August 12, 2009

  • <Top Search Keywords – Aug 13>

    變態大搜尋系列, 又快脫期半年… 脫期脫得好恐怖. (系列的 tag)

    第五位 :  阿公石 vs 阿婆石 (台灣 yahoo!)

    不要問我什么是阿公石 vs 阿婆石. 街霸的阿 ken 對 阿龍我就知… 後來 google 阿公石, 才知道在泰國 (不是秦國) 的蘇美島上, 就分別有 阿公石 與 阿婆石…

    至於佢地既形狀, 唔係好似望夫石咁有個具體既阿公阿婆外形…. 只係一條陽具, 一條陰道…..

    參考 1, 2

    第四位 : xanga 扑野 雜交 (google)

    經過呢個系列後, 這些搜尋關鍵字已不能將我嚇到了…

    第三位 : xanga + 取材 (google)

    邊撚個玩野呀… … …

    … 我知我成日取材…… ……

    第二位 : “絕類動物” (google)

    … 我開頭以為睇錯… 乜野叫絕類動物…

    點知真係搵到我篇文寫過呢個四字詞………………………………………………………… er… er… er… er…

    第一位 : 掛念 舊女友 (google)

    (沉默中)

    ————————–

    有時候, 呢d 奇撚怪怪既關鍵字會黎左我度, 但好些明顯係應該關我事既字眼, 又偏偏去左第二度.

    問世間情是何物?

    1. google : 史兄

    勁! 係搵我到既文章, 不過係去左 kursk 個網站.

    多謝~~~

    2. google : 史兄 仆街

    毒d, 用自己 d 常用字眼搵自己…

    …今次去左 adrian1026 度…..

    “史兄 + 含家剷” 亦會去左 adrian1026 度.

    含 . 家 . 剷 .

    含家剷的地方, 還有這條 link 有時唔 work…

    3. yahoo.com.hk : 史兄

    當然… 亦搵唔到去呢度既連結… 我完全唔覺得意外

    不過見到, 最底有 成功的xanga 連結

    睇睇下…. 我笑鳥

    最底的參考 : www.xanga.com/ krusk

    是 krusk

    krusk

    krusk….

    我條氣即刻順晒. 咩呀? 大家食得好仆街咁law.

Comments (5)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *