September 9, 2007

  • <自瀆>

    我發覺身邊的一切, 越來越喜歡自瀆.

    這種自瀆, 當然不是男生拎住硬直的陽具, 不斷上下磨擦, 直至射精的那種自瀆, 即所謂的打飛機; 而是做一些事情, 或說一些說話令自身產生良好感覺的那種自瀆.

    對公眾打飛機, 監都有得你坐 (前陣子有人告上法庭, 話街市男性搬運工人赤裸上身係性騷擾, 該人實在是不吃人間煙火); 對公眾自瀆, 會得到掌聲, 更甚者會有更多畢直及人手去再自瀆一返.

    例子一 : 陳港生 (即成龍大哥) @ 心在香港. 估唔到佢除左淫人妻女, 對於五姑娘都仲有鋪癮.

    例子二 : 香港始終有你 @ 慶祝10週年回歸. 跟住北京奧組委搵左原班人馬為 六四屠殺 零八奧運 再作一曲, 為祖國進行一次種族大自瀆. 試想像有十幾億人一齊自瀆, 除左可以入健力士世界大全, 該場面實在令人讚嘆.

    當年毛主席計算過, 全祖國人一同跳起, 震力可傳至美國; 今日咱們一同自瀆, 精液及愛液必可以為美國帶來千年一見的洪水之禍! 美國人全部俾我地祖國出產既液體 膠住晒, 果真過癮極~~~

    例子三 : 歲月風雲 (間斷地看過三數集, 想嘔. 詳情可問 kursk)

    例子四 : 明報 – 《金融時報》亞洲樓市論壇 《明報》成唯一合作中文報章. 不知道是偏見還是什么, 總覺得明報自瀆得越來越過份… 而自瀆的水平亦越來越低劣.

    例子五 : blog

    例子六 : 羊先生旗下的雜誌, 數年來不斷貶低非鷹王系歌手藝人, 另一邊廂瘋狂吹噓旗下藝人歌手… 實在係自瀆界既先驅.

    這些都算了, 畢竟你不看電視, 不看報紙, 不看八婆雜誌, 不上 blog (可以嗎?), 還可能有幸逃過一劫. 若身邊有個喜歡於群眾前自瀆的, 作嘔的感覺, 繞樑三日, 良久揮之不去. 試過無數次, 聽到前輩 H (不用對號入座, 這不是 xanga 人) 說類似以下的說話 :

    [一眾人在談論某事件]

    某人 : 唔知 H 你有乜意見?

    H : 哎… 我地呢d 邊識野嫁. 我地老咧, 唔似d 後生識咁多野. 咁難既野, 我地黎學野嫁渣, 你地先黎專家嘛.. [下刪三百字垃圾]

    [眾人再繼續談論該事件]

    H : 哦, 我又覺得唔係呢回事, 好似唔係咁…[下刪九千字垃圾..] 不過你地先係專家, 我地呢d 邊識野嫁, 你地話點就點咧 [再刪萬字廢話].

    [眾人被秒殺, 無言]

    有人同史弟講過, “過份謙虛, 等同虛偽.” 對住 H 呢類鍾意自瀆既人, 唔撚理佢係唯一, 亦係最好 (我知道 “唯一” 既話邏輯就無 “最好” 呢回事…) 的辦法. 我試過最絕既係, 佢blah blah blah 係咁講, 我望一望佢, 然後一句 “哦.” 跟住繼續自己做自己野. 你越在意唔俾佢自瀆, 佢就好似大家細個咁, 越想搵老頭d 龍虎豹睇, 然後大肆自瀆一番.

    又試過, 佢不斷咁講, 我只係報以微笑, 等佢射左精, 就乜事都冇; 若然仲要係適當時候發出無撚謂謂既呻吟, 或者擺動蛇腰, 挑起佢條根, 咁就大撚鑊. 佢死咬撚住你唔放, 不斷重複 “我呢d 邊識野嫁. 你先係專家.“, 到時你就真係咬脷自殺都唔掂, 佢都係照姦屍, 最後連你屎眼都唔放過.

    每一次遇到 H, 我都會心諗 : 好咧! 我俾你贏咧! 射完精, 俾你中出口爆顏射後, 好o拿o拿臨放我走.

    此等息事寧人的軍妓心態, 實在與史弟既做人哲學 (其實係無), 相去甚遠. 然而形勢比人強, 為防止佢連續射幾次精, 我真係只求佢放我一馬, 等佢有時間可以射落其他同事度. 不要到我的花園一邊屙屎說自己甚么也不懂, 一邊屙屎說自己如何如何地厲害. 要撒野請到你自己的馬前面, 不要到我這方來!!!

    觀乎香港政府及傳媒 (包括報紙雜誌電視), 自瀆的風氣越來越盛行, 次數亦越來越頻密. 就黎去到非自瀆不能肯定自我存在價值的地位. 回歸不過十年, 香港淪至如斯田地, 實在令人不勝唏噓, 無不擲筆三嘆!

    我決定邊個再係我面前自瀆, 即刻送個飛機杯俾佢.

Comments (8)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *