July 6, 2006

  • <垃圾>

    自從人類發現循環再造呢樣偉大行為後, “垃圾” 呢個詞語變得有點詭異. “垃圾”可以成為有用的東西, 咁仲叫佢垃圾有點名不副實. 以後鬧人 “垃圾” 係褒定貶? 使唔使下下都要 “無用既垃圾”?

    儘管人類有循環再造, 佢地最叻就係製造垃圾, 一些不可以循環再造, 是名乎其實的垃圾. 唔係既話使鬼咁多發明家. 最好的例子就係人類以文字寫下許多垃圾, 作為直接 output, 或供其他人用作生產垃圾之用 (intermediate input). 當然包括史弟許多的辛格文字, 還有無數既法律條文.

    廢話少說 – 這句話我幾個月前已經講緊, 就好似政府話香港落實一國兩制一樣 - 我幾年前係退休 J 既推薦下 (退休 J 係邊個? 並唔重要. 最重要係佢廿幾歲已經退左休) 我有幸成為 gmail 既用戶.

    未用 gmail 之前, sinaman 個個, 簡直嚇死人, 每日平均有成三十封垃圾電郵, 恐怖. 每一日開郵箱, 都係咁 delete d 電郵.

    一改用 gmail. 嘩~~ 不得了, gmail 竟然懂得將人家發給用戶的電郵 scan 過 (我肯定佢d 員工有偷睇人地既電郵), 垃圾電郵 – spam – 會直接丟到 “別處”, 無謂大家一開郵箱就係度狂 delete.

    不過, 最近我發覺佢個 spam filter 開始頂唔住, 每日都會有各方奇人異士話我知可以以優惠價買偉哥. 但史弟想話俾佢地聽, 我中學同學既女友係係輝端做 (佢做白老鼠, 負責試下偉哥得唔得), 要既話 – 雖然未必使 (王傑 : 即使真相哪有勝過一仗~~ 呀呀) – 史弟可以以特優惠價買.

    有時做野做得悶, 又無人發電郵俾我個陣, 我就會去 “別處” - 即係儲住垃圾電郵既地方, 睇一睇d 垃圾電郵. 當然唔會咁笨開黎睇, 只不過睇 heading 同第一行都知係乜野. 不過好多時都睇唔明, 原因係有勁多既垃圾電郵係用韓文寫成 – 即那些全部係圓圈, 三角, 直線, 曲線 既所謂文字.

    如果一個國家電子傳媒及發達程度可以用垃圾電郵黎直接量度, 即垃圾電郵越越多國家越發達 – 情形好比固體廢物與國家生產總值呈一個正關係 – 即非洲窮人連人肉都想食邊度會有廢物的話, 依我既電郵顯示, 毫無疑問美國既國力仍然係淋巴溫. 佢既製藥業 (即偉哥) 同金融業 (即按揭業) 尤其旺盛, 然而佢既婚姻/性行為介紹服務更是雨後春筍. 至於韓國, 應該係淋巴吐, 不過由於睇唔明, 唔知佢介紹乜野服務/商品.

    祖國正急起直追. 好多團體話可以收錢介紹白領我識. 白領? 白領? 我日日都望住幾打, 不如你俾錢我介紹俾你拉. 有人妻, 人夫 (男女平等), 美女, 醜女, 港女, 賤男. 廿皮任揀.

    仲有d 係日本既電郵. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 唔好心邪, 係我去日本既導遊電郵…. 導遊~~~~~~~~~ 唔好心邪, 要俾錢, 而且我女友都一齊………. ~~~~~~~~ 3P?

    另一種垃圾, 就係隨銀行月結單寄黎既 “優惠券”. 這不是申請信用咭送既 i-pod 或者 psp, 而係佢不請自來既彩色紙張. 每一次我開銀行寄俾我既月結單, 我只會係信封拎張單出黎, 裏面成吋厚既野, 我眼尾都唔望就會掉去垃圾筒.

    我都唔明, 銀行咁多人, 咁多數據, 可唔可以寄呢d 優惠之前做下少少分析? 最簡單 : 一個廿六歲, 未婚, 同屋企人住既男仕, 點睇都唔需要 mothercare 既 $100 現金券掛? 妙麗現金券點可能用得著? 可唔可以睇一睇個客過去十二個月係邊度簽過咭, 同買乜野多, 然後先寄d 有用少少既野黎?

    寄d 券出黎都係想人用你張咭, 俾少少誠意, 一定有回報. 銀行而家呢種水銀瀉地, 唔理好醜, 一於有殺過無放過既宣傳心手真係落後到爆. 同一個無知既賭客去到澳門神話, 見到大細台, 拿拿臨買晒大細圍骰點數, 好合皮咁坐係一邊, 無乜分別. 好彩既話有一兩局開圍骰你羸到錢, 咁賭就真係倒錢.

    匯豐o岩o岩寄左一封野黎, 封面寫住 “誠獻年費豁免及獎賞優惠”. 我張 ican 咭, 大學個陣申請, 終身免年費. 唔知佢誠獻乜春. 打開封野, 唔見有現金, 發現一疊優惠券. 除上述 mothercare 及 妙麗外, 有以下商號既優惠券 :

    1. DAN RYAN (上一次食係兩年前, 好貴, 唔好食)

    2. 意粉屋 (食極都食唔到 $250)

    3. 哈根. 達斯 ($200 當 $30 用, 有少少建設性. 但兩個人食極都係 $180 落樓)

    4. 翠亨村 (上一次去飲茶係八歲)

    5. GIGASPORTS (唔可以用黎買 NIKE/ ADIDAS)

    匯豐係咁, 東亞係咁, 渣打, 星展, 全部都係咁. 東亞寄親都成吋厚, 邊 Q 個得閒得?

    史弟係度呼籲 : 各銀號與其浪費紙張同資源, 不如寄幾張惠康/百佳 $5 無限制現金卷黎, 功 . 得 . 無 . 量. 唔寄都算, 就連d 垃圾都黎返你d 員工要咧. 或者人地黎買基金先送俾人拉.

    至於如何用數據用增加收入, 打低對手既真實事例 : wal-mart 係英國唔夠 tesco 打, 都係由於後者識用數據分析顧客既消費模式. 相反香港銀號市場部, 充斥住各式各樣既美女…

Comments (6)

  • 好好好文,推推推

    有無收過D借款免月息郵件???我想同佢講,無啦啦好地地,借錢為乜。

    仲要搵丁,(免月息但要手續費)簡直趕客

  • 等我帶你去飲茶啦,乖仔。

  • 我呢幾日學校個account都收到好多日文juck mail呀!! 咁0岩0既??

    tommy: 好似唔借錢唔正常,蝕晒抵咁.  我連電話都收過呀,叫我借錢,真係啋佢都傻!!!!!!!

  • 我話唔駛..佢話: 點解唔借呀~~利息好低喎~~

    我答: 低得過我放o係銀行做定期我咪借囉

  • 佢地用機send
    漁翁撒網型 有殺錯 無放過~!

    可能email要錢的, 佢地會收斂dee?
    不過學你話齋! dee mail,
    我一摸到係滑面, 宣傳單, 即dump, 好徙紙~!
    人地打電話黎 推解dee借錢, 開咭, 我會叫佢have a nice day+即收線.
    佢地都唔會再call返…

    但我老豆成日好鬼留心聽, 開咭果dee會好小心咁讀user agreement~!
    人地話會贏ipod 又會click入去…. keke

  • 銀行大杷水借唔出, 好大鑊. 好似 iamsorman 所講, 真係有人打黎話 : d 息好低做乜唔借? 我話 : 下? 我有錢使乜借? 跟住 dead air 左廿秒….

    至於少主既 “have a nice day”… 嘩哈哈哈, 衛生巾廣告…

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *