August 18, 2007

  • <青島 . 青島全紀錄 I>

    噢, 日本遊記還沒有寫好呢… 看來青島也不會有遊記了… 看圖識字好了.

    1. 大發現@魯迅公園~~~~~



    魯迅超似超似超似我老頭~~~~~~~~ 簡直係 100% 吻合!!!

    2. 戀之風景@青島

    有人問我去青島係咪搵林嘉欣. 此言差矣. 大佬, 而家林嘉欣日日搵我我都無理佢 … 既然去開青島, 咪搵下戀之風景個幅牆.

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    點知去到…. 搵撚左半日… 乜鳩都冇….

    據同行既史學家 (即係我) 所估計, 該地已被重建為 “青島德式監獄舊址博物館”. 即係話, 大陸都無保育計劃 (可惜本土行動只係土炮, 活動範圍只係 “本土”), 我可憐既林嘉欣就咁被人摧毀左…

    值得留意下圖左手邊的售票處, 其設計令職員有如置身於真正既監獄.

    幸好係返酒店既途中, 終於俾我搵到幅牆!!! 原來就係酒店對面!!!!!!!!!!

    下? 差唔多o者…

    3. 唐老鴨@植物公園 (大陸紅油版)

    話說唐老鴨問高飛借錢. 高飛二話不說, 仗義疏財, 借左幾球俾佢補倉.

    點知唐老鴨好學唔學, 學劉備, 一借無回頭.

    作為大耳窿既高飛, 四出搵唐老鴨, 都搵唔到. 最後高飛靠米奇搵到佢.

    “老唐, 我頂你個肺, 識左幾十年, 你竟然借錢唔撚還? 你仆街咧.” 高飛見到唐老鴨, 二話不說, 一野就… 可憐 (抵死?) 既唐老鴨就搞到頭破血流 :

    4. 做兼職

    中途帶唔夠盤川, 史弟結果參加左一個殺人團體, 執下頭執下尾咁. 佢地仲有人幫我影左相留念.

    解讀 : 史弟 (右邊個個) 係度堆沙, 埋左d 活人.

    解讀 : 史弟拎住d 毒液插入人體.

    解讀 : 個人休息室, 似太空船.

    解讀 : 史弟為休息室清潔中.

    解讀 : 史弟將係死人身上抽取既油, 血同水, 製成飲品出售. (如果覺得我靚仔請俾兩個 eprops)

    上圖全攝於青島啤酒廠.

    5. 文人啟事錄

    通識問題 : 試從三人的故居中比較在中國當文人及當官的下場, 並闡述如何解決全球暖化危機.

    1 號佳麗 老舍

    2 號佳麗 梁實秋

    3 號佳麗 康有為

Comments (5)

  • 老康就梗係發啦…出走之後打光緒個朵響海外坤水,話要「救皇上」,肥過肥仔水,有錢環遊世界0忝0番~

    梁實秋都仲算 ok…跟住國民黨做幫閒,多少都有啖飯食。

    老舍就…押錯注,冇得好講。

  • 哈哈, 好喜歡果隻祖國既唐老鴨~

  • 連康有為屋企都無冷氣,咁仲點會有暖化危機呀!

    下場?沖涼唱k定落d呀?

  • Sun : 你錯鳥… 康有為屋企真係有冷氣… 而康生肯定係賣藥黨…

  • 也想到這邊一看

    為的除了戀之風景有拍照

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *