October 31, 2006

  • <生日快樂>

    話咁快, 香港原人圈又一歲.

    話咁快, 我沉淪辛格毒海又一年.

    多得香港原人圈, 我有機會認識到五湖四海既弟兄. 有位仲係冥王星黎嫁添.

    當然, 要多謝教主 蔡瀾.謝霆鋒. 值得一提的是, 我嘗試過係 google earth 打 kykykyky 既名, 佢竟然移左去北韓……..

    客氣話不必多說, 太肉麻的說話, 我只會係溝未得到手既女既時候講.

    ***********************************************************

    今日, 等我講一講一個現象 –

    近日, 好多原人圈辛格出現模擬短篇小說, 以極短篇幅講道理. 翻查史記, 此等模擬小說, 最早應該係由 小李 所帶起. 中間 hyster 寫過一篇極正的 李錦見工記, 然後再有 老味 既 變種特攻. 跟住當然有 靚媽 既三后一王戰記, 教主 既 插曲小姐, daphen 的 新插曲小姐, 瘟神 的 第三代插曲小姐. 等等等等…

    此外, 還有以 jeanne56g 寫得最好的欣宜 (佢個篇有關畢加索的文, 真係痴線. 這是我暫時看過最好的辛格文章), 力為 的淫慾小說 (近排一點也不淫), 馬素. 熊 的留言系列 (個人認為這系列是可以建立起個人風格的).

    ***********************************************************

    好, 廢話講完. 由史弟解構來年計劃.

    個人認為原人圈來年的首要任務, 就係要向特區政府要求將每年既 11 月 1 日定為 “原人日”, 全部原人放假一天. 既然中國人開始當奴隸的那一天都可以叫國慶, 我諗無乜理由唔可以歌頌一個 給數十名香港人解放的辛格圈.

    原人圈的次要任務, 就係著手籌備原人圈上市. 呢一點, 我已經講到口臭, 不再詳述了.

    第三個任務 (我肯定好多人會認為係首要任務), 就係搵多d 靚仔靚女, 但又要識字既人入黎. 單身與否, 不是重點. 重點係, 女. 而我既秘密任務, 就係去溝原人女. 啍, 乜你地以為真係會有男人會為左興趣而加入任何社團或組織或與其他人有接觸的媒體嗎? 難道不想女友知道辛格, 是單純為了保留秘密的花園嗎? 別傻兮兮了. 放係第三個, 由於要先完成第一個任務 – 到時要吸引返工等放工既港女及狗公, 應該唔難.

    第四個任務 . 呢個騎呢d. 就係邀請 dum 哥 入圈. 我已經申請左一個 brother_dum 既帳戶 (密碼將送交靚媽… 其實係我唔記得左). 大家可以去留言, 送d 野俾 dum dum. 等佢大個左可知道有一班咁無聊既哥哥姐姐寫低過d 廢話俾佢.

    我 . 是 . 認 . 真 . 的 .

    ***********************************************************

    一齊向北緯 36.5 度高呼三次教主萬歲 -

    教主萬歲~~~

    教主萬歲~~~

    教主萬歲~~~

     

Comments (15)

  • 誠心膜拜:
    教主萬歲!
    教主萬歲!
    教主萬歲!

    上市呀上市呀上市呀......!!!!!!

    6G個梵高真係癲的,勁正......

  • 「乜你地以為真係會有男人會為左興趣而加入任何社團或組織或與其他人有接觸的媒體嗎」

    即係咁,小弟所屬的三師會,是否屬於非法組織一類????定還是,我們不是男人,或是有非主流取向的男人???

    另外,我不屬原人,但又想以教師身份同dum哥講兩咀(主要都係叫佢日後必須小心教師之類的冗句),未知老媽/原人谷成員可否通融一下?

    待覆。

  • 史兄翻查歷史的功夫令人敬佩

    相信教主日內將封史兄為太史公

    撰史記,就以是文為太史公自序

     

    Fyi, 做太史公要切嫁

  • 教主萬歲~~~

    你的來年計劃寫得好,至少比施政報告來得真誠!

    讚!

  • 做太史公要切嫁

    正!笑死

  • 咁,會唔會規定要入黃埔食飯? 另,上市集資o的錢點o黎? 我儲緊姑婆本,唔好呃阿婆錢。(不過一直諗緊個完美騙局,有興趣可以研究o下。)

    最鍾意第四個方案。

  • (煩請 delete 上面堆怪獸字)
     
    第三個任務要搵多d靚仔靚女 —– >  推推推……..!!!!!!!!!!!!!!!!!
    但係, 搵靚仔緊要d!!!!! 各位唔覺原圈陰盛陽衰咩 (唔係陽痿, 只係話呢度男人少左d 口者)!!!!!
    ………………………
    史兄, 就憑你呢幾個大願, 小的以意為教主應封你做”光明左使”, 或”護法天王” !!!!!!!!!!
    教主萬歲萬萬歲!!!!
    左史……..er……… (你想用”永遠健康”, 定”千歲千歲千千歲 …….)
    各位教友, 生活偷快, 大便暢通 !!!!!   : D
     

  • 左史……..又係我……..hehhehe………. ( 橫掂今日生日咁膠興, 你唔會介意我洗版..)

    謝謝你係咁易放小妹既link出黎………. 謝史隆恩……….

    我都極力推介各原人的小小說, 散文, .雜文, 論文……………..原人圈高手雲集………..就黎變成創作園地 ( 理想的創作園地景象 : 一片綠油油的青草地, 上面七彩花花遍開,  一隻二隻小白兔跳來跳去………. ) 

    不過你漏左靚媽三王一后的前傳http://www.xanga.com/silly_cecile/530012540/item.html 
    仲有vincent既”黐線佬系列” http://www.xanga.com/vincent_lifes/527876133/item.html

    此外, jeanne 果篇係梵谷呀!!!!!!!!!!!!!!

  • 哈哈~~~~ 恭喜恭喜~~!!

    祝你地年年有今日, 歲歲有今朝…….

    基本上你d 大計係唔關我事, 不過我對你第四個任務非常有興趣, 我………..又要參加~~~

  • 太史公平身。

    8)

    這篇東西很有意思(萬歲那些除外)。

  • 喂喂喂,插曲小姐可是我創作架,太史公……………:-<

    入0左原人教,無啦啦多左咁班人對犬兒咁好,場面實在令人緊動。鳴鳴…..咁我將Dum哥分拆成reit上市,你地會唔會買架??

  • oh…我遲左添!雖然呢個星期忙到 pk (其實係因為日日都要 in 新人),但都要賀一賀原人圈一週年!

    太史公,如果 11 月 1 日係可以放假就最好啦~~~ 呢個建議極好呀!

    靚媽,將 dum 哥分拆…好殘忍,咁我要左脾丫唔該!

  • 呸﹗你地真係膚淺﹐切之嘛﹐為左原人圈﹐區區一條能對史兄黎講﹐算得係D咩﹖﹗我想信太史公就算切左﹐都唔會失去男性魅力既。史兄﹗證明比呢D膚淺既人睇﹗即切﹗

    marcella﹐原人圈甘多猛男﹐你仲唔滿足﹖

  • 史兄切左, 咁咪少左個囉 !!!!!!!

  • 為左名義上支持你,我決定改名做小李子 (名義上支持嘛…….)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *