February 7, 2009

  • <不能回頭的惡習>

    我知新年過左好耐… 但當呢個係新春第 4 擊吧. 人生不要那么認真…

    很多東西及事情, 不能回頭. 尤其是一些惡習, 例如…

    • 食煙 : 其實可以戒; 我都戒過. 成功一年半無食. 然後食返)

    • 自瀆 : 自瀆過一次… 你唔會願意再等夢遺
    • 睇四仔 : 好難返轉頭睇三仔. 除非係d 無拍四仔既女星, 例如明步….

    至於排名第二不能回頭的事情…. 個人認為係飲過好飲既威士忌

    Photobucket

    聖誕的時候, 一大班人交換禮物. 有好事之徒 (包括我), 每人帶了一支威士忌去屋主度… 上圖左至右為 XO, Ballantine’s 21 Years, Ballantine’s 30 Years, 余巿 20 Years, Johnny Walker Blue Label, Macallan 1851

    Holy shit. 就像返東莞唱k, 一大班女企係你前面任你揀一樣, 仲要條條都正到爆. 不過, 同去東莞k 唔同既係, 我地可以支支都試. 一次過試六支威士忌/ 烈酒, 唔係簡容易… 由於支支都係好野, 有友人就人出酒佢出命, 醉到好似耶穌釘十字架咁…

    經過一大班人評頭品足 (其實只得我), 最抵飲係 macallan 18 年 (免稅店 $780); 最好飲係 ballantine 30 年 (完全醇到不行. 對於未飲過威士忌的女孩, 也容易入口… 可惜要成 $2,000); 最暖肚係余市 20年 (酒精濃度 50%; 一般威士忌為 40%. Yen 20,000). 以上威士忌, 可以直接飲, 不加冰, 不加綠茶, 不加橙汁… 不用付鈔…

    個人也認為, 黑牌及12 年芝華士只能加入綠茶飲. 直接飲, 等同飲火酒.

    跟住我發覺… 飲完18 年既 Macallan, 飲 12 年就好似飲開水咁, 淡戊戊… 好些事情, 實在不能回頭…

    就像擁有過一個大胸女友一樣….

    “擁有一名大胸女友”, 就是排名第一的不能回頭事情………………………….

    我知, 好低俗嘛.

    問題係, 我幾時高尚過?

    Come on babie. 人生, 不要那么認真.

    *******************************************************

    前陣子看了游龍戲鳳. 怎樣說好呢? 對白真的很冧, 但劇本及預備工作爛透.

    也看了大陸版葉問… 不知怎么, 看到最後我只覺得有個中國籍癲佬, 瘋狂地狂打一個無還手之力, 一心以武會友的日本軍官 (這點來自 tommyjonk 大哥). 我以為熊黛林 + 日本侵華 = 強姦劇情 (是劇情不是畫面), 但… 原來熊小姐和赤壁的林志玲一樣, 是廢的 (除非你說要突顯她比甄先生高也是一個賣點)….

    最後看了乞人憎到爆既波兒. 寫了圍內的妞兒. 幸好的是, 看完波兒後, 那首仆街歌沒有再在腦海中 loop….

    還是等待 Harvey Milk, 一百萬零一夜吧.

    好知. 好悶好無奈呀嘛. 對唔治law.

Comments (15)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *