March 9, 2011


  • <自古皆有死,民無信不立。>

    1. 一些會刺激通脹的措施,我是不會考慮 (來源)

    2. 構思這些措施時,我首要的考慮是有針對性地協助大家減輕通脹壓力,同時避免過度刺激消費 (來源)

    3. 我在制訂預算案的時候,是很認真考慮到市民的需要,亦考慮過市民的訴求。大家在預算案都看到,大部分的措施確實可以提供到,可以幫助到不同階層市民的需要。但是我出了這個預算案之後,發覺到有一些措施是得不到市民的認同。我們現時聽到那些聲音之後,與議員大家討論過,我們覺得這個方法,我們亦達到一個共識,覺得這個方法是可以最好地回應到市民的要求 (來源. 佢究竟想講乜?)

    ———

    好了, 既然遲左咁耐先講, 我地輕鬆D, 一齊凝聚共識黎笑柒財爺.

    問 : 你好像是讀經濟的. 究竟派錢會唔會刺激到通脹?

    答 : 我真的好像是讀過經濟. 不過那是很多年前既事了…

    只要一日有人類生存同洗錢, 咁一定會有通脹. 只有以物易物的地方才沒有通脹. 既然點都有, 驚黎做乜? 唔通你驚交通意外所以唔出街咩.

    通脹係壞事咩? 睇情況. 你問下美國佬, 日本人幾想有通脹. 又可以訪問下津巴布韋D人用貨車抬錢買菜有幾慘. 簡單來說, 有通脹好過無通脹, 低通脹 (一般認為2-3% 是”好”) 好過高通脹.

    不過, 今年派俾你, 即刻有通脹呢個諗法, 係一D無過經濟既人, 或者講過少少既人一廂情願既諗法. 根據偉大經濟學家 Milton Friedman 既 Permanent Income Hypothesis, 你洗幾多係根據你預計一生人既總體收入, 並非呢D意外之財, 仲要得個 $6,000 咁大撚把. 即係話, 發橫財之後既人, 好多生活習慣同消費同之前無乜分別 (多年前有相關研究證明這點).

    再者, 香港既 GDP 17,000 億, 當中約七成係消費 (12,000 億);  每人六千, 七百萬人, 420 億, 即使洗晒, 同埋變晒做通脹 (即對實質經濟活動無影響), 都只不過係 0.35%. 今日財爺既通脹預測係 4.5%; 加多 0.35%, 都係 5% 樓下. 屌你老母, 佢自己估錯既差距都唔止呢個數拉 (估2009年1.6%, 結果係1%).

    總結 : 派錢會推高通脹, 但效果並不明顯. 以此作為理據, 顯然站不住腳 – 也勿論減差餉等會否也推高通脹. 這也是為什么, D人係咁問財爺派錢對於通脹既影響, 佢死都唔答.

    問 : 點解財爺完全無提過環保? 又無講解決我最關心既地球暖化? 淨係講左環保產業?

    答 : o拿, 我份人好公平, 呢次我撐佢. 地球暖化係無 . 得 . 解 . 決 . 所以再講都係無謂.

    之不過呢條白痴仔 (呀, 對唔住用左呢個字眼), 話要推廣節約能源及改善能源效益 – 即係慳電 (我唔明點解明明兩字寫到既野, 佢硬係要用十幾個字寫出黎); 但轉頭又補貼電費… 即係你想女友減肥, 然後煮牛扒豬扒雞扒俾佢食.

    真係好波.

    問 : iBond 是甚么來的?

    答 : 這個幾好笑, 呢條友抄我野. 話說我 2009 年已講過有關套戥既投資方法. 無謂如何, 總之你有錢買呢個iPhone 個朋友 iBond, 你既回報起碼與通脹同步. 怕通脹, 有iBond!

    之不過呢… 財爺話通脹係來自食品, 窮人洗錢最多就係食品. 而窮人…by definition…係應該無錢買iBond 的. 即係最想你幫個班人, 你幫唔到. 然後基金經理個班寄生虫就可以收fee. 真係高招. 又一思覺失調.

    問 : 這份預算案你有什么看法?

    答 : 若然給我遇上那個提議加煙稅的王八蛋, 我一定會屌佢老母. 是認真那種屌佢老母, 而不是用把口那種屌佢老母. 不要問我為什么遇到那王八蛋時, 其母親一定在旁, 總 . 之 . 我 . 會 . 屌 . 佢 . 老 . 母.

    至於控煙辦呢個有關吸煙統計既網站, 真係好好笑. 因為佢特登唔講香港有幾多人吸煙呢個最直接既資料!

    問 : 預算案有甚么笑點呢?

    答 : 有幾個.

    1. 呢個一定要看. 我一睇, 嘩, 你老母, 妄顧民生. 我以為政府咁直接, 講左心底話出黎… 題外話, “關顧” 究竟是那一門的中文來?

    2. 呢一部分還有這個. 人盡可夫?

    3. 培訓與再培訓與再再培訓. 唔知以為係大陸東莞邪骨既招聘廣告.

    4. 紓緩交通擠塞. 交通擠塞係因為使用車輛 (一手二手三手四手巴士私家車小巴單車火車穿梭機), 並非買新車. 只有加使用車輛既費用 – 加油稅 – 先可以解決交通擠塞. 加首次登記稅可以改善擠塞情況, 唔知乜野邏輯黎.

    即係你唔想D男人成日射精搞jer jer 仔強姦被姦, 你就對所有男人出世時抽一次何B稅. 真係有撚用咩…

    不過, 睇返成份野, D 邏輯同理據都係亂黎. 錯得一致, 讚!

    5. 安老按揭. 我覺得香港已經無人性到極點. 人地做一世野, 幫銀行同李+X 打工都唔夠, 到退左休還撚晒按揭, 你D 仆街銀行家又猴撚住人地楝樓, 希望人快撚D歸西, 等你可以轉售物業.

    點解我地會變成咁?

    6. 優化營商環境. 特區之內, 優化皆可視作鳩化. 這是沒有例外的.

    問 : 咁財爺又改過自身, 又派左錢, 你仲想點?

    答 : 派六千的敗壞之處, 並不在於它浪費金錢, 造成通脹. 此惡政不同之處, 在於其糖衣的外表, 一般市民不易察覺. 幸好仍有各有識之士與回頭是岸的報章連日惡陳此糖衣毒葯.
     
    再者, 為什么派, 派幾多, 派給什么人, 幾時派, 怎樣派, 事前完全沒有通盤考慮好, 也沒有一套能說服人心, 最起碼自圓其說的講法.
     
    宣佈一星期, 全宇宙都係度爭論兩點 : 點解十八歲先有; 點解要住滿七年先有. 連日成千上萬的人就互相以攻擊, 你一言, 我一語.

    原本的德政, 結果造成社會內部嚴重矛盾. 邊忽凝聚到共識?
     
    二零一一年政府派六千, 乃繼母語教育, 高官不負責制, 以庫房津貼私人渡輪公司營運之後, 特區政府禍港的第四號惡政.
     
    不少中國古代的武俠故事, 皆與龍脈有關. 斷龍脈可收減國祚之神奇功效, 大概比斷真正的龍脈 (即係皇上既子孫根) 更有效. 政府過去許多大大少少的失誤, 八萬五沙士樓價太高等等, 仍不至斷龍脈. 惟以上四惡政, 每樣皆大刀大刀斬落去.

    觀乎回歸至今, 龍脈一斷再斷, 藥石無靈, 離死不遠.

    我是很認真的. 做官不是問題, 廢不是問題, 搞呢搞路不是問題 – 事實上大部份的人 (包括你我) 都中是但一樣. 但無人會黎嘈你 (除左你個個想結婚但想你俾首期既女友); 但你做高官又廢又搞呢搞路, 加埋就係問題. 同埋, 當你係財爺, 隨時有幾千億俾你玩, 唔係津巴布韋錢, 唔係陰司紙, 係港幣, 咁你又廢又搞呢搞路, 就仆街.
     

    曾俊華是要下台的.

    問 : 你會怎樣洗那六千元?

    答 : 我一個朋友說 : 我會好珍惜呢6000蚊, 因為係用香港前途換番黎.

    然後某天晚上他媽的光明頂播了這首歌, 我幾乎哭了.

    這六千元真的令我很難受 – 儘管我立刻去了溫莎水療按摩.

    我決定將三千元捐給保良局, 三千元換成三張一千元, 錶好, 以作為香港長遠未來之紀念碑. 派了錢, 有機會我會拍照放上來的.

    這不過是一片沉淪的國土.

    (嘩你老母! 你臨尾都要炒冷飯?)

Comments (16)

  • 笑到仆街。尤其是紓援交通擠塞
    但好唔開心。
    btw, 王迪詩:我曾經認真看待政府的每個動作,後來發覺自己很憨居,於是不再認真。

  • lol 安老按揭好好笑

    認真問: 佢加首次登記稅會令人買少左車,長速紓緩交通擠塞? 我無讀過econ唔係好清楚。

  • @MaTtHeW_606 - 

    我都係咁諗。

    不過會唔會係咁:現時已有交通擠塞問題,即使你新車稅加到人含撚都畀唔起,街上仍然擠塞。

  • 死link ~

    派六千蚊重不斷投訴,香港人真係好撚麻煩。(根據身邊同事說法)

    遊行反對預算案太激進,我們應理性和平去討論改善方法。(根據身邊話自己唔識政治的小市民,但講所有野都離不開政治的說法)

    計我話,六千蚊中,香港人應該加多一蚊,還返俾政府,當帛金吧!

  • 十個讚~~~

    完全同意曾俊華是要下台的.”

    但眼看著自己既出生地沉淪真係唔好受…..

  • 史兄d資料咁詳盡, 有晒supporting, 好似做paper咁 geh.
    政府應該請你去做中央政策組首席顧問

  • 我很白痴的諗到個問題,就是曾俊華下了台,又有誰可以頂上呢?諗諗下有D灰……

  • 有了吸煙人口比例,不就可以計出人數了麼﹖

  • @holys - 

    我是很認真地看它的戇鳩.

    @MaTtHeW_606 - 

    新車肯定是少了, 但與紓緩交通擠塞還有很遠的距離. 因為新車只佔總體車輛的一部分; 更重要是, 使用車輛的成本不變 (只有購買車輛變了).

    @adrianlu1026 - 

    邊條死LINK?

    @joey158398 - 

    真夠辛酸

    @reelastime - 

    呵.

    @david_0624 - 

    個D 位留返D學棍做就可以. 一入官門深似海. 以前劉兆佳都威過下…

    @rabbitobaggio - 

    是太監騎馬吧. 哈哈哈哈.

    @yychanlyann - 

    大把. 當初也沒有誰想到是這傢伙當財爺的.

    @fongyun - 

    係喎! 不過邊個記得同咁無聊去搵返D全港人口數字呢? 作為一個有關吸煙統計數字既網頁, 乜唔係吸煙人數係最基本既數字咩? 幹么要遮遮掩掩?

  • 等你很久了!

    笑了幾次:提議加煙稅的仁兄的年紀或許不小了,史兄你真的接受得了(就算她仍健在)?
    你想女友減肥, 然後煮牛扒豬扒雞扒俾佢食⋯⋯
    對所有男人出世時抽一次何B稅⋯⋯ (笑得最勁呢part)
    當你係財爺, 隨時有幾千億俾你玩, 唔係津巴布韋錢, 唔係陰司紙, 係港幣, 咁你又廢又搞呢搞路, 就仆街.

    另超讚:錯得一致, 讚!
    (咦?變回半形標點了。要恭喜嗎?)

    @rabbitobaggio - 

    同意!

    @adrianlu1026 - 

    妖!班友嘈喧巴閉,又乜又七,映衰香港人。

    @reelastime - 

    很不忍,還是要學會死心⋯⋯(咦喂?押韻Tim!咁似歌詞Ge?!

    @relgitsjg - 

    會不會是因為隨着人口增長,用‘實數’表達反映不出按時的煙民佔人口比例變化?或者說,看不出‘趨勢’? Just my half cent.

  • 中學生求學一問,MS加左唔係要乘番VELOCITY OF CIRCULATION嗎?睇番老政話CURRENCY IN CIRCULATION也只是2000多億,多幾百億不容忽視。

  • 加上,420/12000×100%好像是3.5%…若以老政的M1 MONEY SUPPLY和ISSUE了的CURRENCY IN CIRCULATION之比,是10000:2000左右,不知這樣可否說M1的V是5左右?打個六折說是3, 420億成了1200億多對GDP的影響也應該不止0.35%的少。那0.35%和10多%出入不少。請賜教。

  • 從QTM 引伸出來的通脹計算方法是long run 的事. 再者, 派錢不涉及增加money supply. mv = py, %change in m + %change in v = %change in p (inflation) + %change in income. 即使派錢=增加money supply, %change in M = %change in p; 其他可以不變.

    你是對的, 是3.5%而不是0.35%… 不過那不打緊把. 哈哈哈. 看這個blog 不要對經濟學那么認真.

  • MS是對番P, NOMINAL GDP應該是對MV,所以我打問號

    我最初諗起你的BLOG,就是溫書溫臭了想來尋樂,倒沒失望,哈。

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *