January 17, 2010

  • <誠意推介 系列 4>

    呢個系列, 寫左三期, 然後脫期脫左兩次. 一心取材, 卻想到推介自己. 到最後一刻還是卻步.

    自瀆我通常一個人係屋企, 關上房門口 (但對住個芒).

    今次推介既, 係一個地方.

    旺角

    (o虛聲媽聲屌聲四起~~~)

    我曾經去過不同的地方, 包括銅鑼灣, 尖沙咀, 屯門, 灣仔, 信和, 好景, 東京的涉谷新宿六本木, 悉尼, 台北的西門町, 北京的王府井大街, 新加玻的烏節路, 沒有一個地方比得上旺角的多姿多彩.

    用十秒廿秒, 想一種香港有得賣, 但旺角沒有的東西 (除左樓盤).

    沒有. 我想了數個月, 想不到

    旺角是世上最偉大的地方.

    ————

    1. 旺角地標 :

    旺角 Body Shop

    Hotcha 未賣廣告之前, 你未必識永成 (但更大可能係你連 Hotcha 都唔識); 約人又唔會約係信和等. 女人街有成里長, 朋友係波鞋街你搵一日都搵唔到. 唯獨係旺角 Body Shop, 香港有九成約過人係旺角等既, 都會約係 Body Shop.

    我估計, 以人口密度計, 呢度贏撚晒世界上所有角落. 就連以前賣中國人豬仔既遠洋船倉, 也比下去. 如果你朋友唔識死, 居然企係面向書報攤個邊等, 咁係你搵到佢之前, 佢多數迫死左. 旺角 Body Shop 迫人程度尤其以周未, 假期前後為甚. 你試下年初一約人係 旺角 Body Shop 等, 然後掉一個核彈 (而家當然以漒水彈較貼市; 但幸災樂禍既野, 少講為妙, 當積陰德), 起碼有過億人中招.

    我亦想講, 呢間 Body Shop, 既然係地標, 佢既作用就只係地標 : 長期空空如也. 但以 Body Shop 食水咁深計, 佢唔使好多客, 都可以生存到. 揀皇后碼頭 同 旺角 Body Shop 作保留, 我會毫不猶豫揀 Body shop. 有經歷, 才有回憶. 中環匯豐總行可以拆 (或變作機械人飛走), 銅鑼灣時代廣場大電視可以由有線轉做 now tv, 沙田新城市廣場可以執笠 (反正 apm, 圓方都係一撚樣), 但旺角 Body Shop 不可以改.

    這比起還政於民, 平反六四, 結束一黨專政, 更加堅定不移.

    ————

    2. 旺角名勝

    - 波鞋街 : 允記 (有人曾告訴我, 波鞋街大部份店舖的老闆, 都是同一個人. 不過一撚樣, 和記又係佢, 佢家賢仔乸玩撚晒…)

    - 掃街 : 登打士街珍珠奶茶 (呢d 野竟然可以返生), 肥姐小食店, 魚蛋燒賣, 鼓油街山東街許留山群組, 銀行中心對出既華夫夾餅

    - 上樓書店 : 可惜買少見少

    - 三仔, 四仔 : 九樓有四仔, 四樓有狗仔既好景商場

    - 日文偶像物品 : 信和底層 (那裏的日文碟比日本更快推出; 就像我在網上看狐忍, 快過我在東京看到 Jump 的 hard copy…)

    - 電腦用品 / 手提電話 : 旺電, 星際城市, 先達

    - 垃圾 垃雜野, 玩具 : 女人街, 兆萬, 潮流特區 (每次去旺角, 我都會去兆萬, 潮流特區)

    - 名牌貨 : 曾是旺角最弱的一環. 但自從米蘭站進駐後, 球證已經宣佈旺角無敵.

    - 商場 : 朗豪坊, 旺角中心, 家樂商場 (而家改左個名叫家樂坊. 挑! 咪一鳩樣.)

    - $500西裝 : 荷利活商場

    - 畜牲 / 野味 : 雀仔街, 金魚街

    - War Game 用品 : 廣華街 (好景後面). 早陣子蔡瀾在電視節目中, 帶住兩條女, 介紹彈槍, 那店就在廣華街.

    - 交通方便 : 旺角幾乎有往香港各地區的小巴/ 巴士. 入夜後, 好多人係會搭的士去旺角, 專搭其他通宵交通工具

    如果東京的新宿夠行兩日, 我想, 要仔細行旺角一次, 起碼要五日. 每次我走到旺角, 也覺得這是個不可思議的地方. 至於香港另一個令我覺得不可思議的地方, 叫太平山頂 (夜景).

    ———————

    3. MK 文化

    更重要係, 旺角有佢獨特既文化, 叫 MK 文化. 香港根本係一個無文化既地方, 但偏偏有所謂 MK 文化! 無尖沙咀文化 (但有文化中心), 無銅鑼灣文化, 有所謂中環價值 (which basically is a piece of shit), 卻有 MK 文化! 

    節錄維基條碼中 (連維基都有…) 對 MK 文化的坊間定義如下  :

    — 喜愛使用一些地方的簡稱,(如稱「花園街」為「花街」,港鐵旺角站恆生銀行為「旺地恆」,「潮流特區」為「潮特」,「旺角中心」為「旺中」。)
    — 在句子中強加上一些不必要的押韻…
    — 喜愛穿着全身黑色衣物,仿照香港電影古惑仔的造型
    — 男女之間大多會比較誰比比誰多男朋友女朋友之類

    “特別留意的是,MK 人是不會自稱為「MK 人」的,因為此字含貶意,而且他們亦不認為自己的行徑、衣着有問題。”

    ———————


    4. 一些旺角的有趣數字 :

    有 1,321 間餐廳 (openrice 連結), 比起尖沙咀的二千間 及 銅鑼灣的 千五間少一點. Openrice 史中最多好評的十間餐廳, 有三間係旺角 (肥姐, 萬家燒餅, 澳門翠苑茶餐廳). 而最多劣評的十間, 也有四間在旺角 – 我很奇怪這么多劣評的餐廳居然還可以生存…

    共有 64 位鳳姐在旺角營業 (141 連結). 上海街, 砵蘭街一向由集團操控, 一樓一較少. 數目比起尖沙咀 (294 位), 荃灣 (77 位) 和 銅鑼灣 (85 位) 少一點, 並不出奇.

    — 2008 年, 每四個訪港過夜旅客, 有一個會去女人街 (即25%, 太平山是 33%, 星光大道是26%)

    ———————

    5. 驚喜之旅

    自從西洋菜南街 (即銀行中心後面) 大部份時間成為行人專用區, 個度出現左好多藝術表現者 行乞 表演. 某個星期六, 我由家樂行到去旺角中心, 途中遇到不少檔攤.

    笑到我仆街呀, 屌你.

    Here we go…

    兆萬開始 : 好了, 阿叔左手拿著的, 分明是小時候在茶樓, 嚷一千次要食, 才能吃一次的啫喱, 插在上面的那些紙傘…

    穿紅色褸的阿姐在伴唱. 究竟是阿媽伴唱, 定係阿叔伴舞? 而我已經分不清, 你是友情, 還是錯過的愛情… 莊周夢蝶, 蝶夢莊周乎?

    味千拉面對出 : 街頭卡拉ok

    戴紅帽的阿叔陪舞, 佢跳得好撚 high. 睇得佢無 take 野. 要 high, 使乜索 k? 俾錢黎旺角唱街頭卡拉 OK 就得.

    旺角百老匯 : 少女拉二胡交學費…

    順帶一提, 我發過誓 (即食過生菜), 呢世唔會係旺角百老匯睇戲. 除非我想係戲院裏面講電話 (大聲講 : 我睇緊戲呀!!!) 同 食煙.

    Bossini 對出 : 無手寫書法 1

    後面兩個黑褲人, 係有八百人示威, 派千六人保護鄭汝樺搭地鐵既差人.

    Baleno 對出 : 街頭表演者 (魔術, 馬戲)

    少數我會睇好耐 (唔等於會俾錢) 既表演

    荷利活商場 : 無手寫書法 2

    Izzue 對出 : 無手寫書法 3

    好一句家和萬事興. 應該買黎俾曾當奴.

    (點解咁撚多人無手, 又咁撚多無手既人寫書法?)

    唔記乜野對出 : 旺角 最乞人憎既 台柱好戲量

    好戲量 : 入錢會唱歌

    銀行中心對出 : 阿叔賣唱 x 2

    對住警車賣唱, 還真特別

    街尾百老匯 : 十點都未擺好檔口… 唔知佢表演俾邊個睇

    好咧, 越寫越似生活 . 鳩o翕.


    是日經典, 許留山對出
    : 容祖兒公主

    我唔識形容…

     

    差佬都俾佢挑逗到呆撚左…

    我去到許留山個站, 已經笑到收唔到聲… 國之將亡… 國之將亡…

    ———————

    6. 鏹水彈事件

    好痛恨狂徒. 正一懦夫.

    至於旺角狂徒有什么特徵, 可參考 exist2 的文章 – 步行者惡夢 (節錄如下) :

    1.兇徒是附近居民,極有可能住在西洋菜南街樓上。
    2.沒有精神病,但價值 觀極度扭曲。
    3.二十歲到尾,有職業,與較他年長的家人同住。
    4.十分聰明、細心,有 敏銳的觀察力。
    5.只有旺角的三宗鏹水 案是同一個兇徒所為,而其它的全部是模仿犯案。

    ———————

    旺角, 是碩果僅存, 我認為香港值得自豪的地方. 周末沒有什么事, 還是會坐車到旺角走走. 人來人往, 靜靜地站在旁點, 抽著煙, 看看各人的動作表情, 十分有趣.

Comments (14)

  • 有時我放工收夜,會專登坐巴士早幾個站落車,係西洋菜街感受下人潮先行番屋企。(好病態)

    係旺角生活左20幾年,我發現自己係絕對適應唔到歐美國家的退休式生活的

  • 那個拉二胡的小妹妹,我跟女友在通往新世紀的那條天橋上遇過一次,那一刻我真的有點感動,因為通常在街頭表演的,都是老伯──而且還要毫無音準音色。這個小妹妹是有受過正統音樂訓練的。

  • re: 銀行中心對出 : 阿叔賣唱…
    你好似忽略左佢o既賣點: 佢都有隻秋田犬八千陪佢賣唱…

    差佬要捉佢都要搵埋漁農處先可以掃佢場…

  • 其實旺角都有樓盤賣~ 雅蘭office成日都有大陸樓盤做展銷~ XD

  • 我都見到容祖兒公主…

  • 二胡少女係mk都有做?!
    (之前係ifc見過佢開工:p)

  • @lo_409 - 

    其實唔算病態… 話晒你都住旺角附近. 我有時都會特登搭車走一轉呀…

    @hystericireul - 

    咁… 你有冇科水…

    @dickyliu - 

    哈哈. Hachi!

    @mk - 

    MK? Ok, you win. 謝咧.

    @tangcheukying - 

    完全呆左. 真係… 容祖兒喎…

    @Bazaci - 

    據聞呢班人會全港四圍走.

  • 鍾意容祖兒「公主」(?!)的男人我都見過,佢之前是在味千個邊的,可能反應唔好宜家搬左位。
    雖然佢真係騎呢到爆,不過都有一樣野可取,就係佢真係勇於走出黎接受大家諮詢(質問?)

  • @hystericireul - 其實有一次係菜街曾經有一次很震撼我的表演,是四個男生夾band,drumset, guitar, bass, keyboard四個齊哂,full gear,vocal唱得好,band也夾得不錯,最震撼的是呢四個男生都係得十一二歲左右……可惜因為佢地full gear駁埋amp,唱左四首歌左右就被警察「勸籲」離開了

  • @siurekrek - 

    …佢真係好勁. 近排去親旺角都要拜一拜佢先走

    p.s. 我尋日睇唔知 cosmopolitan 定 marie claire 見到你; 有張 free hug 既相呀~~

  • 深井裕記燒鵝係旺角冇分店

  • @relgitsjg - Marie Claire ar!!! ^^

  • Hey! 

    I laughed…

    … MANY times

    throughout…… 

    GREAT! 

  • thanks for share..

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *