March 28, 2009

  • <Top Search Keywords – Mar 29>

    又到呢個無聊環節 (第一集). 呢兩個星期我又花左少少 (= 好多) 時間去搵一d 會引導黎左我個西 (唔好心邪) 既搜尋.


    第五位 : 苑瓊丹 profile (香港 Yahoo!)

    原來係由於我寫過篇 苑瓊丹 的文章, 總要係有關 李嘉欣…



    第四位 : japan av gals pic tokyo (新加坡 : Yahoo! Singapore)

    嗯… 新加玻… 而用上 gals 去代替 girls…. 嗯… 上網搜尋就不應該那么懶… 不然會去左我個西, 無 AV 女星既相片…


    第三位 : 偷拍相片 (台灣 google)

    台灣同新加坡都有好黃色物品既朋友. 天下烏鴉….

    靚女其實都要屙屎, 明冇?


    第二位 : 史話綿綿 (香港 Yahoo!)

    我諗左好耐先記得起點解d 人會叫我個西做 史話錦綿. 老實講, 我覺得呢個名好老土. 綿綿既屎, 屙極屙唔斷, 你話幾咁淒涼?

    第一位 : 變態又好睇 AV (google)

    …………………….. 點解硬係要咁樣呢…………. 呢度其實無AV 種下載…..

    —————————————

    <好波不妨一睇再睇>

    btw, 我幾乎每篇文都有粗口 (並非單純我鍾意講咁簡單.估中無獎)

    如果香港個班精英 AO 睇到以下條片…… 佢地會點教仔女?

    前兩日 FSTB 有個副秘書長, 話

    “一般父母不會教導子女這些說話,即使沒有語言專家,一般人心中亦有一個尺度,她鄭重提出該些字眼屬「粗言穢語」乜野為之粗口”

    我相信… 你阿爸阿媽唔會教你講

    — 離婚
    — 分手
    — 食屎
    — 打 xanga
    — 我想食壽司
    — 匯控供唔供得過
    — 幾乎所有詞語

    屌你, 阿媽阿爸會教你講乜?

    咪 “阿爸” “阿媽” “唔該” 多謝”.



    晒鳩氣. 佢知你介意, 估唔到你又真係介意. 你知佢要搞 noise, 估唔到你又俾機會佢搞. 咪中撚晒招 law, 傻西!

    仲晒墨水寫信俾佢, 真係一班傻西.

    可惜…香港就係俾呢班收幾十萬既傻西管治 **

    ** 每個月喎!!

    —————————————

    <NBA 奇談 2>

    — Suns (40 勝, 32 負); Mavs (43 勝, 29 負)
    — 兩隊勝負相差 3 場, 剩餘賽事 10 場
    — 重要賽事 : 4 月 5 日, 太陽作客小牛
    太陽賽程, 小牛賽程

    Key for Suns : 只要面對弱隊 – 黎緊十場對六次包括勇士, 灰熊, 帝王, 木狼 – 唔好大意; 再加上作客贏到小牛. 有機會搭上超級尾班車….

    老實說, 要想像一隊波有壯年既史達米亞, (老年既) 拿殊, (老年既) 格蘭希爾, (老年既) 奧尼爾, (老年既) 李察遜, 加上 (呢兩場傷左既) 巴保沙, 同 馬克 . 拜恩斯, 竟然入唔到季後賽… 好懷念 米克 . 安東尼奧的年代 (前太陽教頭, 現紐約人教頭)

    Key Match : 4 月 5 日, 太陽對小牛

Comments (1)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *