,比同屆其他候選人高幾班,真係好難唔俾佢冠軍。

  • @belugaland - 

    哈哈. 蔡少芬才應該得冠軍吧 – 我很喜愛蔡少芬… 而家是 janice-man-lization / 傅穎-lization 吧.

    @va_va - 

    所以咪係選慧唔係選美…

  • 個時向海嵐係大熱門黎ga~~~仲係四料冠軍tim ar~~~

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *