February 16, 2009

  • <Thank whosoever, I am can still smoke and drink>

    有一日訓醒, 左邊心口奇痛無比. 而且出現嘔心的感覺.

    Ok, 已經是 2009 年, 已經是牛年. 我以為傷呀病呀痛呀呢d 野會離我而去….

    痛左足足一個星期.

    一個星期, 每天只吸一兩支煙, 有時可以不吸; 酒少喝, 也可以不喝. 早睡早起, 不見得身體好.

    然後, 有點周星馳式的意味, 在那一星期收到友人寄來的手信…

    Photobucket

    前後繪有梵高 <星夜> 的打火機.

    曾有原人為星夜寫了一篇非常非常好看的文章. 可惜文章今天遍尋不獲.

    Ok. 半戒一星期煙, 半戒一星期酒. 情況沒甚好轉.

    再半戒一星期. 都係咁. 咪用火機點煙law.

    開始識驚 (屌你! 成兩個星期先驚?)

    臨急臨忙搵專科睇. 可惜唔係要排到三月 (屌你, 而家二月頭渣喎); 就係要有介紹信 (? 唔知以為睇專科係等於去大檔, 要有暗號先入得去賭). 心急於火 (但遲左兩星期) 既程度, 等同落街打 Three on Three 得五個人, 求其連街市阿嬸都叫佢加入開波.

    跟住搵到個佢話佢自己係心臟科既醫生…

    ———————-

    Ok. 跟住見醫生.

    聽左兩下, 話應該無事. 跟住照肺, 話 check 唔到有事.

    今日照心電圖 + 跑步, 佢話 check 唔到有事 (check 唔到有事, 並不等於 無事).

    跟住佢話 : “well, if you don’t quit smoking, you soon or later will still suffer”.

    我心裏面講 : “in the long run, who doesn’t?” 屌, 雷曼兄弟都 suffer 拉.

    其實佢係講中文, 不過呢個菜主要係顯示我快刀手既刀鋒. 同埋, 英文傳神d.

    佢開左d 有橙味既藥 (我懷疑係得果定), 俾返份報告我, 就打發我走.

    總之, 我無事. 可以繼續食煙飲酒.

    盛惠 $3600.

    Ok, you win.

    唔怪之得無論經濟幾差, 都總有人想讀醫.

    為左覺得抵d, 我決定將報告公開.

    ———————-

    — 肺, 佢話好清.

    Photobucket

    — 心, 佢話 “no defect seen”.

    Photobucket

    不過跑步好撚辛苦… 我係時候, 除一星期打一次波外, 都要跑下步…

    講住先拉…. 柒頭

    ———————-

    嗯, 飲醉酒都可以做財長… er… (來源 : 明報)

    ———————-

    <塗鴉一下>

    嗯, 當然唔係我. 我淨係識畫唐老鴨.

    攝於灣仔十大書坊.

    其實畫得幾靚.

    PhotobucketPhotobucket

    ———————-

    <若然你係公司無野做>

    嗯… 我知好多人返工上 xanga, 打 xanga (包括我).

    無野做, 無靈感, 玩下遊戲

    1. 電車男追女記 – 情人節版

    土炮. 故事係聖誕節版既前傳, 我覺得幾好玩 (但比聖誕個 part 易玩左)

    2. 小丑對蝙蝠俠…

    無言. 太癲了…

Comments (16)

  • 橫掂都係照下肺心電圖, 早知你不如你拿打素健康中心照…..平好多!!!!!!!

  • 大佬,做咁Q多野,又CXR,又Tredmil,又Echo 都係三千幾蚊,算抵
    家陣政府排期,講緊既係驗血同照肺見到有問題果D,都要等三個月起碼啦!

    係你影唔清定點呢? 點解你右邊個肺,即係相片左上角,好似無左一忽(ie 白左一忽?)
    同埋你個胃(相片右下角)有舊黑色影?

  • 串錯字,treadmill先真

  • 瘟神, 我估係因為史兄佢一手拎片, 一手捉住部相機時, o的反光黎…

    再唔係….就….撞鬼囉

  • 嗚嗚……史兄你唔好有事啊……嗚嗚……

    不過有事之前記住要信阿拉真主啊,tommy 話上面有七十七條處女啊!

    嗚嗚……

  • 好可能係胃酸倒流…

  • 我既朋友每次煙酒過多後就出現胸口痛同呼吸困難,但佢唔肯去睇醫生,佢怕步佢老豆後塵…(然後俾藉口話一排想煙酒減產就冇痛)
    P.S.佢老豆係肺癌不在人世的。

  • 是但搵幾樣濕碎隱患出黎….然後屈番佢一百幾廿萬…..

  • 介紹信, 求其屈個相熟既私家醫生寫就得啦。

    所謂日子有功,你以為食少幾日煙會好?祝你未過tipping point , ha.

  • R 兄,不是我危言聳聽,但單從你的肺片來看,也可知道你長期吸煙,因為你肺部的形狀,是很典型的 emphysema — barrel chest, hyperinflated lungs, and vertical heart。(而有人提你個胃的黑影,那是正常的,只是胃氣,而每個人都有)

    當然,我不是醫生,不能判症,只是從有限的影 x-ray 經驗,有限的課堂,而認得出來。而「肺好清」,那也許只是說你肺裡沒有什麼腫瘤--也即沒癌。那份報告,也只提及你心臟功能,不是講你個吸煙肺。

    emphysema 是肺部的病症,是肺部細胞 alveoli 受到長年累月的影響(煙!),漸漸失去功能。雖然我完全不懂得臨床病症,但唔夠肺=唔夠氧=痛,就像唔夠靚仔=追不到女仔=痛,都是大概中學上堂推斷的東西。

    另外,emphysema 也跟支氣管炎有關係--說到底還是尼古丁走過的地方--也是會減低令肺功能的傢伙。

    最重要的一點,emphysema 是不會轉好的,肺部只會受更多刺激之後愈來愈差。不是我說教,但最好把煙仔丟掉吧,你死唔死唔緊要,最怕你遞時狀態不好,無止景少冷飯。

    請珍重。

  • @vincent_lifes - 

    下次拎俾你睇下.

    @pphant - 

    多謝你. 我原本諗住食返多d 煙. 但睇完你個comment, 我決定以後唔帶煙出街. 只係係屋企食.

  • 不如看看中醫啦!(橫豎叫你喝那些中藥跟要你喝湯差不多而已。

  • 史兄, sorry, i am late!
    戒煙戒酒係幾難, 不如你試下食natural啲嘅煙… (nat sherman?)
    等一個月睇專科算係好架啦, 醫生呢啲no compromise!

  • 戒左煙佢吧啦快刀手。免得後悔莫及。

  • @Frostig - 

    well…中醫d 藥嘛嘛..

    @whitebook - 

    @pakinski - 

    我唔記得左寫我而家返工出街都唔帶煙…

  • @relgitsjg - 唔帶煙好ㄚ,有進步!但係,係唔係變「伸手牌」先?!  

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *