November 10, 2008

  • <2008 年>

    Always look for the bright side of life…

    — 的士佬雙黃線都會停俾你

    — 你搭十五元的士佢都唔會黑面

    — 過馬路由綠燈轉紅燈, d 車都唔會開

    — 香港人其實很多都有善心. 他們會開門給你, 問得有沒有需要幫手

    — 我發覺很多馬路其實不適合傷殘人士行, 皆因綠燈只有十數秒, 甚至乎係更短. 估計我要過蘭桂芳個條馬路, 要分開四次行

    — 跛了才發覺電車距離地面之間, 那一級其實很高. 怪不得有些公公婆婆下車時要非常非常小心

    *********

    我唔知呢個世界係咪否極泰來. 但我只知道今年黑過墨豆. 入左兩次醫院 (一次眼疾, 一次有野塞左入耳仔), 過年個陣咳左一個月. 跟住跛埋.

    唔知點解諗起, 我今年既心情就好似恒指咁. 反覆一路向下.

    由頭 (眼) 傷到落腳指尾.

    唉…

    Photobucket