October 9, 2006

  • <AV : 何去何從>

    又黎 (無無謂謂既) 警告 : 以下內容出現大量 AV 女星的討論, 但沒有半個 BT 種子, 若為Google BT 種子而不幸被轉導來此, 可按左上角的 “BACK” 或 “上一頁” 離開. 若你沒有看過 AV, 或認為自瀆是邪惡的話, 請勿看下去.

    日本人口急速老化, 最立竿見影的, 是 AV 界女星出現青黃不接的現象.

    不是說笑, 最近我 BT 的3 仔, 都是由上一代女星主演 : 川島和津實, 小澤菜穗, 高樹瑪利亞. 前陣子我還找回床下底的小澤圓, 直豎舞子和山吹翔子 的 VCD. 若非親眼目睹, 我不敢相信家中還有 VCD 這種 1800 年代的產物. 為解相思之苦, 我還在電腦裏找回一些解像度只有 800*600 的伊東伶和美竹涼子的咸片. 我差一點還問人借回飯島愛的史前紀錄片…

    要學考古學家尋找他鄉的故事, 皆因, 我失去了瀏覽提供最新最快 3 仔 BT 網頁的興趣. 皆因, 而家的日本 AV 女星太醜樣, 身材也令人作嘔 : 南波杏應該要整容先再好拍 AV. 伊澤千夏的身材, 比 TWINS 的阿 SA 更加不濟. 這樣的 AV 女星, 輕則挑不起觀眾的性慾, 重則令觀眾對 AV 的興趣全失, 是失職, 要問責, 是要下台的.

    小澤馬利亞太姣, 愛田由更姣. 講到底, 姣不是問題; 問題是她們演技不出眾, 高潮扮得不夠真. 你難道以為我白痴到相信 AV 女星真的會在眾目睽睽之下來高潮嗎? 但當演員也要講演技, 小澤馬利亞及愛田由, 身材和樣貌也有, 但沒有演技, 看一兩次就厭. 而且太姣, 套套都咁姣, 好快悶.
     

    早一陣子還有三兩位好一點的, 叫神谷美雪, 青木玲. 神谷美雪拍左兩套就退左休 – 估計係去做 M&A 既收入好過俾人插, 青木玲超似 2R 既 RAXE, 都已經收左皮. 可惜, 可惜.

    唯一一個真係似D 樣既, 就係 紅音 螢. 可惜既係, 作為 潮吹 皇后既佢, 潮吹得好勁. (維基發展到連潮吹也有, 我沒有什么話好說了).

    潮吹得勁都係錯? 盡忠職守又是問題, 這是什么話來了?

    無錯, 每次我看見佢潮吹到好似黃河向東流咁, 膨膨聲, 總覺得似廣西雜技團多過似拍 AV, 忍唔住笑左出黎. 我重申, 看 AV 自瀆, 為自瀆而看 AV, 是十分認真的事, 是不容許俾笑聲, 喊聲, 電話鈴聲及阿媽叫你飲湯聲所影響的. 但每次看 紅音 的潮吹, 我總忍不住笑了出來, 眼巴巴看著性慾流走. 那實在太有趣了, 我沒有想像過女性的陰道可以像瀑布般….但沒人想看周潤發變成看星馳, 你明白嗎? 而且, 紅音 真係淨係識潮吹, 套套片都淨係潮吹, 為潮吹而潮吹, 根本不是在拍男女交歡的場面. 很不屌.

    七除八扣, 於是乎, 無乜人係 BT-able. 任何動詞加上 “able” 所結尾, 就可以成為形容詞.

    點解日本AV 界會後繼無人? 我肯定同日本經濟復甦有關. 經濟起與跌的好處是, 任何現象你也可以歸因於它. 這點, 董建華也做得到.

    但我更相信是 AV 界市場大了, 分工更加仔細. 於是乎數年間出現更變態更不可思異更乎合少數觀眾的影片, 什么 90F 巨乳, 痴漢, 熟女, 母子互倫 (這些東西以前也有, 但比例越來越多), 分薄了客源, 令傳統美女可以平地一聲雷, 爆出黎的機會少了. 唔靚既女星入行, 為吸引觀眾, 便要走變態路線來; 變態路線只能吸引一小部份觀眾, 吸引不了想搵大錢的 AV 女星; 於是乎又只能有平如鏡的女星入行…

    不得不提的是各個付款的色情網站. 據小弟縱橫咸網幾十年 (儘管互聯網祇係由八十年代先普及), 而家好多素人既水平, 都達到睇得下既程度. 而 紅音 更加係由成人網站跳去拍 AV 既其中一個例子. 有實力, 紙係包唔住火… 無論如何, 色情網站講新鮮, 用既係一次起三次止既素人. 網站越受歡迎, 所需要的輪轉門就更多, 新既素人可以長久站住腳既機會越細.

    再者, 其他娛樂行業發展迅速, 人們不再只沉迷於看 AV – 日本人祇有係遊九寨溝子順道係珠海走…. 這點, AV 女星身材樣貌皆走下坡, 和港產咸書龍虎豹銷量慘不忍賭的原因是差不多的. 龍虎豹被日本 AV 迫死, 日本 AV 被大陸妓女推至絕路. 要打倒日帝國, 不必禁絕 BT 在國流互聯網上下載, 只需要 1% 的同胞投身該行業, 人多好辦事, 祇要是要人力密集, 同胞必定能將該行業推倒.

    萬事皆有因, 觀自在菩薩 行深般若波羅蜜多時…

    新人唔掂, 但AV 男星都要食飯 – 精我想可以的話他們未必想射 (畢竟要忍住唔射好辛苦), 但為了有飯食而射的精, 是射得有價值的. 於是, 受歡迎的女星就好似科威特油田咁, 不斷被抽乾. 例如極似陳 X 琳的松島楓. 個人認為, 松島楓扮演 OL, 興奮指數是 AV 史上排名第一.

    還有極似 胡杏X + 林加欣的童顏巨乳蒼井空 – 若果一天有人在表演台強吻林嘉欣, 或要求林嘉欣強吻該男仕的某部位, 不要懷疑是史弟. 我重申, “不要懷疑” 後面是沒有 逗號的.

    幸好有這兩棵 AV 長青樹, 否則好多人會以為日本仔既 AV 業已經玩完. 可惜, 呢兩位阿姐既出品越黎越少, 而且睇得多都會厭. 而且無新人, 得佢地壟斷地位, 剛睇完星期日檔案的我, 完全認為呢兩位阿姐已經利用其市場力量黎防止其他新人入行 – 証據? 而家無正既 AV 女星, 咪係証據. 我已經向公平競爭委員會反映, 要求政府介入事件, 等一眾消費者得益.

    [史報訊]  有學者表示, 日本 AV 界已進入 後-潮吹 年代, 業界完全掌握不到未來業務的發展及觀眾的口味. 若有關方面仍未找到方法開拓新的增長點, AV 界十分容易被邊緣化, 成為弱勢社群. 面對這深層次問題, 與及在中國的黃色事業在進一步開放下對日本紅燈區造成影響, 業界已經係上年開左一個業界高峰會, 從務實的角度出發, 探討如何進一步發展日本成為世界 AV 影片樞紐, 繼續發展多元化的紅燈區, 大力開放予外國遊客使用, 以及吸引全國各地既人材加入AV 界.  

    另外, 胡錦濤及溫家寶在接見日本新任首相安倍晉三時表示, 為左廣大唔想俾錢但想睇 AV 既十三億人民福祉, 希望日本當局可以正視日本 AV 女星樣貌與身材皆走下坡的趨勢. 安倍回應, 前任首相參拜靖國神社時, 皆以當打 AV 女星的影碟所拜祭品. 佢對於下個月可能參拜神社而未能找到當紅的 AV 女生一事, 亦感到因擾. 日本有關當局已就此事成立三個獨立委員會調查事件, 希望可以係月內給廣大同胞一個交代.

    日本, 你係香港人心目中的經濟強國地位, 有八成是好景一手幫你建立的.

    靈感來源 : 教主 插曲小姐的作用

Comments (15)

  • 乜你唔覺得紅音越黎越樣衰咩??
    05年是紅音最好睇的時期
    (潮吹43連発 日本記録樹立!!、拷問 潮吹汚辱編、奉侍學級委員長2)
    由06年開始學人染髮, 自始越黎越樣衰, 產量亦越黎越多 (幾乎間間公司都會出紅音的片)
    (制服、 中出20連発的封面簡直慘不忍睹)

    moodyz的吉岡先至正
    可惜後來轉左去其他公司, 之後極速消失

    推介幾個仲未引退的冷門新人比你, moodyz的早川瀬里奈, s1的倉田同埋
    Calen(一間拍片公司)的片都唔錯, 值得留意下

  • 很想補充資料……還是下次見面時直接跟你說吧。

    PS.根據某法醫的報告,日本AV的死亡時間可能更早。史報引述的不過是屍斑而已。

  • 若果可以的話,史大哥,你可以把你床下底的小澤圓借給我嗎?
    若果有需要的話,史大哥,我可以高樹全集13GB作為交換啊!

  • 可否分享一下資料來源(個人觀察除外)?

    感謝感謝

  • “或要求林嘉欣強吻該男仕的某部位, 不要懷疑是史弟. 我重申, “不要懷疑” 後面是沒有 逗號的. “

    笑死我!!!

  • 我覺得潮吹呢樣野真係好神奇, 有d 唔明白點解有人可以拍戲時話潮吹就潮吹, 真係好犀利

  • 「或要求林嘉欣強吻該男仕的某部位, 不要懷疑是史弟. 我重申, “不要懷疑” 後面是沒有逗號的. 」

    笑死朕!!!!!!

    個人認為,近期的柚木(全名好像是柚木nana,不肯定,總不成在公司找吧…)樣子不錯。

    紅音,反而一向以來興趣不大,小弟要看Squirt多數看西片,而西片Squirt的只有約兩位女優較著名……

    紋舞蘭呢? 個樣都好似唔錯……

    我都好中意松島楓,但係我通常睇AV都唔係睇名睇品牌,多數睇內容介紹(所謂內容介紹梗係唔係劇情啦),同有冇格,或者有幾厚格……

    所以我睇既,好多時都係唔出名既女優既片…… 例如阿立未來……

  • AV經濟學?嘩哈哈….

    呢篇係咪應該貼在scimonoceo個邊架?

  • P.S. 忘了說,Sun_85,可以給我那13Gb以作珍藏之用嗎?

  • :: 為解相思之苦, 我還在電腦裏找回一些解像度只有 800*600 的伊東伶和美竹涼子的咸片

    我諗你講緊vcd 的解像度, 是320×240 或352×288. 800×600 已經高過dvd 的解像度啦.  

    松島楓… 真係好正…. ……. …… ……

  • 所有弟兄 : moc.p2pimim.www. The old rule applies.

    masze : 紅音未染頭髮, 還替一些網站拍片的時候, 最正. 而家越整越似迪士尼藍色個隻大口怪物. 早川… 去搵搵先…

    sun85 : 好呀… 你竟然有高樹… 找到點俾你? 

    hyster : 紋蘭武? 唔識..等去搵下 柚木同阿立未來….

  • 我屋企冇電腦, 所以b唔到t……………各位大大, 可不可以dup隻dvd畀我呀???? 

    btw………….你地睇果d係 3仔 定 4仔 ??????

  • 嘩哈哈,原來原人圈中收埋咁多AV神父係度,個個都裝備充足wo,失驚失驚!

  • i changed the title to 小插曲之禮義廉恥

  • 我冇乜揀擇,真的。

    不過近年真係變態野越來越多,有時見到都冇興趣睇。

    非常反色情的色情物品。

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *