January 13, 2010

  • <是她, 她, 還有她>

    香港多人女人遲婚, 甚至乎係唔婚. 好些女性, 三十年歲月, 拍拖的次數 – 不論是拍長拖, 還是所謂的拍散拖 (而家已經唔係好興呢個詞語. 皆因 by default, 拍拖 即係 拍散拖) – 比起銀河鐵道 999 既列車班次更加少.

    以下既幾個真人真事, 具一定普遍性. 無拖拍唔係問題, 重點係呢幾個女生都想拍拖結婚生仔.

    切勿對號入座.

    1. EY, 現職金融機構後勤部

    搽潤唇膏及劃一點眉外, EY 從不化粧. 她是我認識的女生中, 少數會戴眼鏡的, 還要是老老土土那些款式的. 讀書時頭髮比大多的男生 (包括我) 還要短. 身材瘦削, 估計胸圍最多只有 32A. 做事做人態度永遠粗粗魯魯, 開口 “妖” 埋口 “妖”, 說話興起時, 會像癲雞般郁手郁腳. 一眼望去, EY 比我更具男子氣概.

    是的, 曾經有人問我 EY 是否 Tom Boy (女同性戀者). 不是. 認識她這么多年 – 差不多十個年頭 – 她大部份時間都想找一個男朋友. 可是, 不要說是男朋友, EY 就連男性朋友也少.

    有男性朋友約 EY 去街, 她總打給我問意見.


    “怎樣的人?” 我問

    “高大, 有錢, 而且老實. 阿史呀, 他約我去看電影然後吃燭光晚餐, 我應該怎樣?”

    “還能怎樣? 年紀不小, 拖也沒有拍過. 塗點口紅, 穿好性感內衣, 吃完飯覺得他可以的, 便去馬吧.”

    “妖~ 去你個頭. 我應唔應該去?”

    “媽的. 老實說, 這個男的是怎樣搞? 想搞同性戀嗎? 去拉. 唔去你會後悔一世.”

    “但是他不靚仔呀!”

    又高大又有錢, 又靚仔的人, 全部都是基的. 我恐怕是唯一的例外 – 可惜我唔適合你.

    “妖~ 咁畢彼特又是什么?”

    照鏡吧, 你可不是安祖蓮娜 . 祖兒 或者 珍妮花 . 安列士頓. 看! 畢彼特是性無能的, 否則珍妮花不會一直沒有孩子, 畢彼特也不用接連領養孩子了” 我沒氣地回答.

    “妖~~ 你去死咧.”

    不知道 EY 最終有沒有赴約. 事後問她, 她就像怒羅漢般叫我去死. 好了好了, 我去死好了. 反正我不靚仔, 沒有錢. 但我喜歡女人, 而且咸濕, 超級咸濕.

    前陣子, EY 去了極地旅行, 回來相約食飯.

    “阿史呀!” 當眾在食店咆哮, 我知道她又有分享了.

    “在船上我遇到個男生呀! 又靚仔, 又有錢, 更重要是他喜歡女人呀!”

    “嘩! 那么不就成了? 成功失身沒有?” 我幾乎拎銀包出黎做埋人情.

    “妖~ 可惜他是個老外呀! 爸媽定不喜歡. 他在旅途上一直對我很熱情, 我一見到他是老外, 想到爸媽, 就對他冷淡下來.”

    妖~ 畢彼特又是什么?

    好了好了. 我還沒有告訴 EY, 許多男人在旅程上都會泡女; 旅程完了, 感情也隨之而散. 以 EY 的性格, 失了身給這么一個男人, 自尊心肯定大受打擊. 還是算了吧, 畢竟有樣東西比回憶更加美好, 那叫 幻想.

    但願他日 EY 的男朋友, 不是個是肥, 醜, 窮的中國人.

    當然, 這都是我的幻想 – 她有天會有男朋友.

    ——–


    2. CC, 專業醫護人士, 簡稱醫生

    CC 個子不高, 只有五呎; 但體重應該有一百三十磅 (屬個人推算. CC 的實際體重, 比起世上是否有外星人屬於更高度的機密). 化粧, 但永遠化得不好看 – 近年叫有進步. 不知道以為她是個四十歲, 有三個仔的師奶. 她還十分著重衛生, 食飯永遠準備一包濕紙巾一包 TEMPO. 她自己也說不能吃平價食物 – 試過一次大伙兒到大排檔吃飯, 她回家屙了一整天.

    CC 頗喜歡撒嬌. 一有人搞 gag 串她, 她會將聲線提高八度, 然後叫聲 “耶~~~”, 或是追著你作勢打你. 對不起, 醜女是無條件撒嬌的. 醜女撒嬌, 男生除了毛管戙, 只有想將眼前的物體先除之而後快.

    CC 曾經拍過一次拖. 男的是當電腦的. 是怎么樣的電腦工作, 我不清楚, CC 說不高級的電腦工作就是 : 反正你叫外甥整電腦, 你也不會理他是讀電腦工程還是系統管理. 那時候, CC 一說到男友, 面上會泛起絲絲甜意, 整個人也像在淋浴有 澳寶 愛情中. 事實上, 其他人早已凍死.

    男友抓錢不多, CC 有點介意. 但 CC 比較介意的是, 男友未和她一起時, 曾經嫖妓.

    我不知道為什么有男人會告訴接近有潔癖的女友, 自己曾經嫖妓. 這不叫坦白, 叫戇鳩. 當然, CC 完全接受不了男友曾經嫖妓.

    拖拉幾年. CC 越抓越多, 男友收入沒什么進步. 一次與她吃飯, 問她與男友如何, 她說不要再提. 好了好了, 不提好了.

    嫖妓是否不對? 當然不對. 但咸濕係男人的天性, 本能. 我只看過有家室的男人, 在嫖妓後更愛老婆女友; 卻沒有半個會說 “因為我愛我老婆/ 女友”,  所以拒絕去滾. 他們拒絕的原因有 “我老婆沒收左回鄉證”, “我女友成日打俾我”, “我怕貴”, 從來不會是因為愛老婆. 他們不是不想去滾, 有機會, 他們一定去. 而這些男人, 要么沒有機會滾, 一滾就會滾到家破人亡, 他們都不會收手.

    我不會將嫖妓合理化. 重點是我們如何處理, 用什么態度面對. 這是現實. 就算他朝香港有真普選, 男人也繼續會咸濕.

    與男友散掉, CC 一直沒有拍拖. 有男同事追求她, 能幹, 專業人士, 收入好, 但她嫌人秃頭. 不秃頭又有錢靚仔的, 又肯定有老婆仔女. 約會她大概以為她是個隨便的人. 這些男人也真犯賤, 想包二奶, 偏偏那個二奶也像家中的黃面婆.

    每次 CC 打來, 我就知出事.

    “阿史呀! 阿邊個邊個約我去睇戲食飯.” 看來睇戲食飯仍然是 no. 1 泡女招. 後生仔, 老坑皆用.

    “咁你點呢?”

    “哎呀…. 我唔知呀…. 耶… 哎呀… 去唔去好呢…”

    “醫生嗎? 結了婚, 有個女吧.”

    “呀你點知嫁? 好心佢結左婚就咪約我拉… 耶…. 我唔知呀… 哎呀…”

    每次聽到她撒嬌, 就想 cut 線. 我已經想 cut 線兩次.

    “既然你痛恨人家搞三搞四, 叫他去死吧.”

    “唔得!! 唔通我仲要搵個搵萬零二萬銀既靚仔做老公咩? 點生活呀?” 看來我激刺到她的中樞神經.

    “咁你去拉. 食佢一餐勁既先. 其他話撚知佢.”


    “我唔知呀… 萬一去左, 佢會唔會以為我唔介意佢有老婆?”

    “那么你告訴他, 你其實愛玩雜交, 本身也有些男伴. 叫他一起來玩, 看他有什么反應吧.”

    “妖~~ 乜你咁污糟嫁. 男人真係好咸濕. 耶~~ 好似你咁樣衰, 都仲要變變態態咁.”

    看來我的溝通方法有問題, 明明與我無關, 每次矛頭到最後都會轉向我. CC 去完這些飯局, 回來總對該男子破口大罵, 結果明顯.

    好了好了, 男人是污糟的, 全部以下地獄. 天堂上全是女人, 這些女人都是同性戀的. 夠了吧?

    ——–


    3. CH, 現職金融機構後勤部

    CH 是個普通 OL. 個子不高, 身材普通. 讀書時是文靜的女生, 大概是那種和你同班十年, 沒有開口說過十句話的女生. 當然, 你也說不出她的名字.

    上班下班, 與家人同住. 投身社會後, 或因工作需要, 或因想找個男友, CH 開始變得外向, 也會多說一點話. CH 有參加義工工作 – 早兩年她隨公司的義工隊到內地, 教當地的小朋友讀書.

    她也花了十多廿萬, 讀完了一個 MBA. CH 不是那種想當上 CEO 或公司高層的女生, 她自己也不想那樣. 當初她告訴我會讀 MBA, 我心想 : 有錢唔好咁浪費呀…

    CH 沒有拍過拖; 絕少聽見有男生約她 – 除了同學 RC. 圍內的人都知道, RC 是個好仔, 乖到不行, 是真正擔屎唔偷食那種人. 如果要我數, 有什么男人可能會說 “我愛我老婆” 而拒絕去滾, RC 會是其中一個. RC 替某國際名牌集團睇香港盤數, 工作還算不錯 – 起碼他購買該品牌有七折, 對很多男生女生也很吸引.

    我曾以為 RC 是搞同性戀的, 畢竟 RC 也一直沒有女友.

    後來 RC 約會 CH, 說要替她慶祝生日, CH 就找來無謂人等如我一起. 一看就知乜事. 總之, CH 拒絕與 RC 單獨約會. 及後, RC 向 CH 示愛, CH 想也不想就拒絕了.

    CH 與友人說, 兼 RC 太薯.

    好了好了, 反正男人多的是. 可恨千揀萬揀, 偏偏 CH 揀著爛燈盞.


    “阿史呀, 我識咗個人渣呀!”

    “你唔係俾人玩呀嘛? 有乜可以幫到你. 你要知道呢個世界男人天生都係仆街 同 人渣.”

    “你有冇唔係仆街既男人介紹.”

    “話左男人都係仆街” 我心諗 : 話撚左你知拉電訊盈科

    “我唯有單性繁殖”

    “你唔接受男人係仆街, 只會不斷俾人hurt”

    “我可以點做? 好唔開心呀.”

    “下? 你唔係為左d 仆街傷心呀嘛… 仆街咪由得佢仆街law”

    “我係呀, 因為我係女人吖嘛. 佢話做d 野 “淨係為左你”, “一世”, 佢竟然話呢d 字眼同普通朋友都會講.”

    OK! 咁你問我黎做乜? 咪繼續傷心…

    “…呢d 咪係仆街law.  不過, 作為仆街既一份子, 我成日都同人講呢d 野嫁拉.”

    “佢其實好多女朋友, 但一直無講我知. 點解佢要咁?”

    “呢d 野好複雜. 講左俾你知, 佢無左upside opportunity. hold 住你, 你唔知, 佢無蝕; 咁無downside 既野, 點解唔做. 對唔治, 我用d terms好股市.”

    佢真係好賤. 如果佢唔接近我, 我地咪一世朋友 law… 點解要咁?

    “無嫁喎. 你咪當無識過呢個人. 呢個係人唯一可以自救既方法. 既然你地對朋友個定義唔同, 道不同, 不相為謀. 佢唔係你男友, 動氣更加無謂.”

    “Just out of interest, are you also a 仆街?”

    “有乜咁出奇. 只不過我唔係對住你仆街咁解.”

    “When you were a PK to a girl, will u feel guilty?”

    “Oh, not really”

    好了好了. 壞男人不好愛, 好男人不愛. 究竟想要什么?

    然後, 沒有拖拍, CH 快變成一部工作機器. 一次在 MSN 遇到 CH, 那已是晚上八時.

    “Where are you?”

    “Office. You?”

    “me2. I feel it I am being one of those 幾十歲冇屋企番嗰d老女人, can only stay at office as home”

    “…go home la”

    “Actually, my outstanding work is NOT URGENT that I can leave it until next week. But since I have nowhere to go, I thought ‘why don’t I complete it now?’”

    留意, 那兩個大階的 NOT URGENT, 是原文來的.

    “…”

    “So how serious is my situation is?”

    “VERY serious. I strong advise you to go home NOW, immediate NOW.”

    問題是, CH 不是那些很進取, 很 aggressive 那些女孩. 她只想結婚生仔. 追求結婚生仔, 最終得到工作連綿. 還有什么好說.

    ——–

    好了好了. 認清男人沒有? 他們要么是秃頭醜樣無錢, 要么就是仆街王八蛋. 全宇宙只有一個地方, 男生是潔淨無比, 不賤格, 不咸濕, 靚仔, 不搞同性戀, 只是身家多少自己控制不了, 個個地方叫醫院產房.

    只要男人有陽具 – 一支能硬起的陽具, 他們泡你的目的, 最終目的, 也是唯一目的, 只是為了滾你上床. 請不要再以為自己能遇到白馬王子.

    與其等白馬王子, 不如等恒指回到三千點, 那時候相約幾個還沒有結婚的女同學, 一起打給經紀幾球幾球咁狂掃盈富基金, 好不好?

Comments (33)

  • 哈哈~~你都幾好記性喎, 記得晒同佢地up過d乜! 照計EY咁有男子氣概,應該有好多男性朋友架,我身邊類似呢類型既女性朋友都會有好多男性朋友架.估唔到呢個世界會有RC咁長情既男人,我有d同情佢

    另外,你同CC仲做到朋友都好難得,佢咁樣話你,你都唔嬲,証明你個人幾大量. 希望你果幾位朋友都會快d找到男友啦~!

    其實…我覺得警訊應該增加一個環節俾你講”男人都是仆街”呢個道理,咁做實在係非常有意義,雖然我唔知道幾多人會真係因為咁而不再受騙…

  • 又要向史兄進貢100 eprops…

  • 小學生最低 b 的推理方法~~以上3位女性肯定暗戀過你~~完

    其實只要CC不是高薪,CH不是高學歷,我相信她們均會比較容易找到男朋友,始終她們都在介意別人的眼光,只是想搵一個可以見得o下人的男友(但只因她們的高薪及高學歷狀態),相對地令她們根本沒有選擇.

    我重注睇好 EY 會是3人中最快結婚的,請問受唔受注??

  • 我晒冷,以上三個女人呢世都嫁唔出。

    女人到咁上下,死因主要係太過揀擇。

    btw

    本人鄭重聲明:我愛我女友,所以我唔去滾!!!

    小史史,下次記得加埋我入果個LIST喇~~~

  • 其實仆街的不只得男人吧,只是男人較有大條道理將仆街的原因歸咎於本能,女人則好少可但不代表她們不會。你有無聽過女人會話自己仆街係天生的?我就未聽過勒。

  • 同意!如果唔改性格,三個女人都嫁唔出!

    史兄其實應該轉行講 talk show 喇。你d故事好生活化。佢地睇唔睇你 xanga?

  • 老老柒柒,你怕唔怕俾人隊羅友?你好似以為身邊認識嘅女人都唔會上xanga咁款…

  • So True~~岩岩寫緊篇野,不嬲都覺得,男人唔壞只係佢未壞, 或者未有機會…

    @hystericireul - 

    你女友有睇呢個xanga? 無用架…你咁樣只又再留底一個好可能將來會背棄既承諾, 我覺得你女友咁醒簡得你, 係唔會信架lor~

  • 不如史史搞去滾團, 我 JOIN @Q@

  • 好犀利啊!

  • if those girls are not going to change their view point or lower their unreasonable standard a bit, I doubt they can find a man for a long time (or forever).

  • btw,聽過一個女仔既擇偶條件,可以同大家分享下:

    第一,一定要非常靚仔,

    第二,呢個靚仔一定,絕對唔可以覺得自己靚仔。

    (睇黎佢需要一個盲既靚仔)

    我啞了。

    好彩,呢個女仔自己都話,預左成世唔會拍拖。

  • @reelastime - 

    俾人話呢d 野, 係熟能生巧. 哈哈, 我都希望你快d 搵到幾個男朋友呀…

    @siu82english - 

    一寫呢d 情情愛愛既野, 好多時蕭蛇都會出現呢. 多謝你d eprops. 我發現除左愛黎買匯控股票 (其實唔得), d eprops 可以用黎換一個月 premium…

    @kitgorar - 

    你輸左先, 我肯定佢地三個都無暗戀過我. 至於受注, 好喎. CH 人較隨和, 應該是第一.

    @hystericireul - 

    你晒冷但點同你賭? 真係要到佢地死晒先知你贏定輸.

    至於你話你愛你條女, 所以唔滾.

    哦, 同張慧慈老公俾晒錢老婆個個訪問…

    @water8694 - 

    較少仆街的女人 – 我們較少用這個詞語形容女人. 麻撚煩, 懶係野既女人比較多. 當然, 有一個名詞我不喜歡用, 叫 “港女”.

    @adrianlu1026 - 

    學 FEHEART 話, 留底拉.

    @frederickfung - 

    唔知佢地睇唔睇. 應該唔睇… 掛. 原本也有一些類似故事, 但寫完發覺肯定俾人對號入座, 所以刪左.

    @miragec - 

    噢賣葛, 無辦法. 寫既都係事實嘛…

    @Feheart - 

    未有機會壞. 哈哈哈哈哈.

    @HoHangLeung - 

    妖~ 我個D 唔叫滾… 無正印, 何來滾…

    @addie1125 - 

    謝咧.

    @y_tc - 

    I believe there is an obvious regularity in these cases. And these cases are not rare in HK. I don’t think these girls should be blamed, but the point is, given their background and personal characters, it will be a difficult task to come up with any appropriate guys for them.

    @hystericireul - 

    非常靚仔, 但又唔覺得自己靚仔. 唔單止要盲, 仲要聾. 實不斷有人同佢講佢好靚仔…

  • 史兄千祈唔好delete Hyster兄個留言, 立此存照。

  • @Kursk - 

    佢完全違反左死死主義的其中一個規條!

    我覺得應該要處死佢

  • @hystericireul - 

    我唔靚仔, 但我又覺得自己非常靚仔…
    不如問下佢咁樣岩唔岩?~

  • @adrianlu1026 - 口圭~!~@!$#@^$#@%$#@!$!

    禾巧京京口呀~~!~@!#@!#$@!$%#@%$!$@!

  • I’ve been silently reading your blog but never commented, but this time I can’t resist…..strongly suspect that EY is my friend……for people who know her, this is just too obvious! What a small world!

  • So funny :)
    I guess you can replace she with a he… A lot of guys act the same way as well, I think.

  • 阿史呀~你又打錯字啦~多謝你對無國界醫生, unicef,環保同人人有功練又出左一分力!

  • @Kursk - 

    kekeke. I bet later he will beg me for removing this comment.

    @jettershiro - 

    “切勿對號入座”

    @fever104 - 

    It’s very different. I shall write on guys later. At least, most guys that never have gf are not demanding at all.

    @exist2 - 

    Ok, you win.

  • 史兄抵d諗一次過成全晒佢地lor~~ :p

  • @relgitsjg - 

    Yes I agree with you and I think those girls are 眼角高, which is why they still can’t find a man and serves them right, because good man were chasing them before but due to their 眼角高, they remain single.

  • @david_0624 - 

    咁我要先信伊斯蘭教吧…

    @y_tc - 

    Exactly. That’s the point. But let me reiterate that, I don’t blame them (i know you don’t). That’s not purely their faults. This is only a phenomenon, commonly seen in HK. I prefer to bring out the issue, and let my readers laugh. That’s it. :)

  • 不如你將佢地三個收歸國有,享齊人之福啦。
    造福世人呀﹗

  • 雖女士想找0個登對的夫婿係難關, 但男士都要有量度接受開始一起時的磨合.

    剛相識時, 我都唔覺得佢同我登對, 仲有意無意踩0下佢, 點知佢都好有自信的. 開始欣賞佢. 而家覺得佢太有自信了. HAHA

    叫EY 留意老外LA, 老外不會覺得佢粗魯. 講第二語言, 粗極都有個譜.

  • @lunyeah - 

    唔o岩你要泥…

    @azureman - 

    噢. EY 屋企人接受唔到老外嘛…

  • 最緊要EY自己接受到. 如果ok, 屋企人都係希望佢有個伴jei.

  • 為什麼女人要問人
    1. 去還是不去?
    2. 結還是不結?
    她們自己不會做決定?

  • @bigbrother1984 - 

    噢. 這是女人的天性, 特徵, 我是欣賞的 – 否則不可能知道有這樣的故事. 她們總喜歡聽別人的意見 (接受與否是另一回事). 好些事情, 她們想問每一個認識的人後, 才下決定 – 儘管那決定與最初時可能一樣.

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *