March 20, 2012

  • <向小圈子選舉說不>

    Martin Niemöller :

    起初納粹追殺共產主義者

    我不說話 因為我不是共產主義者

    接著他們追殺社會民主主義者
    我不說話 因為我不是社會民主主義者

    後來他們追殺工會成員

    我不說話 因為我不是工會成員

    之後他們追殺猶太人

    我還是不說話 因為我不是猶太人

    最後他們要追殺我

    但再也沒有人站起來為我說話了

    ——————

    經過許多花生戲, 終於來到最後的一星期了. 大概, 過了這一兩星期, 大家不需要再聽到三個精神病病人係公眾場合胡言亂語.

    首先是何俊仁. 口口聲聲要推動民主, 一人一票, 取消功能組別, 打倒小圈子選舉. 這真有趣, 彷彿在2010年6月25日立法會通過的那個政改方案, 他與其民主黨黨友是沒有投贊成票的份兒. 2005年那個法案, 比2010年那個更民主, 偏偏民主黨卻投了反對票. 民主黨不代表民主, 正如菠蘿包沒有菠蘿, 西多士也沒有屎. 名不副實的東西, 多的是.

    永遠記得那是是6月25日, 除了記仇, 更重要是那天是責任總編的生日. 每想到這點, 就不想和責任總編在生日正日慶祝, 當然也更憎民主黨. 實在沒有什么值得好慶祝 – 除非你要慶祝被人出賣. 共產黨是這個小圈子的原兇, 民主黨是第一幫兇.

    大家終於知道為什么我永遠不會原諒民主黨.

    何俊仁說參選是要凸顯小圈子選舉的不義, 成件事無奚到極點. 有朋友在面書上說, 你要凸顯毒品的禍害, 是不用親身吸毒的. 實在沒有更好的比喻. 小圈子選舉的不公義, 在這次選舉表露無遺, 可惜這與何俊仁一點關係也沒有.

    順帶一提, 五年後香港大概有0.0001% 可以以低門檻的提名方式, 一人一票選特首, 究竟到時泛民可以推邊個出黎選? 民主黨創黨既老餅死既死, 退既退, 淨返一班廖化 – 連唯一既希望鄭家富都俾佢迫走埋 : 鄭家富靚仔 (望下 涂謹申甘乃威), 有台形 (何俊仁要擔梯先夠梁振英高), 後生 (五年後57歲, 李柱銘到時已經接近80), 家庭生活似正常… 最有義氣個鑊就係佢脫離民主黨個役; 人民/社民連不受一般中產師奶歡迎, 公民黨自司法覆核數案後完全龜縮… 唔通真係要唔好做雞, 唔好叫雞既馮檢基出黎選咩. 十多廿年後, 民建聯有李慧玲 + 陳克勤, 泛民呢? 似樣既得陳淑莊一個.

    唐英年. 智障, 也有語障. 研究過佢講野既片段, 佢從來無試過正正經經, 流流暢暢咁讀出一句超過十個字既完整句子, 因為超過十個字既句字, 佢都一定會唔覺意咁斬開幾句黎講. 即係話上面兩句, 佢會讀到好似魔法擂台個Albert Tam 咁, 因為 / 超過 / 十個字 / 既字句, 佢 / 都會一定 / 唔覺意咁 / 斬開 / 幾句黎講.

    “I think that’s completely rubbish”, 得八個音, 可以好流暢. “梁振英, 你o厄人”, 三個音. 全部都係咁, 一次例外都冇. 又講多句, 佢既選舉經理人, 李國寶都係一樣, 不論講英文同中文, 都係一舊舊. 所以當唐英年呢幾日係辯論度串人, 大家幾乎懷疑個個係第二個人假扮.

    搞女人, 又懷疑有私生子, 再僭建, 然後推個老婆出黎受死, 仲要推一次兩次三次 – 佢老婆勁過耶穌, 唔使等三日就復活 – 可以繼續參選, 呢個先係小圈子選舉最不義既地方 (呢點同何俊仁先生毫無關係, 除非何俊仁係唐英年個私生子). 搵個民選既地方, 是但中一樣, 都肯定唔使選. 唐英年中晒 – 我數唔到究竟係幾多樣, 佢最後都繼續選, 香港真係一個充滿奇蹟既地方 (cross-reference :  Twins 可以係樂壇立足十幾年, 係另一個.)

    梁振英. 呢個世界有一種人, 雖無過犯, 面目可憎. 梁先生正正係呢種人. 懂一點相人. 從佢成為行政會議召集人開始, 已經唔鍾意呢個人. 有冇得解? 無. 好多野都冇得解. 點解我老頭唔係李嘉誠? 咪係lor. 另一個有呢種面口既人, 叫林瑞麟.

    你鍾唔鍾意一個人, 係唔需要理性分析. 呢個係個人口味既問題.

    不過點都好, 我信梁振英唔係共產黨員、信佢無爆唐英年黑材料、信佢無話要縮短商台續牌年期、信佢無話遲早有鑊用催淚彈、信佢同黑金飯局無關、信佢西九個鑊係佢唔知情、信佢自由行係佢爭取返黎.

    正如我信當年梁錦松買車漏報唔係佢暗啞底爆出黎.

    真係所有事都同梁振英無關架. 佢完美過劉華, 一人中從沒有做錯事, 完美到佢選完或者做完五年特首, 佢就會去梵蒂岡直接封聖架咧. 掂未?

    —————

    從開始就覺得這次選舉, 越胡鬧, 越不知所謂越好. 這樣才能徹底地顯示這個所謂選舉既不義. 結果, 一干人等不負眾望.

    不過到最後, 凡人如你我都無辦法投票去直接影響結果. 我相信這也是為什么特首選舉只有少數人留意政綱. 當無論怎留意怎關心, 也不能影響最後結果, 是沒有誘因去留意. 大部份人會以為梁振英與唐英年的政綱大同小異. 這大錯特錯. 至少來說, 二人對政府在市場中角色的取態, 天南地北.

    唐英年 : 肯定及堅持資本主義下的市場經濟,但留意、防範並適時處理市場失效,維護長遠大眾利益,實事求是地適度規管和參與市場。


    梁振英 : 自由的營商環境和積極的政府角色之間可以互相補充。以尊重市場機制原則為前提,政府可以發揮主動的市場推動者和引導者的作用,從而改善香港的經濟結構和就業市場結構,提升市民向上流動的機會。

    唐英年的市場及政府角色是前者為主, 後者為輔; 梁振英是平衡的. 當然, 到最後這些政綱都係多餘. 因為都係李嘉誠玩晒. 而李嘉誠玩晒, 即係球證旁證, 甚至乎你隊波都係佢既人 – 好似羅傑承咁係甲組有兩隊波咁.

    無人睇政綱, 更有可能是香港人非常八卦, 對所有事情也抱著看娛樂新聞的心態, 對於一些有長遠深遠影響的事都不怎樣留意, 不關心 – 所以溫水煮蛙對香港人特別見效.

    這並不代表大家就要坐在家裏, 什么也不做.

    多得鍾庭耀, 多得死左既 Steve Jobs, 我們今年可以隨時隨地投票. 當然不是3月25日那個. 而是323民間全民投票計劃.

    大家可以透過網站, 或手機 apps 投票.

    大家或許會認為投了票, 對結果也沒有影響. 這是真的. 我不會騙大家說若有一百萬人投了票, 或許有選委良心發現, 然後向阿爺作出反抗. 對唔治, 做得選委 – 除左民選既議員 – 等同認同自己比起其他七百多萬香港人有優越性, 你投唔投票, 都係同流合烏.

    不過, 透過這一票, 大家可以發表對這個選舉的看法, 也可以支持心儀的候選人. 你喜歡梁振英夠奸, 請你投票支持他. 你鍾愛唐英年可以搞三搞四, 請你投票支持他. 你認同何俊仁搞屎搞棍, 請你投票支持他.

    你要反對這個小圈子選舉, 不要做沉默的一群, 去投白票.

    我看過一本叫 : A Complain Free World 的書. 裏面提到要減少投訴的策略. 當中最重要的就是, 你要減少投訴, 必須要有相應行動來解決問題. 不要只一味投訴投訴投訴. 五區公投時, 有朋友說那幾條友是小丑, 不屑去投票. 到民主黨2010年支持政改方案, 他對我說十分後悔沒有在公投投票. 歷史沒有如果, 但我敢說, 若然當初有更多人去五區公投, 投票的人數是158萬人, 而不是58萬人, 民主黨不敢支持政改, 政府不能強行推出遞補機制, 最後長毛不會因衝擊論壇而被入罪.

    不要小看個人的力量. 2003年71, 靠的就是大家一個傳一個, 一個叫一個上街; 最後有四五六七十萬人去了. 0471如是. 然後梁錦松落台, 葉劉落台, 楊永強落台, 最後連董建華自己都落了台. 靠的不是共產黨, 不是民主黨, 而是個人的力量.

    不要再迷信民主黨/派會為大家爭取民主, 奪回應得的權益. 民主是沒有順風車搭的.

    大家也要支持鍾庭耀博士. 過去一段時間左派對他的攻擊無日無之. 原因是這個全民投票計劃等同普選. 而萬一這個普選投票率高而選出來的候選人, 與最終的特首不同, 不但令選舉的幕後操控者尷尬, 也凸顯了這個選舉的不公義 (而這點與何俊仁先生也是無關的).

    鍾博士預計今次只有五萬人投票, 不足本港人口1%. 怎計也個很保守的推算. 不過, 若最終只有小貓三數千投票, 左派又可以再大力攻擊鍾庭耀, 然後又去攻擊其他目標. 鍾博士當年受董建華隻狗路長安施壓, 這三兩個月再受左派批鬥. 歷史證明, 與其他獨裁政權一樣, 共產黨是不會容許異見的.

    我受夠了.

    大家去download 一個app, 或者用網上版, 花一點時間便可以投票. 代價除了一兩分鐘, 就只有一個sms 的費用. 以彰顯公義來說, 這代價便宜得有點不合理 (當然, 與何俊仁先生也無關). 若然有朋友想投票但不想付/支付不起那個sms, 請留言給我. 我承諾會替你想辦法替你付. 這不是要證明我有錢 – 事實上我沒有, 而是在能力許可下, 彰顯正義及公義, 應該得到合理的支持.

    大家也要呼籲身邊的人去投票.

    經過過去三兩個月的花生, 花邊, 抹黑, 無賴, 無恥, 不要再做旁觀者了. 不要再做沉默的香港人.

    3月23日, 記住投票.


    向小圈子選舉說不.

     

    (後補 : 見到老師在面書貼了連結, 為免麻煩, 將常用粗口移去了. 真係好偉大.)

Comments (7)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *