August 28, 2006

  • <離開, 是為了重逢>

    好老土呀~~~~

    我離開原人圈, 原因是
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    我禁錯制…

    好多人會對於個芒講 “妖”.

    _________________________________________________________________

    那當然是說笑.

    實情是, 我實在太愛大家.

    又好多人會對於個芒講 “屌, 仲鳩o翕?”

    其實我早就寫好一篇文章, 叫 <我的辛格人生>. 但由於內容太過肉麻兼露骨, 所以一直唔敢登出黎. 裏面提及的重點之一, 就係朋友群的討論. 枝節唔好講, 重點係, 其實我非常重視身邊的每一位朋友 – 是網上認識的好, 中學同學好, 還是唔識都好 (???) – 希望做到皆大歡喜, 樂也融融.

    唔係迫到埋身, 我不會反擊反抗. 例如尋日既發夢吟詩 (先生? 理鳩佢), 真係明玩野.

    重視, 即係唔想得罪人.

    然而天生賤格既我, 偏偏鍾意寫d 敏感既話題. 或者咁講, 對好多人黎講, 呢d 係敏感既題材. 對我黎講, 這只不過同去街市買棵菜一樣咁普通. 幾時踩中雷, 我唔知, 過去亦唔係太理會 – 個人認為只要實事求事, 事實並不可以被推翻. 這也是原因我不太喜愛討論及回應 – 老實說, 討論好多時只會引發更多矛盾. 幸好, 係我個場未有d 咁既事情發生.

    原人圈是個品流複雜的地方 – 就像旺角砵蘭街的一幢七層唐樓. 三十二戶, 住有教師, 記者/前記者/新聞從業員/前新聞從業員, 人渣, 敗類 (此兩者佔大多數), 良家婦女, 醫療界人仕, 學生, 無業遊民, 特首, 財爺… 對於一個係重慶大廈 – 即尖沙咀那一幢印巴籍人仕數目比本國還要多, 門口永遠有九千幾萬個阿差叫你食飯既地方 – 長大既人黎講, 原人圈真係好正. 那一種 biological diversity (開始玩名詞), food chain (???), retail chain (????????), city chain (????????), 其實好正. 大家互相尊重, 少浮誇及不知所謂既讚美 – 屌, 大家現實中還不夠虛偽嗎? 可否想屌就屌, 唔好因為佢係你某某, 或大家同屬某一背景, 就槍頭向外, 矛頭對內?

    總之, 我唔好再鳩o翕落去. 呢個辛格, 梗係唔會摺.

    總之, 唔好亂鳩咁估. 我無病, 唔使食偉哥.

    總之, 我係好唔想有任何機會得罪作為我 “朋友” 既大家 – 或者呢個已經係最大既得罪. 脫離群眾, 大家變成我既 “讀者”, 我可以肆無忌旦, 唔怕得罪.

    總之, 我很愛大家.

    總之, 謝謝教主, 我遲d 就會舐你鞋底 (我估你未必想我舐你第二度…), 求你俾我入返黎.

    離開, 是為了重逢

    嗯…. 呢句好似幾好用. 可以用黎下次唔想同女友行葵涌 MRT 消費站既時候講………

    _________________________________________________________________

    最後…………….

    作者取材, 休息數天.

    S

Comments (12)

  • 歡迎史兄回來。不過,真係有些骨痺!

  • 史兄…… 首先…

    對唔住!!!!!!

    第二……

    我愛你!!!!!!

  • 真令人感動啊~~~~

  • 有你有我雪中送火。

  • ” 當天一起不自知,分開方知根本心極痴

       有你有我有情有生有死有義 “

    也別怪我肉麻,看完你篇 entry,心裡就自動播放這首歌

  • 雖只是路過, 但也被你的真誠感動, 希望你呢個幸格永遠都唔好摺, 我會繼續做你的讀者支持你

  • 「出得黎行,預左要還」。自問插人插得盡,自己亦不介意被人問候。

    所以,你千祈不要因為不想插我而離開。

    你離開,即是說我(們)沒有接受批評的量度。

    快回來吧,我可以括免你舐我的自由。

    (明眼人都看到是我在舐你,多於你舐我。)

  • 史兄 , 別怪我說話說得太直………你離開原人圈, 其實係咪想……….

    (1)  測試自己響原人圈既地位, 睇下有幾多個人會  —  發現你唔見左 / 唔捨得你 / “悼”念你 (講下笑乍) / 哎你返黎

    (2)  你想教主舐你 !!!!!!

    返來啊……….返來啊……….返來啊……….

    雖然有時覺得你都幾大男人, 思想又好似幾右下…………但唔知點解………..響原人圈果版度見到你update左,  我總不自覺地click 下入去, 明明冇心機睇唔想睇都要click下…………..冇左你響原人圈果版度, 冇得畀我手痕click下, 好唔慣.

    返來啊…………返來啊……….返來啊……….

    你要收夠幾多個回應先會返黎呢?!??!!?!?

    ( 睇黎有我d咁既口臭友響度 … 史兄更加唔想返去……….)

  • kaka, marcellabear…
    我都… 都係唔講喇.

    relgitsjg… 你越黎越好可愛, 好好”乙水”果種男人…
    好想掃下你背脊…. 乜野都唔緊要啦~

  • 史弟:

    請容我講句「屌」,縱使我是有心而無力的。

    講兩句就感到被得罪,呢d「朋友」唔撚使要啦。

    況且,退圈有幫助嗎?小撚器0既人,無論身份係「朋友」定「讀者」都係咁小撚器。

    正如教主所講,原人精神係「人人插我,我插人人」

    咪玩野啦0靚仔!

  • “就係朋友群的討論. 枝節唔好講, 重點係, 其實我非常重視身邊的每一位朋友, 希望做到皆大歡喜, 樂也融融.”

    “然而天生賤格既我, 偏偏鍾意寫d 敏感既話題. 或者咁講, 對好多人黎講, 呢d 係敏感既題材. 對我黎講, 這只不過同去街市買棵菜一樣咁普通. 幾時踩中雷, 我唔知, 過去亦唔係太理會 – 個人認為只要實事求事, 事實並不可以被推翻.”

    同意. (當然quote 1 可能不適用於我身上)

    曾因文字引起”風波”, 失去一位朋友仔, 教我後悔到今天.

    sy 說我心頭高, 要慎言.

    星期日晚上打搞到你, 對不起

    interest disclaimer: 我非原人

  • 史兄, 回頭是岸

    講老實說話,我(可能好多原人一樣)慣左透過個ring 入黎睇你個辛格

    宜家好唔方便

    你快d番黎,起碼慳番大家幾秒時間

    正所謂一寸光陰一寸金,每人每日幾秒既價值足夠令原人圈上市

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *