May 7, 2007

  • <終極考驗 – 樂壇 LIVE 底線; 五月八日更新>

    我知, 今日星期一. 大家又要開始努力工作, 又要開始痛苦的一星期. 所以特意將另類歡樂帶俾大家.

    以下有一個連結. 裏面係一位本港歌手既 live. 開左後, 你睇下你聽到第幾句有close browser 既衝動.

    我第一次聽, 只係聽左三句就忍唔住 stop 左.

    第二聽夾硬聽晒, 只係為左廣大讀者.

    http://www.zshare.net/audio/371594059927427-386512912833213live-mp3.html

    應承自己, 聽完先好 scroll 落去.

    可以想像, 如果佢用假音唱那句 “故意當那 電~~燈~~~膽” 時, 我係食緊飯, 一定噴. 一定噴.

    佢同方力申得閒表演打茄輪, 著下短裙俾人抄下底咪好地地. 做乜要做才女呢, 仲要自己作曲獨自唱歌玩 solo. 曲奇仙柴娃娃一班人走左聲都唔覺… 連 “拉拉拉” 都可以走音, 真係有一定難度. 唱唔到 LIVE, 咪唔好唱, 無人怪你 – 早年劉德華也只會MMO, 濱崎步演唱會也是放帶罷了. 獻醜不如… 真係燈膽蛇膽乜野膽都俾佢嚇爆. 如果你對住情敵用呢個音域唱呢首歌. 三個字, 殺無赦!

    亦不得不讚當代混音技術之厲害, 皆因食飽飯無野做既你可以睇下面作出 compare and contrast…

    我知道呢D 係 PACO 既騙局. 佢既把戲逃唔出我既法眼及屎眼.

    PACO 無非係想營造一個 “唔識唱歌都可以做歌星” 既氣氛, 等少男少女繼續誤以為係娛樂圈成功, 係十分容易, 無需任何努力實力的一件事. 於是乎街頭巷尾既 model 公司星探社仍然橋唔怕舊, 最緊要受, 用屎到爆既方法黎設下終極陷阱, 一句你好上鏡, 兩句你身材好o岩, 就騙財騙色, 連無知少年既簡情都唔覺意騙埋. 呢d o厄人招數, 拍得住曾蔭權既水平. 一個o厄成人, 一個o厄未成年人. PACO 治港, 不是沒有道理的.

    (特別鳴謝自僱 J 提供頂級娛樂)

    五月八日後補 :

    (特別鳴謝kursk提供)

    歌詞 :

    狗屎不能充當唱技 學習被迫接受
    明明無法靜候 唯有獨自求救
    隔日我想歸家 休息一句鐘 沿途迴避歌聲 聽到就頭痛
    喉嚨極熾熱 胃部更腫痛

    誰走音問心 將耳膜震撼 全部同音 只因氣未運行
    仍未算難受夠 還欲上台獨奏 忍心聽聽還是要走

    能迴避嘛 我怕了聽那杏加橙
    塞住耳門 迷迷糊 在街邊受難
    一個個已訓低 我跪低死撐
    快死的一剎又折返

    能明白嘛 我怕了她唱杏加橙
    音律缺存 完場時 上帝也心煩
    我們如承受著最壞的糟蹋
    妄想今天個台會散 跌死了嗎

    la~la~lalalala~la~la~la~la~
    (唔該,可唔可以比我抖下呀)
    lalalala~la~la~la~la~
    (我個胃真係好辛苦呀)
    lala~lala~lalalala~
    (你不如唔好唱啦,好唔好呀?)

    隔日我想歸家 休息一句鐘 沿途迴避歌聲 聽到就頭痛
    喉嚨極熾熱 胃部更腫痛
    離開的原因 經已不再問 台上傳音 通通化做淚痕
    仍在唱台獨奏 台下我們受夠 多聽想嘔還是跳樓

Comments (16)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *