February 14, 2006

  • <偷拍 . 相片>

    大家情人節完左返屋企先睇呢篇文, 免得去玩個陣心慌慌.

    而家科技之先進, 令大家重溫周星馳 <國產零零七> 用皮鞋作風筒那一幕時, 不再覺得不可思異. 對, 當手機 PDA 相機 MP3 遊戲機 DV 上網香水郵票字典集於一機既時候, 乜野都有可能.

    好些連結在這裏不便公開 – 我還想僅有的淨土 (對於史弟而言) 不受破壞. 但香港, 其實好多人鍾意偷拍街上不認識的女性, 特別是穿上套裝的 – 學生妹, OL, 空姐, 護士等. 這些人, 不一定是男人.

    先旨聲明, 我有瀏覽黃色網站, 偶然會進入貼圖區, 因此會看到一些偷拍的相片, 很多明顯是香港女性. 然而我對此興趣不大 – 我比較喜愛東瀛那些不穿衣服, 有著都會樂意除衫的 – 儘管在影片裏好像很不願意 – 女演員.

    我對偷怕人仕, 亦沒有什么反感.

    我不是想拯救世界, 更加不會說 “o拿我淨係睇無拍”

    可以開始. 如果你覺得史弟將以下事情誇張, 可將本文傳給正常的男同事, 睇下佢地睇到既偷拍相同我講既有冇大分別.

    如果你著短裙, 或著住套裝/制服, 又要搭公共交通公具 (特別係地鐵), 請小心. 上車時請留意對面有冇人 (多數係男人) 拿住一個背囊或工事包. 而佢, 好似杜文澤咁講, 係 “好唔專心咁做緊其他野”, 或擔天望地. 但佢既背囊總係對住你, 或者搖動幅度係好細. 你要小心. 唔好貪有位坐就唔走 – 除非你覺得俾人拍左照然後登係 d 網站, 俾d 你唔識既男人當作自瀆對象, 對你係一種榮耀與恩賜.

    而即使你落左車, 並唔代表你安全. 一旦瞪上你, 唔好以為離開坐位就無事. 而家偷拍既人已經可以唔俾人知但係電梯 (escalator) 或行樓梯偷拍到你裙底. 唔係影到你膝蓋上兩吋個隻, 係連底褲乜野顏色都影埋.

    又唔好天真地以為偷拍一定要係後面或者側面. 佢地會係後面偷拍完正野, 為向網友顯示被偷拍者有幾靚, 會特登走去拍返張正面照, 一鑊過上晒網. 到時你紅過什么 kelly jackie, alive.

    多唔多人係街偷拍? FBI 都未必知. 不過, 一個偷拍既人可以一日拍二三十人. 如果有廿個, 一個已經有五六百人中招 (唔重疊既話). 當然, 你係絕色既話, 一日俾人影兩三次, 唔出奇.

    ******************************************************************

    有冇辦法避開? 冇. 偷拍既人同偷野既人一樣, 額頭並唔會寫住 “我將會偷拍你” 等字眼, 以示識別.

    基本要訣 一 : 搭車, 唔好訓覺. 尤其係巴士上層後座, 你訓左, 真係人地係將d 相上埋網你都仲同周公捉緊棋. 要坐, 坐下層.

    基本要訣 二 : 無眼屎乾淨盲. 除非睇得公主復仇記太多, 否則千祈唔好屎忽痕去 d 黃色網站睇下有冇自己張相.

    要知道最有效方法係乜, 其實係要問偷拍既人唔會偷拍d 乜. 史弟唔識. 唯有以常理去估 : 

    最有效, 但亦最殘酷的方法, 係走去極醜婦或地盆佬附近. 走到醜婦附近, 無非係等佢偷拍到相都無人睇. 越醜效用越高.

    而走到地盆佬或老粗附近, 不是出於 “最危險的地方就是最安全”, 而是地盆佬同老粗根本唔會非禮你 – 起碼行動上唔會. 根據記憶所及, 我未聽過有地盆佬或三行工人係街度非禮別的女性, 非禮人的多是後生仔, 斯文敗類. 佢地係老粗, 但唔會非禮你, 更加唔懂偷拍你之後放上網去. 世上有一些人不懂電腦是對社會有利的.

    ******************************************************************

    地鐵早年曾考慮設立 “女性車廂”, 只供女仕使用 (當然偷拍既人亦有女人). 後來不了了之 – 大概是由於難以有效防止男仕 “誤闖禁區” 而同時又能保持車廂安全.

    現在香港更來了一大堆好似唔識字但其實係唔用腦既自由含 (係, 我係擺明歧視), 一班著住老西 + 深藍色 t-shirt, 操山西話既內地民工走進花叢中, 是難以叫他們離開的. “咱們大爺買了票, 喜歡到哪兒就到哪兒 (記住個 “兒” 音, 輕聲), 你管什么?”

    或是他們為求進入女性車廂, 爬過圍欄或是什么…

    當然, 佢地多數唔會偷影你 – 儘管佢地擁有鄭伊健做代言人既數碼相機. 佢地寧願多霸兩個位讓卓悅, 莎莎, 佐單奴, 米老鼠等紙袋坐.

    當然, 即使偷影左, 佢地亦未必可以係內地將相片上載到網裏去. 大陸還有 google, yahoo 等與中國政府作官商勾結. 這一點, 我們可要多謝雅虎和古高, 讓香港女性還可留一點樽鹽.