Month: November 2009

  • <用屎眼看世界>

    我們都怕風險.

    風險, 就係你叫雞之前唔知妓女個樣同 141 張相同唔同. 佢可能仲正, 但更大可能係好醜. 無 141, 之前仲慘, 你連個妓女係高矮肥瘦都唔知, 去妓院只能靠 word of mouth; 後來印刷術進步左 (一野講千幾年後), 有蘋果風月版同東方男極圈. 估下估下, 唔清唔楚, 就係風險最簡單的解釋. 題外話, 若有天真的女讀者仲唔知乜係 141, 可以問下男同事/ 同學, 或者直接 google 下.

    若你嫌上面例子太淫賤, 風險就係你去 b+ab 買衫, 睇中左件衫, 好靚, 但好貴. 總之好靚. 你明知下個星期 b+ab 會減價. 可惜你偏偏怕個日遲10 分鐘收工, 呢件咁特別, (你以為) 個款未見過, 顏色花紋合眼緣既一件衫俾人買左, 到時無 size, 喊到無謂. 對於唔肯定既事, 風險. 甚至乎, 你恐怕不過係 apm 行個圈, 件衫都好似恐龍咁係呢個世界上消失, 即使你已經拎住兩對 Birkenstock, 四袋 k-2, 六盒 fancl, 個口仲有支波板糖, 為左減低呢件衫消失於人群中既風險, 你都要碌咭買左件衫.

    好多年前 – 近排成個阿叔咁講d 千幾年前既野 – 返中學對住d 學弟講野. 當時臨近公開考試, 我同佢地講 :


    如果你讀左書, 唔使驚, 因為你準備好;

    如果未讀, 都唔使驚, 因為你多數唔合格.

    心同此理, 推而廣之, 老吾老以及人之老, 我一直認為, 買人壽保險是多餘的, 因為你係咪都會死, 投保人肯定可以拎返舊錢 – 分別只係早死利息高d, 遲死利息低d (當然高息低息本身都係一個不肯定); 在肯定的情況下, 而家拎舊錢出黎, 第日有得拎返, 個d 叫定期存款, 唔係叫保險. 更諷刺係, 金融海嘯下, 好些保險公司差d執, 要政府出手打救 – 大概等於你係大海遇溺, 救人員去救你, 反而遇到更大既溺, 最後你要救佢.

    我地從細細個, 從生活上就面對各式各樣的風險 – 男友會唔會一腳踏兩船 (驚都係多餘. 邊有貓唔食魚), 鍾意既球隊可能出唔到線 – 從來無人教過我地點樣應付風險. 就連少少都冇. 一日到黑淨係教你乜春弔古戰場文, 消化系統 (點都唔撚教繁殖, 吹咩?), 微積分. 不是說這些東西沒有用, 學術上可能有, 在現實生活裏 – 我們到最後都要活在現實 – 中學有九成 “術科” 的內容, 是多鳩餘. 最多只能向心儀的女性演野. 係演野, 唔係表演碌野. Sin-Cos-Tan, 你畢業後有冇用過半次? 咪撚玩拉.

    對沖 (hedging) 不是複雜的學問. 這可和對沖基金, 索羅斯, 什么人也沒有關係. 畢竟我們每一天也在借對沖而減低自己面對的風險.


    早陣子想了一些無聊到爆的例子, 分享一下.

    簡單講, 應付風險有四個方法 : 直接面對, 避開, 減少, 轉移. 用性愛的例子去說明懷孕風險:

    直接面對 = 中出

    避開 = 口爆/ 用手

    減少 = 用避孕套/ 計算安全期等避孕措施

    轉移 = 叫男友去召妓


    ————–

    (一) ICQ MSN 溝女

    我不知道現在網上溝女還流不流行…. 反正我從沒有試過… 多數係女溝我 (醫生~~ 病人又出現思覺失調咧~~~~). 當然, 很多人是用 xanga 溝女的. 歡迎對號入座.

    用 msn 溝女 – 阿叔以前用 icq 多 – 最大既風險, 就係約條女出黎之前唔知佢靚唔靚, 身材好唔好. 這是極大的風險. 當然, 你可能怕失望, 所以索性唔約 (避開風險). 老實說, 見到面都未必知佢身材好唔好, 畢竟女性的胸部, 就像意甲打假波之事, 無日無之…. btw, 據我觀察, 日本的女生, 大多數是 30AA – 32A. 咪傻拉~ 立花里子對波係假嫁.

    樣貌 與 身材, 是樣貌先行, 身材走在後. 不是波大不重要, 而是樣靚可以蓋過波細 (或身材欠佳), 但波再大也不能蓋過樣衰.

    為減低約到醜女既風險, 你或許會向對方拿一方張相 (icq 傳快佬的聲效 : ~ 胡~~ rabbit). 不過這和用避孕套一樣, 不是100% 安全既方法, 畢竟對方可以發一張台妹, 韓妹, 任何人但不是她本人的相給你, 活像香港夜總會話田中麗奈係佢度返工一樣. 屌, 問心拉! 若對方問你拎, 你都分分鐘俾畢彼特張相佢. 除左拎相, 你會試探下佢讀邊間學校, 再問朋友既朋友既朋友既朋友睇下有冇呢個人, 同埋佢正唔正. 呢d 係減少風險的方法, 但唔係全部有用.

    好了, 到最後你決定搏一局. 承受 顏射 風險, 約她出來見面.

    好似我中學一個學弟咁 :

    讀中學 (幾十年前既事), 一個低一屆的學弟, 係 icq 溝女. 重申, 係學弟, 係其他人, 唔係我 - 雖然我知呢d 情況就好似 “我個朋友搞大左, 點算好”, 其實, “我個朋友” = “我自己”. 呢個學弟, 膽生毛, 唔撚識死, 對呢個世界充滿信心. 約個女生出街之前, 竟然唔問對方拎張相!!!

    好了, 這也算了. 大家約好, 說明好記認 – 噢 . 賣 . 葛 . 不知道是書包還是手拿一朵血紅玫瑰, 像聖矢中雙魚座既絕招, 助學弟放血 (或是拜山用的菊花? 管它的. 我一直以為這么老土的招數在粵語殘片才會出現) – 在當年仲未執既尖沙咀新港戲院等.

    老哥呀~ 你唔知人地咩料就唔好插住朵玫瑰去送死咧. 新港對面有間大家樂, 可以望到新港門口. 你都望一望先呀. 唔會咁o岩有人又放一朵玫瑰呀嘛? 點知年青人就係咁有勇氣 (同戇鳩). 佢一野就企係門口!!

    當然世界無咁筍, 俾佢遇上當年只有廿歲既林嘉欣. 根據友人所覆述, 學弟望見對方, 立刻後悔咁誠實. 現實會對毫無準備就上戰場的人, 施而極刑 : 對方是徹頭徹頭尾是 義投jew… 即係國語的 一 . 頭 . 豬. 然後更恐怖的是… 他們一起去看的電影, 是至今人類歷史上最賣座, 三個小時的驚世愛情故事 – 鐵達尼號!!!!

    友人吞吞口水, 繼續說他三個小時的電影, 不敢把頭轉向女生的一邊, 害得他看完電影頸都梗了… 然後… 還有然後嗎?

    我係學弟的話… 當然唔係我… 會先約幾個朋友, 發覺唔對路, 咪去會合朋友; 約到林嘉欣既, 咪放朋友飛機 law. 又或者叫個朋友幫你買支玫瑰, 係新港門口等你 (風險轉移). 朋友係咁用嫁咧!

    ————–

    (二) + x 哥

    李嘉誠先生是值得尊重的. 不是他排福布斯權力榜 23 位. 最起碼佢既港燈, 電費一直高過對面海既中電, 而大家都無佢乎, 一路俾佢姦. 港燈每度電與中電, 相距若 35%; 1998 年差距是 2%. 去年最癲既時候, 相差 40%. 點解? 因為以前起多左電廠, 但相對九龍/ 新界, 香港島發展及電力需求上升的空間非常有限, 於是乎電費越黎越貴.

    我在這裏解釋過為什么需求下降, 價格依然節節上升. 總之除非你燒炭, 否則佢根本係度屈柒你d 錢.

    電費上升, 扣除不必要的成本後, 基本上你既錢係去左電力公司.

    如果想減少電費不斷加對你既影響, 最好係買電力公司既股票. 唔係買大唐, 神華呢d 大陸股. 買港燈 (6 號), 中電 (2 號).

    下圖所示, 每度電既平均電費 與 電力公司股價, 關係十分密切 – 一個升, 另外一個都升.

    從總體資產價值來說, 你買左電力公司既股票, 一邊廂要俾貴電費 (其實你係咪都要俾), 另一邊廂可以從電力公司的股票升值獲得補貼. Net Net 究竟是賺還是蝕, 這下可考功夫.


    港燈
    Photobucket


    中電
    Photobucket

    煤氣
    Photobucket



    這策略最大難題, 以同樣的百份比, 以錢碼計股票的上落比起電費的大.

    — 港燈 / 中電 500 股一手, 它們 10% (以港燈股價 $43 計, 大概是 每股 +$4.3), 你的資產上升 $2150
    — 以一個家庭一個月用 300 度電計, 電費每加 10% (約每度 +$0.1 度), 你每年的額外支出 是 $360

    可以的話 – 即係你唔可以, 你買 85 股港燈 (資產上升 85 * $4.3 = $366). 但更大既難題係, 你唔知電費會點加. 所以要好準確完全消除風險, 是幾乎沒有可能. 不要計什么 delta hedge. 那些只是用來玩玩而已.

    總之, 住九龍/ 新界的人買一手中電; 住港島的買一手港燈, 可以對沖大部份風險; 也不用愁電燈公司 同 政府 夾埋電燈膽一齊強姦你荷包.

    當然, 要一些經濟能力較差的人, 買電力公司股票對沖, 有點何不食肉糜… 對唔治 law.

    心同此理, 你用電盈上網, 可買 8 號. 若仍 cut 唔到有線… 唯有溝佢d 女主播… law…

    ————–


    (三) 旅行

    自從金融海嘯, 日圓既匯率由 每美金 130 日圓, 一路升到低位每美金 90 日圓. 噢 . 賣 . 葛! 即係當日一個 15,000 yen 既 agnes b – 我記得呢個牌字既袋都係 10,000 – 15,000 yen – 折實只係港幣 900, 今日已經要 1,200 港幣! 於是去日本買變得十分唔抵. 去東京無印, uniqlo 買野, 份份鐘比係香港買更貴. 當中仲未計及搬搬抬抬既汗水, 血 同埋 精.

    即使你想日本春夏二祭減價時去買野, 鎖你, 扣除匯率唔會抵得去邊. 食住行係唔會減價. 東京既地鐵/ 火車, 貴到 high high, 一個站要 120 yen ($10), 由新宿去迪士尼, 來回要成舊水.

    若果你去東京旅行, 臨行先換日圓, 當年可能貴, 可能平. You are uncertain. 這便是風險.

    第一次去日本, $6; 第二次 $6.3; 第三次, $6.8. 去到上次… $8.3. 去到日本, 乜春都貴, 望住d 野, 完全無 shopping feel. 我既建議, 係去旅行前一個月, 不斷望住匯水, 一見平就買 – 分三四次. 我上次去日本, 其實d yen 係 $8.6, 我好早買先唔使捱貴yen…

    但觀乎自僱J 就黎去澳洲渡蜜月, 但澳元已經過左 $7 港幣… 呢d 咪叫 講就天下無敵, 做就有心無力…

    ————–


    (四) 賭波

    馬會剛推出賭波遊戲時, 我正修讀碩士. 那時, 偶爾會和 LT 去西邊街間馬會買波. 十賭九輸, 是對的; 你贏的一次, 是第一次賭. 炒股票, 賭馬, 入葡京, 第一次也多數會羸錢. 這是所謂的 Beginners’ Luck. (其實, 如果你第一次輸左, 你多數唔賭落去. 所以, Beginners’ Luck 很大程度只是賭仔的偏見.)

    不過, 我第一次賭波, 真係贏. 馬會第一日有波賭, 我買 拜仁 穿 曼聯 穿 車仔 (??), 三穿一, 贏但賠率超低. 買 $10 賠 $20 咁.

    好咧, 阿根廷, 我十歲開始鍾意佢. 佢個年開始 (1990 年) 贏唔到世界盃.

    點知隊仆街 2002 年分組賽出左局, 輸左俾乜撚野呀, 和左瑞典呀屌你.

    到左 2006 年, 終於等到有波賭. 於是乎有阿根廷既比賽, 我都買佢對家贏. 明明鍾意阿根廷但走去買對手英格蘭. 此乃對沖 – 不錯, 如果阿根廷勝出我好開心; 如果佢輸我會好唔開心. 馬會既出現, 令到許多睇波人搵到能夠對沖心愛球隊輸波既金融工具.

    於是我買廿皮英格蘭 : 阿根廷勝出, 儘管輸廿皮, 依然合皮; 輸了, 雖然唔合皮, 但有金錢回報. 以放棄少許好景時的快樂以換取仆街時既得益, 點都贏, 好事也.

    但呢種對沖, 大前提是你不能影響結果. 比如阿根廷足球隊既著名前鋒巴迪斯圖達 (越講越多上世紀既野…), 佢怕自己球隊係世界盃對荷蘭出局, 佢係唔能夠買對方贏. 一來國際足協唔俾, 二來佢能夠影響球賽結果. 對沖變成賭局.


    ————–


    (五)
    不要買自己公司的股票

    好多公司有員工供股計劃, 八五折供股. 即係匯控一舊水, 你係員工 $85 就可以買. 這是員工福利的一種.

    我一向反對買自己公司股票 – 你將工作風險 同 投資風險 綑綁在一起. 如果你本身是雷曼兄弟的員工, 你在金融海融中不單失去了工作, 投資損失也可能很慘重.

    再說, 你投資在一眾投資銀行, 損失也肯定大鑊 – 你期間仲要拎錢出黎供股 (例如 : 匯豐股東). 當遇到打沉成個行業的事, 整個行業的股價一齊仆晒街. 所以甚至乎連自己工作行業的股票也不要買. 當然, 遇到d 野打擊成個世界經濟, 基本上係大家一齊含家剷. 有全世界同你一齊含家剷, 其實, 都唔係太慘. 少至還有你…

    簡單一點說, 一隻股票下滑的機會 > 一個行業股票下滑的機會 > 一個地方股票下滑的機會 < 所有地方股票下滑的機會. 比如, 油價下降, 石油股會跌但汽車業/ 航空業會升.

    這和所謂高層的options 不同, 給他們 options, 原意是希望他們領導管理有方, 替公司賺更多的錢. 而侏儒如你我, 對世界影響力是零.

    當年在花旗銀號工作, 很多同事有優惠買股票. 我替他們擔心, 皆因花旗的股價最高是 $50, 現在是 $5……. 最低是 $1 樓下. 即使你 $50 時以半價買, 到了 $1 時你會擔心自己聽日仲使唔使返工, 而不是股價了…

    85 折供股, 可以買; 但買到返黎即刻放. 然後拎d 錢去買第二樣野, 買對高跟鞋都好呀~ 唔好買自己公司股票. 即使你做 巴郡 (股神畢菲特的公司) 都係咁話.

    而除了以上各點減少風險/ 對沖的例子, 大家可以留意 ken sir 的現代教育可能快上市 (source here). 你抽人家英文水, 人家抽你荷包水. 等價交換, 好合埋o者~

    各父母如果一邊唔想講英文窒下既人教你個仔英文, 另一邊又要搵人地補習, 你就要買呢隻股票. 萬一你個仔補習好似倒錢入海咁, 一去冇回頭, 連中一都升唔到, 你都叫有d 股票升幫補下…

    ————–


  • <It’s just not easy>

    今天是你和加騫結婚的日子

    我們認識的片段 – 那十七年前的事 – 今天已經有點模糊. 只記得我們是在圖書館認識的.

    一起打乒乓波, 籃球, nba95 (還記得 Calbert Chaney 那個炒樽嗎?…), the need for speed. 玩得最多的, 當然是實況 3 到 10. 慶幸地, 我們沒有一起打 J (人家的大日子還要寫咸濕野…)

    世界究竟是複雜, 還是簡單, 我想了很久也沒有一個令自己滿意的答案.

    可是, 人生充滿各式各樣的偶然. 這些偶然, 有人會稱之為緣份.

    當天我以為是普通中學同學聚會, 找來你一同出席. 原來是替我相親, 相親的目標才會把加騫也帶出來. 我相親不成 (那是後話), 反而間接做了扯皮條… 那像是昨天的事.

    然後你們有著各式各樣的經歷. 一同相處, 一同生活; 遷就, 遷怒… 這不單是偶然, 也是努力. 不是容易的. 緣份畢竟太容易產生, 但努力 – 還是要雙方也努力 – 卻可沒有這樣簡單. 長時間相處, 需要適應, 配合, 了解, 體諒. 看過很多故事, 努力最後徒勞無功. 或者, 性格配合 – 另一種偶然 – 也是十分重要的.

    多年來我一直看著你們; 你們也在看著我. 你結婚, 我也緊張一份兒. 當時你在 MSN 短短數分鐘的 status, 恐怕就只得我看過吧. 看著多年來我們一起拍的照, 細味一起去過的地方. 原來, 從當天十二歲的細路, 今天已經長大成人了. 頭髮少了一大截, 肚腩長了一大舊.

    再寫下去, 好快變教會牧師發言. 對我來說, 十一月是最漫長的一個月, 中間夾雜著連綿的快樂與哀愁. 今年開始, 十一月值得開慶祝的日子, 可以加上一個, 這也是個偶然. 不過, 開威士忌是必然的. 

    祝你和加騫幸福快樂

  • <阿叔的笑話數則 2 – 老母篇>

    注意 : 看此 entry 同 做人一樣, 切忌認真. 認真你就豬了.

    老母是塵世間最偉大既人. 我地鬧人係想人地受傷, 鬧人地重視既人 : 所以我地都係屌人老母, 唔會屌你老頭, 唔會屌你樓下看更, 唔會屌個雪櫃 (唔知點解諗起呢個例子).

    偉大既人, 容易惹來妒忌, 以及爭拗. 特別係 你老母 同 你女友 之間既爭拗, 分歧終端機都無用. 因為老母, 女友 同 恒指上落一樣, 從來無道理可言.

    (1) 唔提老母

    嗯… 嗯… 嗯…(點頭中)  又炒冷飯 (唔提老母一)

    話說, 阿媽已經勒令我用兩個枕頭袋, 我亦屈服係淫威之下. 但阿媽好似 奸人堅 同 麥加登 咁, 永遠唔會罷休, 一路死心不息, 鍥而不捨, 可一可再, 接二連三咁玩鳩我.

    最近一次食飯, 兩母子又有真情對話.

    “你屋企有用枕頭巾嫁可?” 一路講, 老母一路望住我. 我知, 佢係 FBI 既人, 識得透過我眼神同肢體語言 (例如 扯旗) 黎睇我有冇講大話.


    “有.” 滿有信心地答. 不過由於諗起兩個枕頭袋, 忍唔住笑左半下.

    “你記住用呀~ 仲要用兩個枕頭袋. 我同家姐都係用兩個”.

    三個人, 六個枕頭袋, 三條枕頭巾. 加上替換的, 成屋都係枕頭袋/ 巾. “枕頭and related 物品” 相比 “人口” 既比例, 肯定高過手提電話用戶 對 本地人口 比例 (約 150%)

    阿媽聰明絕頂. 上次講漏左佢點樣整蠱我一大鑊. 呢次仲同老姊一齊黎.

    去杜拜之前無耐, 佢同老姊去左內蒙. 七日.

    好死唔死, 老姊有養魚. 三四日唔餵, ok; 七日, 返黎恐怕會發出屍臭 – 老姊如是說. 於是我仗義幫佢餵魚 (說穿了都是淫威下既產物).

    我搬左出去已經好幾年 (孝子….), 無屋企既鎖匙. 於是同老姊講, 要餵魚就將鎖匙放係鐵閘下, 我用加藤鷹之手伸入去拎.

    好咧. 去到第四日, 兩母女打黎, 話佢地玩得好開心, 重點當然係叫我記住餵魚.

    於是我搵左個星期六既下午, 諗住幫佢餵魚… 點知去到門口, 搵黎搵去都搵唔到鎖匙.

    無. 點用神之手都搵唔到 G點 鎖匙. 三十幾度, 搵兩搵, 成個人濕晒 (唔好心邪).

    於是, 無奈地打俾老姊.

    “喂~ 點解無鎖匙既?”

    “下? 係咩, 無咩? 等我問下阿媽先” (係呀, 我特登打 $10 一分鐘 IDD 黎 o厄鳩你呀~)

    背景為兩母女講野….. 阿媽接過電話… 咕嚕一輪…

    “哦. 係呀, 條鐵閘鎖匙係信箱裏面.”









    但係我無信箱鎖

    何苦要咁樣整蠱我呢? 我有俾家用呀. 點解要咁做?

    同埋, 如果你唔見晒成抽鎖匙, 最終係開唔到信箱拎條後備匙出黎用. 咁同太陽能電筒有乜分別?

    唔知. 阿媽的確擁有驚世智慧.

    未完.

    餵唔到魚, 我驚左幾日d 魚會死.

    老姊返黎.

    話d 魚健健康康 (我唔知佢點得出呢個結論); 一條都無死.

    乜撚野屍臭. 無發生過.

    屌, 正一老千. 兩母女仆街過 中策 (235).

    (2) 唔提老母 三

    從前, 有一對情侶, 買樓後同居.

    二人同居一段日子. 有日發覺屋企度櫃門壞撚左, 好似鄭艷麗對波咁搖搖欲墮.

    女著男的去搞掂度門. 男既, 當然係掛住打機 同 打機, 仲有打機. 無論咩野男人都好, 賤男 好教師 也好, 鄭伊健好, 每人都會沉迷一款電子遊戲. 如果你以為佢無 psp, xbox = 唔打機, 唔該你順便 uninstall 埋nokia 手機個個貪食蛇. 你知唔知幾多男人係辦公室廁所屙屎都係為左打機?

    好咧. 個男既堅持唔整. 度門無事無幹, 男既打機打機再打機, 雙贏.

    直到有日, 個女既老母黎執屋.

    唔知點解, 男打機既時候, 度門好地地無事; 點知女友個老母黎度, 櫃裏面d 野就好似潮吹咁湧出黎, 連人帶車 連埋度門 一野 “擲” 左落老母度. 壓傷左老人家.

    “老老實實, 你如果壓傷我, 我都算 (潛台詞 : 話晒係我揀你做我男朋友); 你壓傷我老母, 一個無辜既老母, 真係無得傾. 老母得一個 (潛台詞 : 男朋友可以好多). 仲有我已經叫左你十次整好度門, 身為男人你連少少責任感都冇 (潛台詞 : 你到今日都唔肯娶我), 一日到黑淨係識打機. 成三十歲人, 淨係掛住玩 (潛台詞 : 你搵錢唔夠多). 我地唔可以再咁樣落去.”

    小心, 上述係我憑空創作既女生對白. 唔好咁認真.

    無奈地分手; 講真, 幾無奈. 為左度門而分手. 同當年泰國總理因為上烹飪節目而落台一樣, 情何以堪? 逝去感情如何留得住… 我諗左一陣得出以下教訓

    教訓 1 : 應該聘請鐘點執屋

    教訓 2 : 唔好俾鎖匙老母/ 俾佢上你間屋

    教訓 3 : d 櫃唔好有門, 或者d 櫃唔好擺野

    教訓 4 : 死不悔改

    教訓 5 : 唔想結婚, 但又想有女友, 應求教於鄭伊健

    延伸閱讀 : “我寧願你玩女人好過玩玩具” (我兩樣都玩)

    (3) 唔提老母 四

    前陣子去了台灣.

    以前一直唔信星座. 一來, 我信司徒法正多d. 二來, 星座, 命運, 幸運 同 夢遺, 林嘉欣一樣, 都係凡人如我 觸摸唔到, 控制唔黎既野 (你控制到夢遺嗎? 如果得, 我估你連去月球都唔使用太空船). 過份相信會覺得生命太多乏力, 無力感.

    呢幾年, 經過無數既經驗, 我深信, 天蠍座既女人, 好記仇, 好麻煩.


    第一, 我老母係天蠍座. 呢個係最佳例子. 離婚十幾年, 仍然咁憎我老頭. 如果加埋之前個d 日子, 我老母過去一個世紀一直憎我老頭 (即使佢今年未夠六十). 據另一個天蠍座既女人講, 我唔會理解, 因為我阿媽係天蠍座. 潛台詞係 : 只有天蠍座既女人, 先會了解天蠍座既女人.

    第二, 有年中秋, 我拎左半盒月餅去朋友度, 俾佢女友話我食淨半盒餅仲好意思拎去, 講左幾年. 當然, 我仲記仇, 因為我仲記得佢女友仲記得我淨係拎左半餅月餅去.

    這個友人與女友 – 數年前出現過的可人兒 (哀哉, 人家還是那個女友), 也有份去台灣.

    話說… 旅程某天, 一行人去台北 sogo (忘記了為什么要在台灣行香港也有的 sogo; 前陣子在新加坡還厲害, 行日本的高島屋百貨). 友人已靜靜地買下生日禮物.

    行完 sogo, 去左好撚遠買老婆餅. 我懷疑去左台南買 – 不過是永春站 三統食品 的老婆餅. 不過途中經過台灣地道街市, 十分有趣.

    友人買老婆餅, 係因為佢老母好多年食過, 一直話好好味. 黎之前, 講左一千次叫佢買.

    試過係日本, 死抬爛抬, 買唔切手信, 去唔切中野玩具坊, 唔到女, 但點都要帶兩包麵包糠返香港. 唐老鴨可以唔買 (其實唔可以), 涉谷池袋可以唔去, 然而死之前點都要去上野既二木果子買麵包糠 – 兩包香港新世界百貨有得賣既麵包糠. 唔買, 死得好慘. 煩到你仆街. 煩到你下次去完日本, 買返俾佢, 佢都會話 :

    係拉, 上次你又唔記得買 (下刪九億字).

    咁咪行行行, 買老婆餅. 一打半十八隻, 夠皮拉. 友人開左一隻黎食, 嗯…. 脆脆既老婆餅, 也沒有榮華的那樣甜. 可是我對老婆 (人妻另計), 同老婆餅都無乜興趣.

    一路都無野… 跟住食飯, 我先發覺原來友人女友嬲左佢 – 據聞同桌既人, 兩個鐘頭前就知.

    死因 : 友人肯為自己老母行咁遠路買老婆餅

    為左老母咁行, 孝之表現也. 咁都嬲? 唔明. 總之, 可人兒覺得男友不夠重視自己, 沒有將自己放係第一位, 老母同自己跌落水唔肯定男友會救自己先. 話左女友皆無道理可言拉.

    嬲 . 左 . 成 . 晚 .

    麻煩還麻煩, 可人兒是風趣的. 第二天我見他們重拾舊歡, 問點解會無事. 可人兒嬉皮笑臉地說 : hehe, 都係我衰. 哈哈哈哈!!

    哈. 我想是友人使用了禁術 生日禮物…

    証明老母都係麻麻煩煩, 成事不足敗事有餘. 若然你老母同女友都係天蠍座, 叫朋友做定帛金俾你都得咧.

    未完.

    友人拎返去d 老婆餅, 佢老母話味道麻麻地.

    好撚野. 友人俾佢老母玩得仲徹底. 話晒我只不過係過個海餵唔到魚; 我朋友要搭飛機過南中國海…

    - 完 -
  • 早陣子在台北101 的Page One, 看到廣告, 心裏泛起一陣陣感動.

    你終於來了…

    1Q84

  • <啟事>

    因為諗黎諗去都諗唔到推介d 乜, 所以 誠意推介 系列宣佈脫期, 直至我諗到推介乜為止.

    另外, 作者取材, 休息三五七十天.

  • <生活 . 鳩o翕 8>

    險些兒就脫期了. 寫到第 8 篇, 這個系列還沒有脫期一次. 算係咁…

    這篇較短.

    1. Um….

    你讀中間個三個字… 讀三次…

    我三次都讀左 無精味

    無精味, 咪零腥味law… 明唔明? 唔明問下你女友. 佢唔會講真話你聽嫁!

    餐廳係筲箕灣.

    再黎, 由左至右, 讀三次餐廳名…

    碌撚 law….


    “喂, 去碌冧食飯拉.”

    “下, 碌撚?”

    “碌冧呀~ 唔係碌撚”

    “你就碌撚! 食你老母呀~”

    2. 太空船醫病

    噢賣葛… 呢張床, 除非可以醫愛滋, 否則好難說服到人放係屋企. 親戚黎拜年, 點呀? 你同佢講你預備太空船係地球末日之前搭呢架野去火星呀? 醫生點叫個病人訓上去?

    “陳生, 只要你訓入呢張床, 電下就會好返.”

    “呢個… 分明係棺材拉師傅…”

    仲有, 佢個一排排野, 分明係的士司機放係櫈上面個d 竹蓆.

    接受磁力治療多, 會唔會變變種特攻個磁力人?

    我唔識講呢張相… 好似觀音坐蓮 (唔好心邪) + 佢旁邊個d 童子咁 (唔好心邪 x 2)…

    個細路似無野食好耐, 生臌脹咁… 若果我除晒衫對住義診既中醫師, 擺個咁既動作, 唔知佢會唔會一鎚打過黎呢…

    3. Once in a blue moon

    紅隧晚上七點半, 唔塞車! 車都唔多架呀~

    4. 海報系列

    唔知以為賣緊飢荒 或者 戒毒廣告. 兩個主角都好似無得食, 成個道友咁.

    淨係睇海報, 你估係邊個想復仇? 無人知…

    5. 唐老鴨的啟示

    再不寫唐老鴨, 恐怕有讀者以為文章是請槍的 (醫生~~ 病人妄想症又發作咧~~)

    十月初, 我一次損失了兩件唐老鴨的收藏 – 地毯 和 風鈴. 還要是兩日內的事情… 簡直是世界末日 與 冷酷異境. 那張地毯 (相可看這裏) 我十分喜愛. 為左唔屙濕張地毯, 我曾幾何時屙尿屙得好小心. 可惜因為一時大意, 將地毯放到窗外, 強風一吹就失了踪. 可惜, 可惜. 之後我走過數間 trendyland, 都說沒有貨, 也不會再推出了.

    近來走遍大街小巷, 沒有找到喜愛的唐老鴨物品. 自從迪迪尼設計出史迪仔呢隻核凸野之後 – 史迪仔既性格非常接近唐老鴨, 愛玩, 頑皮 – 唐老鴨的精品越出越少. 大概是怕太多走相同路線的人物吧.

    之後去了台灣, 新加玻, 也沒有見到什么漂亮的東西. 空手而回.

    生有時, 死有時; 聚有時, 散有時.

    失去了兩件收藏品, 腦裏浮起這四句安慰的短話, 也想起了些事.

    八月底時接到一個壞消息; 十月中時再接到一個. 我忽爾想起, 這數年間, 不論是我愛的, 還是愛我的, 都一一離開了.

    WL 曾說過有一天我會將屋裏的唐老鴨丟掉. 我笑說只會像孫燕姿 “我懷念的” 那個 MTV 一樣, 將物品通通燒毀. 那一天還沒有到來.

    王晶說過, 只在乎那些在乎你的人. 被心愛的人不容氣地批評, 令人難受. 起碼, 我覺得很難受. 好些事, 你明知事實如斯; 可是當有人明刀明槍說出來的時候, 你不免有點難受. 譭譽不動, 違反常情.

    “你好像停頓了在數年前的那一點, 沒有再向前走過.”

    True, but sad. 我會在婚禮上笑著祝福您們.

    鳩o翕又離題萬丈. 臨近聖誕 (而家… 11 月 7 日…). 去年那個捐錢畫聖誕咭節目, 今年還會繼續. 仍然是畫唐老鴨 (你以為我識畫其他野?), 希望大家捐錢予有需要的人 (例如 非洲的小朋友).

    圖也選好. 但我希望畫好初稿才登出來獻世.

    講左咁耐, 都未入正題…下面那個 pin, 很美. 一直沒有留意香港迪迪尼有唐老鴨的 pin.

    (courtesy : KS Cheung)

    6. 石澳

    為了逃避偉大的同胞, 國慶我千里迢迢去了石澳 – 通常屋企三百米以外既我都叫遠. 天朗氣清, 心情也勃然開朗.

    如果你鍾意, 可以幻想相中人係我.

    今次去石澳, 竟然見到張柏芝, 周星馳 <喜劇之王> 那個社區會堂. 一直不知道在那裏.

    可惜片中的這棵樹, 已呈敗象; 而背後的那個拱橋門口, 都被風吹雨打所破壞. 唔該d 保育人士呀, 電影人士呀做下野. 真係會有人因為一套戲既場景而走訪該地方.

    — 當年經典日劇 悠長假期, 瀨名 / 木村角色所住既地方, 就曾經成為當地人膜拜朝聖 潮吹 既地方.

    — 我去青島亦搵過林嘉欣 (噢, 佢又出現) <戀之風景> 中那幅牆. 當然, 找來找去也找不到…

    — 油麻地橫綱拉面店, 拍過無線劇集後, 客似雲來. 邊套? 我都唔撚睇無線既 (咁你又知?)

    見到某間屋有個類似兵馬俑既石像.

    睇黎佢有幫屋主淋下花, 淋下草咁.

    7. 不良嗜好

    去旅行, 最開心是過關買 免稅煙 同 免稅烈酒.

    友人女友成日出 trip, 於是叫佢狂買呢兩樣野. 上次買 $40 一包煙… 嗯… 我好似無買過 $40 一包煙. 上次買煙仲係 $29…

    記不起何時, 開始飲威士忌. 初頭淨飲黑牌, 覺得好正 (!!!).

    跟住有好事之徒介紹飲麥哥倫. 屌佢. 支12 年抵飲到暈 (下圖右2). 飲威士忌幾乎飲到不能自拔.

    – 跟住同高佬去北京, 買 1851 (18年, 左 2). 嘩, 好飲到. 剛巧北京冬天, 喝一口威士忌, 1851 那種濃烈在喉嚨逗留良久. 佳釀.

    — 另一支 18 年 (左 3), 清香, 醇. 沒有 1851 那種霸道.

    Makers’ collection (右 1), 估計 15 年. 味道在 12 年 與 18 年 之間. 有多種口感及味道.

    — 估計是 10-12 年貨色, 1824 (右 3). 新加坡機場專賣. 味道較普通 12年 (右 2) 濃一點, 入口較滑. 如果要買12 年, 記住買 1 公升那支 Elegancia, 不要買 750毫升那支. 味道前者好得多; 後者十分淡.

    25 年 (左一). 超貴. 最唔抵呢支. 俾左錢, 得唔到應有既服務, 好失望.

    記不起何時開始飲威士忌, 但我記得第一次抽煙, 是大學一年級. 抽的是純薄萬. 那時抽煙, 沒有什么原因, 只是覺得無聊, 就抽起來. 抽了年多, 遇到痛愛那個女友, 不喜歡抽煙, 我照抽. 唔通佢叫我戒食飯我又要戒咧喎. 戒夢遺呀笨 (話是話, 我真的很多年沒有夢遺.)

    本科畢業後, 一日訓醒, 腦海有把聲音話, 不如挑戰自己, 戒下煙 (我懷疑係神跡), 於是把心一橫, 戒左年幾. 半支都無食過. 有排直情覺得煙好撚臭 – 其實我今日仍然覺得好臭.

    年幾, 無食, 戒煙成功. 咪食返煙; 改抽純萬.

    後來又戒過年幾, 又係覺得煙好臭. 跟住三年前食返. 戒? 我成日問, 戒黎做乜? 畢竟我食都係冇原因. 原因係多撚餘.

    得, 我知睇一個寫自己食煙既歷程, 好無聊. 根本呢個系列, 呢個 blog 都係無聊既產物. 我下次寫我既扑野歷程 law. 文章肯定破紀錄地長, 當然, 如實報導的話, 文章將充斥 “早洩~” “起唔到頭” 等字眼. 即使真相哪有勝過一仗~~

    8. 灣仔

    老實說, 無乜讀者覺得呢 part 好睇. 我影到悶. 拍多一兩個月, 會轉地方影.

    下一站, 中環.

    Image058Image055Image076
    Image073Image077Image081
    Image086Image085-1Image132
    Image151Image170Image152
    Image123-1

  • <啟事>

    上次參加左捉錯字既朋友, 我已經將善款共 $55 分別捐左俾 樂施會 ($5) 同 綠色和平 ($50).

    由於綠色和平捐錢好麻撚煩 – 只有信用咭過數, 而且最少捐 $20, 下次善款全數捐俾樂施會.

  • <老媽, 生日快樂>

    作為林嘉欣, 唐老鴨 以外的第三號人物的 我老媽, 近來很少在這個 blog 出現. 以往隔三數個月, 她就有驚為天人的事件… (例子一, , ). 事實上, 她是少數能夠長期一而再, 再而三, 三三不盡, 六六無窮地一次又一次整蠱撚化愚弄玩鳩我既人. 我阿媽的確聰明絕頂.

    無論如何, 經過一陣子的沉寂後, 她終於再發功了. 話說, 佢會叫我用枕頭袋 – 驚我流口水整污糟個枕頭; 然後再用枕頭巾 – 驚我整污糟個枕頭袋. 好了, 好了, 又枕頭袋又枕頭又枕頭巾又盛, 這么多年, 畢竟我也習慣了.

    只是, 在我不為意的時候, 她不單止將我像走地雞般放血, 還在原本的枕頭袋上, 多包一個枕頭袋. 這大概就是 思考在思考之上 枕頭袋在枕頭袋 之上. 用了兩個枕頭袋還不止, 最後還要蓋上她最心愛的枕頭巾. 是她親自挑選的枕頭巾. 於是乎, 一個三吋厚既枕頭, 在包了 兩個枕頭袋 及 一條枕頭巾 的情況下, 就變成了 五吋.

    不用說, 我也問她為什么要這樣做… 問之前, 我是知道答案的. 人生就是一件多餘的事, 好多事情, 大家知道答案, 都會去問. 例如小學生問曾蔭權有冇得普選特首, 梁振英係咪共產黨員…. 早年成日有人問董建華會唔會落台等. 當一條女竭斯底里問你仲鍾唔鍾意佢, 你個陣都係唔鍾意佢多. 理所當然, 我得到一個理直氣壯的答案.


    媽 (一副不耐煩, 嫌我豬西同蠢既語氣) : hey~ 用枕頭巾同枕頭袋唔怕整污糟個枕頭嘛!!

    我 : 咁… 點解要用兩個枕頭袋?

    媽 (知我籠野想串佢) : 用兩個枕頭袋乾淨d 嘛.

    我 : 咁使唔使用兩條枕頭巾?

    媽 : 你飲多碗湯拉~~

    說不上是便宜貨, 但我的枕頭不過是 sinomax 的太空枕頭, 好像是三四百元左右. 實在無需要用上 兩個枕頭袋 + 一條枕頭巾 去服待佢. 冬天快要來到, 睇黎我要買個羽絨枕頭袋, 免得枕頭著涼了… 我而家夜晚開冷氣都係驚佢熱到中暑. 你知咧, 佢出面大o拿o拿著左兩個枕頭袋. 再遲一點, 我訓覺也不可以睡在它上面了, 我怕壓親佢呀~~

    用上兩個枕頭袋, 對我生活的影響, 當然微不足道. 但每次將出面那個枕頭袋 (枕頭袋 2 號) 套出來去清洗時, 都發覺 袋中有袋. 簡直同細個既時候, 用十層報紙包住粒糖俾人做禮物咁. 我笑鳥.


    更重要係, 當我長年都只係清洗 枕頭袋2 號, 而更深層的那個 1 號從來未洗過時, 我搞不清楚用九十幾個枕頭袋, 究竟乾淨左去邊…

    ———

    而阿媽沒有再出現驚為天人的舉動, 另一個原因是我前陣子與她鬧翻了.

    話說上年眼疾後, 她偶爾會上我中環的家執拾一下. 當初只是一兩個月一次, 所以我也不大抗拒. 反正我只是星期天坐在家裏, 等她上來. 我在家中的廁所會抽煙. 老媽大概估到, 但寧俾人知莫俾人見, 佢上黎之前, 我會將煙及煙灰盅收好.

    直到我搬到灣仔… 惡夢才剛開始. 老媽幾乎每個星期天都提議來我家執屋, 當然我也幾乎每個星期也拒絕她. 兩三個星期來一次, 也可以的; 每星期也來… 林嘉欣我都會拒絕拉. 反正我也會每星期回家吃飯, 她不用來得這么頻密.

    老媽也倒是厲害 : 她提議星期一至五其中一天來, 在我上班時替我執屋. 我只需約好時間, 把鎖匙給她, 她會自動波開門執屋, 如此類推. 離開時過來公司把鎖匙還給我 – 公司與我家不過是十分鐘路程.

    開首時不虞有詐, 畢竟虎毒尚不吃兒… 如是者過了幾星期. 老媽又再出手出口. 她叫我配門口鎖匙給她, 免得她過來時兩人都要來來回回; 潛台詞是 : 她可隨時過來.

    我個陣先知自己做左柒頭. 浪費時間讀撚埋乜野學士碩士, 都係讀屎片. 點解一開頭要中呢個陷阱? 當然, 我蠢唔到底, 於是睬佢都傻. 老母都係咁話.

    於是乎佢每次提起配鎖匙, 我都支吾以對 – don’t say yes, don’t say no – 求其說些東西開脫. 以為只要唔理佢, 過一陣佢就會放棄. 可是老媽那種鍥而不捨的精神, 的確令人咋舌. 她每一次見到我也問幾時配到鎖匙. 終於有一鑊我忍唔住同佢講  :

    其實有d 野, 你問左幾次都冇, 你再問都係唔會有.


    呀, 佢老母 (即係我阿婆), 我以為佢明咧. 點知過左一兩個星期, 又問. 終於我忍唔住發佢老脾. 於是大概有兩個月既時間, 我地無講過一句說話. 自此之後, 佢亦無再提議上黎我屋企幫我執屋.

    不是要替自己解釋. 老實地說, 我不配鎖給老媽, 是我不相信她. 不是認為她會放針孔攝錄機, 落漒水係d 可樂度; 而是她會翻箱倒籠, 看看我生活的足跡. 什么日記呀, 電郵 print out, 相簿呀, 都不會逃得出她的法眼腳眼雞眼, 仲有屎眼.

    她幾乎會數住我盒避孕套用左幾多個, 計返條數 – 一個月幾多次. 加上她近年終身學習, 學識用電腦 (都係拜董建華條粉腸所賜), 可能佢識開 gmail 都未定. 她未必會這樣做, 可是我不相信她一定不會, 我感到不舒服. 中學的時候, 她會偷看我的書包, 偷聽我講電話 等等. 這不是她獨有的; 所有父母也是這樣. 可不是所有人也一樣, 代表事情是理所當然.

    好了. 更恐怖的事, 其實數年前曾發生過一次. 還在拍拖時 – 那時皇帝還是秦始皇, 不記得為什么, 女友想約老媽飲茶. 剛巧我很忙, 便把電話號碼告訴女友, 著她自己打去約. 我也真夠懶. 十五分鐘後, 女友回電, 雖然我見唔到佢個樣, 但明顯知道佢嚇到面青口唇白, 口都震埋. 唔知以為佢打左去 13 條 6 然後牛鬼蛇神接聽, 仲同閻皇吹左陣水.

    (當年) 女友 : 嘩~ 你阿媽講左d 好恐怖既野.

    史 : 下? 乜野? 其實佢係男人?

    女友 : 唔係呀, 佢無端端同我講賣樓買樓.

    史 : 下? 買樓? 買~~~~ 樓?

    女友 : 係喎! 佢話佢住緊個度 (老媽與老姊住), 唔會賣嫁咧. 佢等我同你結婚, 買左樓, 先會賣.

    史 (記得個陣我幾乎心臟病) : 下? 邊個話要結婚? [事實上到後來, 分手都唔係我唔肯結婚. 女友都不是一定要結婚那些人]

    女友 : 唔係呀. 你諗下點解佢話等我同你結婚先賣樓… 佢諗住同你一齊住嫁.

    史 (我下巴跌撚左落地) : …………

    買樓, 我根本沒有想過; 更何況是一齊住? 咪撚玩拉. 我也不知道為什么她有這種錯覺. 畢竟我經常說不結婚, 不買樓呀…

    ———

    但是, 在鬧翻後, 隔左好耐, 我地講返野 – 其實佢始終係我老母 – 阿媽又再提買樓. 我又再一次栽在老媽的手裏… 豬西就係豬西. 時間久了, 仍然是豬西.

    話說, 尖沙咀河內道的名鑄公開發售 (即那個一房一廳賣 2千萬港幣既地方). 老媽去了看示範單位, 拿了一本樓書. 回家吃飯時我在翻著看著, 仲話本樓書幾靚.

    講個下, 我成個司徒法正咁, 知道出撚左事 (師傅~~). 於是出現以下對話. 值得留意, 我既語氣一直保持輕佻.

    阿媽 : 係呀, 我問過人, 印呢本樓書要舊幾水 (退了休的人, 也可真無聊…)

    我 : 哦… 係咩 (其實我知開始唔對路)

    阿媽 : 係呀, d 樓仲靚. 阿仔你一早應該買樓拉. 過去幾年交d 租, 都夠交首期.

    我 : 哦… d 湯幾好飲

    阿媽 : 你而家咁租樓, 根本係供死會. 交足一世租都冇層樓.

    我 (開始忍唔住) : 買左你幫我供咩. 咩幾十年債, 為乜? 我唔結婚唔生仔, 要疊樓黎做乜?

    阿媽 : 咁你買左間樓, 佢升左, 你咪有錢買第二間. 升左咪有錢. 邊使供?

    我 (笑笑口) : 哦, 即係你買樓, 全世界得你一間升值. 所以你賣左, 就有多d 錢換間屋. 人地d 樓木屋黎, 唔升值既?

    又擾亂一輪後. 又去返升值換樓既問題 (所以永遠唔好同女人講道理……………..尤其是個個係你老母)

    阿媽 : d 樓係咁升, 你遲d 點買?

    我 : 我由頭到尾都冇諗過買 (點解佢仲會覺得我想買???). 仲有, 邊樓價淨係識升嫁咩? 咁 97 個陣d 負資產邊度黎? 美國d 樓價仆晒街, 又點?

    阿媽 : 人人都買樓, 點解你唔買?

    我 : 咁咪人人一齊仆街law. 你鍾意咪自己買.

    ———

    好了好了… 我以後回家吃飯, 就只看亞視好了. 反正說什么也是個陷阱 (這陷阱, 這陷阱, 這陷阱, 偏我遇上~~~).

    儘管我咁唔聽話, 阿媽有什么要求, 我還是會盡量迎合. 前陣子阿媽話想去杜拜. 這是奇怪的. 阿媽討厭坐飛機, 也不習慣去言語不通的地方. 聽見她說想去, 我只說好呀~~ 然後替她付團費. 回家吃飯, 她雀躍地拿行程表給我看, 我才知道, 自己又再一次中計了.

    佢去十一日, 但其實頭九日都係土耳其, 到最尾先有一日係杜拜. 觀乎老媽開心之表情, 佢報團之時肯定知大部份時間係土耳其. 而我就一直以為老媽全部行程都係杜拜. 不是土耳其有問題… 反正全宇宙也得我覺得有問題… 只有我才會一次又一次跌入這些街頭騙局

    看來下次阿媽話去火星旅行, 要問清楚佢係咪用 google earth 去…

    以讚你聰明絕頂作為生日禮物, 算係咁拉… 雖然你應該睇唔到…