December 31, 2010

  • <2010 is over; What’s coming for 2011?>


    吾生也有涯,而知也無涯。

    以有涯隨無涯,殆已;已而為知者,殆而已矣。

    為善無近名,為惡無近刑。

    緣督以為經,可以保身,可以全生,可以養親,可以盡年。

    2010 年…

    認真的說 (即是, 下面的全部也不認真), 2010 年真的轉眼便過了. 除了工作, 只有工作. 很快便由一月去到十二月了. 只是我…

    發覺去年說的沒有什么能完成 (當然好些是與我無關. 阿根廷輸俾德國, 美斯一球都入唔撚到 – 偏偏佢踢巴塞入波好似打籃球咁 – 關我事咩?)

    三十歲 (其實在某程度上, 這也是與我無關. 可以的話, 我寧願早三十年出世. 咁我已經退左休)

    — 捱過了人生暫時為止最難走的三年, 走出了時光之旅… (呢個開始有d 關我事) 一直衝不破的東西 (例如避孕套), 不知怎么, 你不想不諗不思考, 順其自然, 它就離開了. 當然不是完全消失的那種離開; 無論如何那都是不可能的. 畢竟那真切地發生過.

    也許我前世是個服待女人的奴才, 今世遇到的女生, 全部也對我很好. 這是奇怪的. 就算是再差再壞的女友, 其實也不怎樣差和壞 – 就對比自己的仆街和對比人家的女友/老婆而言. 我不信任何宗教, 但我經常覺得, 交往的女友每一個也很好, 對我來說是很大的恩賜, 或是施捨.

    轉了工作, 試過連續工作十三天, 試過五天工作75小時. 我不熱愛現在的工作, 但不討厭. 能夠不討厭你的工作同事上司薪金環境 – 我試過五樣都憎 – 我覺得呢個係一種恩賜. 畢竟, 工作應該只係一道通往吃喝玩樂既橋. means and ends 是不可以混淆的. 不過收到六位數字稅單後, 我覺得既是means 又是ends.

    民主黨離開了我. 馬後炮說, 一出政改方案, 已有一種預感民主黨會出賣香港人. 我希望預感是錯. 你可能會認為, 對於一個上屆立法區議會都冇投民主黨既人, 佢地叛變無乜所謂. 但民主黨就等於… 松島楓咁… 你可能睇過佢頭幾隻碟, 覺得佢好撚正. 之後一直無睇, 但忽然心血來潮, 谷精上腦想睇佢, 拿拿臨bt, 先發覺原來佢走撚晒樣. 又或者發覺小澤瑪莉亞要去做妓女咁.

    那是一種改朝換代的感覺.  如果你97年6月30日晚對彭定康個兩個女, 都有咁既感覺… 你多數係男人.

    林嘉欣也離開了我 (呢個非常非常關我事. 係我對佢唔好在先)
    — 終於有一年無去日本. 當日圓就黎對十算既時候, 日本迪士尼入場券要600 港幣, 加埋火車飛 (來回90 港幣) + 食野 (100 港幣), 唔買野要洗800 港幣. 然後入去行個圈, 買買買, 可以洗四五千港幣走出黎. 喂, 真係… 好貴.
    — 愛上李小龍, 迷上米高 . 佐敦. 二人都有一種永不言敗的精神. 每次看到佐敦那個 “what is love” 的廣告, 都會想哭.

    “Love…is realizing we are not to quit our blow day job”
    開始做gym. 威士忌極肥, 過去幾年狂飲之下, 瘦猛猛寧寧舍舍有個肚腩… 陰差陽錯下, 開始了每周一次的做gym. 去一個好遠, 但無基佬既地方做 – 好怕係銅鑼灣見到一大班基佬.
    看完1Q84 Book3, 一直覺得有BOOK 4. 終於有本村上睇得有少少明白終於可以分開睇然後發現天吾個部分好撚悶再發覺村上春樹係除非張五常同史德拉 (G.J.Stigler) 外我睇得佢著作最多既作者然而最好既依然係冷酷異境與世界末日.
    — 文字寫得更少….. 是的. 是我不對. 每次更新都是去說取材, 偏偏又不見取到什么好材料. 認真地想過停一陣子, 然而我知寫作是種習慣. 一旦停下, 無法再開始. 老味一年前說過 – 我記得那是看完鄭伊健演唱會 – 他已不知道怎么再寫長文章了. 只好將文章像叉燒一樣, 每天寫一點, 有空想一點. 做個專欄作家, 又或出書, 沒有想過, 也恐怕做不成.
    地球暖化沒有解決; 這個年頭, 文字獄好像越來越多. 今年好像沒有開過冷氣訓覺, 有也只是三兩晚. 畢竟我是可以由年頭蓋羽絨蓋到年尾的人.
    — “發覺在某些人面前和心目中, 只要加上適合的人物背景, 我便永遠是個罪人.” 這是我去年說的. 問題是, 我真的是個罪人嗎? 對於人家的評語, 我也不在乎. 只是有些位, 是過了火.

    不回應, 不發言不代表默認; 也不代表可以將帽子亂扣. 我打劫, 並唔係要俾你順便屈埋強姦非禮淋漒水賣迷債偽造黃金殺人放火. 不存恨, 因為只是路人. 以前不是, 不過現在與未來都是. 這個我是知道的.

    2011 年, 我想…

    世界和平 + 地球暖化快解決. 地球是要和平的. 奇怪的是, 與其說是夢想, 不如說是幻想, 甚至乎是妄想. 幾千年來, 戰爭好像沒有停止過; 偏偏世界和平每天也有人在說 (例如現在又有人說咧).

    共產黨快D 執笠. 不用多說.

    — 寫得更多, 睡得更多

    — 日圓落返120; 去返次 (或幾次) 日本. 我知道, 去返120 是不可能的了.

    十一月時投票踢走民主黨. 我 . 是 . 不 . 會 . 原 . 諒 . 你 . 的; 事實上你們也不稀罕我的原諒. 在某程度上, 民主黨已經與共產黨同級, 道歉都冇用. 過去區議會, 立法會選舉, 都曾經發電郵去問候選人問題. 今年應該還會繼續的.

    脾氣可以更好; 工作時不用少少野就西面. 這是很難的. 尤其是每日面對一班收天才人工, 但表現戇鳩既人.

    可以三十五歲前退休. 然後移民去邊春度都好.

    — 期待 Thor 會是套好戲 (事實上我十分期待 Avengers 系列), 儘管佢套trailer 爛至裂開

    我希望可以一直玩落去, 不長大. 也不介意究竟有冇職升, 和朋友比又怎樣, 有沒有洋樓蕃狗. 說穿了我什么也不在乎 – 我只想開心快樂, 做我想做的事情.


    ———–

Comments (12)

  • 史兄,新年快樂!

  • 邊個GYM 會冇基佬的? 只招待女賓的?話我知.

  • 史兄!!! 新年快樂!!!

    我都好想退休上岸!!!

  • 想不到你同我一樣都係壞脾氣,哈~有d想知道你西面時會有幾西,唔知你西d定我西d呢?哈哈~~

    我都只想開心快樂,做我想做的事情. 做人應該就係咁…

    ps:is that should be “quit” our day job?

  • 世界和平 + 地球暖化快解決??

    我想講, 呢2 樣野係冇可能解決, 除非我地徹底改變成個社會結構
    你知唔知道呢個世界上, 有D 人唔希望世界和平? (唔係講笑, 至少軍火商同資本家都唔想)
    我故意唔講”國家打仗係為左爭取資源”, 因為幾乎人人都講到呢個原因
    但係講”呢個世界有人想打仗”, 我相信我會比人拉入去青山

    地球暖化同資本主義係相輔相成, 資本主義強調賺錢, 消費, 建設, 但係唔會考慮社會可唔可以維持咁既生活模式
    即係話, 除左資本主義加入可持續發展既元素 (不過咁就唔叫資本主義,NND!)

  • 本文亮點:六位數字稅單

    邊個gym 房沒有gay 佬?

  • @iamsorman - 

    奧海城那間, 真係無乜基佬. 其實佢連人都少.

    @reelastime - 

    謝. 文盲已改錯. 哈哈哈.

    @michigan_8_mile_road - 

    資本主義既好處係同董建華差唔多, 你乜春都可以賴佢. 的確資本主義會令地球暖化加速 – 但地球暖化本身來自人類, 所以一日有人類, 就會有地球暖化 – 而資本主義若加諸於空氣排放權, 有助控制全球暖化. 有辣有唔辣, 任君抽插. 倒轉咁講, 若然資本主義真係唔考慮社會可唔可以維持咁既方式, 咁何解美國自1776年立國後, 會比唔用資本主義, 有幾千年歷史既內地/ 印度一直繁榮咁多?

    @Feheart - 

    奧海城那個. 不是沒有, 比較少.

  • @relgitsjg - 

    誠心請教史兄如何分辨基佬

  • 難得也有人認為世界末日與冷酷異境是他最好的小說,一般聽來聽去不是森林的就是海邊的。

    也想過會不會有 Book 4, 牛河出現然後再加上 Tamaru 的記錄。如此類推很容易出到 Book 10,雖然看下去會很像 fanzine,到第六本開始也不會有人買吧--除了我這種笨柒,但沒辦法呀。

  • 剛巧樓上在說春樹,我也參一腳。

    史兄的確比較另類,不多人覺得世界末日是最好的小說。雖被說是殫精竭慮之作。

    我個人比較喜歡發條鳥。

    不過1Q84個人覺得實在太長氣了,第三集已經覺得有點拖,有點悶,也有點K錢了。(春樹不太會故意空著最後一本,遲些才出版)如果再出第四本,或第十本,我想我會悶死。我甚至那時覺得book 2應該要完了。

    ok我跟樓上一樣‥‥‥也是個笨蛋,一樣照買,一樣落搭。

  • 又再剛巧2位樓上在說春樹及此xanga,我只覺得近來的新高登及Fb 潮文連載是史兄手筆~~

  • @Feheart - 

    說堅的, 憑感覺.

    @pphant - 

    挪威只是名氣大, 看了三次海邊, 完全唔知佢想講乜.

    @flowerss002 - 

    其實村上我只看過數部, 沒有發條鳥. 1Q 最悶是天吾. 青豆那邊比較刺激. 天吾那邊要很細心看.

    @kitgorar - 

    看來不是我寫的

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *