May 16, 2007

  • <反對局>

    除左搵 paco 做新聞專員, 我強烈建議政府開設 “反對局”, 俾人反對, 同埋俾人反對d 反對既人.

    1. 我要反對入名校, 成為天才可以用作辯護的理由 (或者藉口). 個細佬入名校, 點撚都係佢老頭老母既功勞, 關個細佬奶事? 都唔係計天才咧, 呢d 睇怕都係佢老頭老母基因合體既成果. 呢d 點會係佢既 “功勞”, 仲可以用黎加分/ 減刑?

    入名校, 天才, 拿獎都可以用黎辯護 “非禮” 空姐. 咁仲有乜野唔可以?

    - 我係人類, 食色性也. 非禮人地, 係人既本能. 我都唔想. (孟子都出埋, 無罪釋放)

    - 我係男人, 性需要比較強. (無罪釋放, 兼送飛機杯)

    - 我曾經俾錢街口個乞兒同埋交稅. (無罪釋放)

    - 我有準時返工返學. 考試時有讀書. (無罪釋放. 考評局免一年考試費)

    - 我有俾錢阿爸阿媽. (無罪釋放. 嘩, 好多人三十幾歲仲問緊老頭老母拎錢.)

    - 我夢想係成為一個機師. 若我入獄, 一生就被此摧毀. (無罪釋放. 法官更寫推薦信等你去同 william hung 做同學. 等你成為機師後繼續非禮空姐)

    - 睇四仔時, 由蒼井空所扮既空姐其實好 enjoy. (空姐有如樹上既蛇果, 著住制服搭巴士仲要走去訓覺, 簡直引人犯罪, 被判即時入獄)

    - 吹咩? 我係鍾意非禮. (夠 pop! 無罪釋放. 加送三次堂費.)

    2. 無跟進中大學生哥個單野 (好似話出版咸報), 跟住唔知乜野局收到幾十宗投訴, 話內容太過淫褻. 又二級又三級. 我要寫信去反對呢班人反對. 呢班人睇得合闔統請, 高朋滿座等低能處境劇太多. 屌, 陳法拉比起學生報情色版更加淫褻, 更加挑起人家性慾.

    3. 臨近六四, 左仔無間道又走出黎. 民主派又吠. 吠乜替死, 你唔好六四晚會再搞爛gag 搞爛舞台劇, 一天光晒. 要睇弱能野我不如返屋企睇無線. 強烈反對六四晚會出現無厘頭兼白痴無比既年青人節目.

Comments (3)

  • 史兄想做局長?

  • 係投訴都投訴葉璇先啦

  • 而家d 人做錯咩都可以搵d 野黎做藉口, 讀名校, 係天才, 得獎就可以非禮完人就可以甩身無事架勒咩? 仲可以叫多d 同學去聽審做勢 tim, 係咪人多大晒? 而家d 人都痴線架~

    另外, 陳法拉好正咩? 真係橫睇掂睇都唔明喎…….佢d 鄉音令我想熄電視

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *