September 20, 2007

  • <我敗鳥>

    今天晚上, 回老媽家吃飯.

    吃完飯, 不知為何四個台都亞視既電視, 竟然播起 <舞動全城>.

    見到片頭曲有陳法利著緊身低胸衫, 諗住睇一陣.

    點知…

    遇到高鈞賢係海邊度自瀆三分鐘, 娓娓道來青馬大橋有 1377米, 比起三藩市既金門大橋的 1280.2 米更長 (重點係個 小數點, 好準!); 青馬大橋是全球最長的行車鐵路雙用吊橋, 所用既主纜長度足以環繞地球 4次…等云云

    點解我會記得? 皆因高先生既對白同維基有關青馬大橋的內容一模一樣

    跟住高先生又繼續吹噓香港國際機場係全世界都貴既機場, 又有最大既客運大樓咁… 跟住好似上國民教育堂咁, 話香港乜 q 都有, 最好既野都係身邊, 要好好珍惜等云云…

    然後徐子珊個個包包樣… 乜港姐冠軍都可以咁樣衰嫁. 大佬, 佢係選美冠軍, 唔以貌取人, 唔通用佢個把界乎佢痴唔痴脷根個把聲音咩…

    我敗鳥.

    還沒有等到陳法利夾胸出場, 我已經嘔鳥.

    離開家裏. 走到街口上次買到千般愛的 VCD 店.

    入去看了一會.

    對, 為的是 <吳清源> 的 DVD. 好幾次到不同的 DVD 店找, 也只找到 VCD….


    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    終於找到鳥. 是唯一一隻. $98

    … 我想鳥很久很久很久, 時間像停頓了…

    最終還是放下鳥…

    我今天還沒有足夠的勇氣將碟放到收銀處…

    我敗鳥…

    今天, 我徹底的敗鳥…

    若你曾經留過言, 請多等一會, 我會儲多點勇氣…

Comments (3)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *