February 9, 2009

  • <有關我的…. 十六件事>

    規則

    當你比人tag左,就要寫一篇note,內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標….或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag 返 tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深。

    1. 從小開始已沒有目標可言. 什么人生目標, 工作目標, 都是艱深的作文題目…

    (除非當 “追到某女生” 也是人生的一個目標… 問題係, 我2009 年一開頭寫過乜野? 溝女梗係人生目標)

    2. 好鍾意去卡拉 ok 唱周杰倫既歌, youtube 既 playlist 大部份都係佢既 mtv

    (但其實我麻麻地鍾意佢.)

    3. 相信到六十歲仍然可以厚住面皮, 問結左婚既朋友拎利是…….

    (對我黎講, 利是就係當年俾左人情派既利息… 見 comments 一些有趣的演繹)

    4. 以前既女朋友, 大部份係中學同學

    (我知, 呢個係我既嚴重性格缺憾. 代表我對一切陌生既人充滿懷疑同不信任)

    5. 小一時曾經以為 “了不起 = 不起床的鳥兒

    6. 唔怕熱, 好怕凍.

    (試過係廿八度, 屋企無開冷氣既情況下蓋羽絨皮….)

    7. 成日覺得英國應該繼續統治香港

    8. 試過睇王菲, 郭富城, 周杰倫既演唱會睇到訓著左

    (仲要全部睇貴飛…)

    9. 睇左四次蝙蝠俠黑夜之神

    (有三次係入戲院睇)

    10. 我既吉祥物係唐老鴨, 但如果要揀一樣 “動物” 代表自己, 我希望係 鳳凰

    11. 最鍾意既國家足球隊係阿根廷, 好幾次為佢地出局唔開心左幾個星期.

    12. 長期超級渴睡.

    (放假閒閒地訓到晏就三四點, 試過放假連續訓上廿四小時, 中途無食過野.)

    13. 留鬚留左三年.

    (開頭只係懶唔剃. 後來自以為好睇, 一直留到今日)

    14. 只打籃球, 不踢波.

    (細個個陣阿爸話踢波唔會高. 可惜打左十幾年籃球, 連五呎七都冇.)

    15. 有時好羡慕拍拖超過五年既朋友. 五年對住同一個人, 的確好野.

    16. 去旅行 (特別係日本) 只想一個人去.

    ***********************************

    好咧. 我唔想好似好多人咁, 再 o厄 post 落去咧 (屌你! post 一個 youtube 又一係一個 post? 一單電腦 news 又叫一篇?)

    作者要取材, 休息數天.

    至於寫左幾年既 <情人節> 今年仲有冇? 嗯… 等我諗諗…. 不如又炒下冷飯…. 嗯… 唔錯… (沉思中…)

Comments (9)

  • 3. 終於俾你點醒左,俾人情即係買Perpetual Bond,年年有利收。呢個發現夠偉大的說。

  • 返工寫xanga !!!~~~!!!!!

    5. 果然係三歲定80 !
    6. 我都係,凍真係好難頂!
    13. …….係幻覺 ~~~~

  • 男人…最忌鳥不起呀…看你年紀輕輕…想不到, 想不到……

  • 蝙蝠俠我都o係戲院睇左兩次wor, 仲有一次響IMAX添~

    我都好怕凍…

  • 學「戀情告急」古天樂, 情人節最岩都係去食$58任食火窩

  • Perpetual Bonds!!!

    當自己唔結婚, D Friend又肯keep住俾利是,
    每年利是收四十蚊 (兩封二十)

    如果個Friend係o係酒樓擺, 人情俾五百,
    個Required Rate of return = 8%。

    如果個Friend係o係酒店擺, 人情俾八百,
    個Required Rate of return = 5%。

    假如個FRIEND比你死得早o既時候, 個bond即刻default…
    仲要無端端嘔份帛金出o黎… Required rate of return 亦會急降…

    但如果你有幸比個friend死得早… 佢份帛金就會將你一直hold住o既perpetual bonds轉為zero coupon bonds… 並由你後人o係於追思會(matural date)代收。

    健康真係一種福氣?

  • @miragec - 

    哈哈, 早知有同道中人. 但唔想寫d 咁複雜…畢竟連 2800 都唔知係乜既人太多…

    @tangcheukying - 

    幻覺…

    @rabbitobaggio - 

    巴兄, 我老過你… 應該… 遲多兩年你就知…

    @Joshua_reigns - 

    imax 超正~

    @masze - 

    噢 yea~~ 請看早兩天的 post.

    @dickyliu - 

    估唔到有人仲計得盡過我…

    個perpetual 無得拎返本金, 所以我都唔知點計 rate of return (個 irr 好低).

    反而,

    (1) 自己結婚可以收返個本金, 淨賺中間幾年息 (rate of return = 利是 / 當初人情. provided 大家互俾既人情一樣. 萬一係 TIPS, 咁就正, 個本金跟通脹上). 大概等於買個bond, 幾年後自己以同樣既terms issue 返一樣既bond 俾個朋友. 平倉乎?

    (2) 自己死左, 個 perpetual 真可以拎返部份本金 (以帛金形式). 朋友過身, 就好似南美國家咁, default + junk-bond rating.

    btw, 結左婚, 都未必等於平倉… 只要你肯生一件出黎… 即使對方結左婚, 都要俾利是. (真係 perpetual. 你未結婚, 人地結左, 你收利是; 你結, 人地還本金; 你生仔, 你個仔收人地利是)

  • @relgitsjg - 

    我開始明白點解男人都唔係咁想早結婚, 原來背後亦都有經濟理論支持…

    朋友早過身而要嘔帛金, 反而係似新鴻基投資回購雷曼迷債;
    朋友default左, 你賺唔到middleman’s permium 仲要賠返錢俾佢o既後人…

    而且我開始懷疑自己怪錯左毛澤東,
    原來當初中國人口急速上升係因為大家當d仔女係coupons…

  • 疑問:「未結婚又未有後人的話,過身時誰代收帛金?」(純粹一問,別無他意……) 

     

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *