Month: January 2011

  • <未知生, 焉知死?>

    中學讀的課文, 留下深刻印象的, 除了人生的意義, 好像只有先哲的數篇古文. 庖刀解牛, 是我最愛 (謝方潤).

    當然, 屌股戰場文, 不包括在內. 個篇係… 我都唔識講, 因為我真係無上過堂.

    子路曰 : 未能事人 焉能事鬼? 敢問死


    孔子說 : 未知生, 焉知死?

    好一句 (其實是兩句), 未知, 焉知.

    生的, 仍有許多變數. 我不想理會家產花落誰家 (關我撚事? 八卦要有個限度), 但我奇怪, 為何未死 – 看似距離死也有一段距離 – 也可以爭家產. 仲有, 真正在意的, 當然係超X 個條深坑 – 我懷疑有冇人會記得佢地叫乜野名. 超仁? 超級? 超霸? 超越? 超大? 超高? 應該係超有錢.

    死的, 不見得有一個善終. 我不認為悼念一定要來香港 (大佬, 政府話晒都整左個網上靈堂呀); 但你不給王丹來香港, 是另一回事. 一國兩制港人治港高度自治, 同D人講 仆你個臭街屌你老母含家剷 一樣, 都係 多過 . 鐵證如山. 畢竟仆街容易, 屌人老母難, 含家剷更難 – 你可以想像四房八十幾個仔女九萬個孫一晚死撚晒?

    對唔治, 我唔知自己想寫乜. 畢竟太耐無寫野, 要熱下身.