November 4, 2006

  • <重慶 . 玩票>

    你唔係睇緊八千里路雲和月 (小鳳姐 : 啦啦啦咧啦啦啦, 啦啦啦咧啦啦啦~~), 亦唔係尋找他鄉的故事. 重慶係指尖沙咀既重慶大廈, 即係門口永遠有一大班印巴籍人仕叫你去 “咖哩王食咖哩” 既重慶大廈.

    對於重慶大廈, 有九成人香港既印象係 : (1) 重慶森林, 王家衛, 林青霞. 白粉. 好邪罪好神秘 (2) 好多印巴籍人仕, 俗稱阿差. 係咁叫你食咖哩或者 (3) 好多賓館, 好多黑人.

    基於以上印象, 每次我同人講我住 [過] 重慶大廈, 所有人都會張開好似瑪莉咁既口, 然後問 : 乜個度有 [中國] 人住嫁咩? 乜唔係得食咖哩同賓館既咩?

    何止有人住, 我既童年就係係重慶大廈度過.

    *****************************************************

    女友係幼稚園教師, 有人問可否推薦一些 playgroup 予其女科款參與. 與其他小朋友玩 – 此乃史弟兒時每日都做既事情 – 竟然要科款, 已經係荒謬絕倫之事. 細問之下, 友人之女兒的年齡為…

    六個月大

    實在令人捧腹大笑. 六個月, 識叫爹爹未?

    細閱今日之星島日報, 更令人震驚的事情是, 好些啤啤剛滿月已經俾父母捉左去上 playgroup~~

    *****************************************************

    史弟長於香港, 除左旅行, 根本未出過國, 是 100% 香港仔. 當年係重慶大廈, 天天都參加 playground. 皆因老頭既電器店旁總有許多年紀差不多的小朋友, 不分種族, 不分年紀, 一同玩 捉依因.


    於重慶大廈有好多裁縫度身頂造印度服飾, 他們的布紗用完後, 會剩下一碌又一碌既人等高廁紙筒 (個陣生得矮, D 紙筒有差唔多一米長). 呢d 一米高廁紙筒,
    就成為左當年小朋友比武既兵器 – 直接用黎當劍用, 或者改裝成為其他武器 – 後來碩士個陣識得用廁紙筒造雙截棍扮李小龍, 都是由於細個個陣試過. 大家好似幽遊白書咁分隊打交, 跟住 捉衣因, 玩到成身大汗之後, 大家就去太子爺個度買汽水飲.

    而家出租率得三成既重慶站
    及情況更加可悲既up-date mall, 係史弟出世既時候係 “首都酒樓”, 跟住變為 “意法日百貨”. 百貨冷氣強勁,
    夏日就成為左一班重慶娃鬼既遊樂場. 我地最鍾意就係係 而家 up-date mall 個入口玩 chi-牆, 捉依因.


    日就係咁過. 係重慶大家的小朋友, 並不太過介意玩伴的膚色, 一來是真的不太介意, 小朋友可理不了那么多; 二來是,
    許多印巴籍人仕根本就是土生土長的香港人. 好些印巴籍人仕, 他們的廣東話比起許多 DJ 及所謂歌星更加純正, 更少懶音; 再者,
    香港中國人他們在重慶大廈才是小數族裔… 只要你有手有腳 (其實也不大需要), 你來參加, 我們是無任歡迎的.

    一班十歲以下的街童, 每天便在重慶大廈這個充滿各國佳麗的地方探險與及撕殺.

    *****************************************************

    或許是時代變了. 今日小朋友玩, 竟然要俾錢. 除左係砵蘭街識朋友要俾錢之外, 原來世界上仲有友情係建立係錢上面.

    若果連一齊玩都要錢, 李麗珊話養個啤啤至成人要 $400 萬, 肯定吹水. 咁睇起碼成千萬先得.

    *****************************************************

    [史報訊] 我地強烈建議政府推出 “公園券” 及 “playgroup券” 等玩票, 家長可以以玩票參與 playgroup. 沒有這些玩票, 小朋友無法與其他孩子作出有效溝通, 對佢地日後既心智發展會造成嚴重傷害. 特別係弱勢社群及生長係貧窮家建的小朋友, 由於佢地父母都要長時間工作, 未能多花時間係子女上面, 培養他們的溝通能力; 將他們留係街上, 容易被黑社會及不良份子招攬 (後面 : d 黑社會真係得閒咧~~~).

    許多 OECD 的國家已經推出相關的玩票. 國際經驗顯示, 香港也有必要推出相關政策, 以免落後於發達國家及對長遠競爭力造成不良影響. 社工系及教育系學者亦表示, 小朋友於成長期必須與其他小朋友有充足的溝通及交流, 以免造成大量御宅族. 日本早年就是欠缺相關措拖, 令社會上出現成千上上萬的自蔽青年. 所以香港政府及社會福利署必須推出玩票, 等家長放心俾子女係政府認可既遊樂場及 playgrounp玩耍, 並從中學習與其他小朋友溝通及建立團體精神. 我地已經成立 “向政府爭取玩票關注小組”, 希望凝聚社區力量及民眾壓力, 迫便政府係有關方面推出政策.

Comments (11)

  • 由於我細個時身邊已經自動有兩個玩伴,即係朕既兩個皇姊,所以我一路都唔會落街玩。

    而呢兩個最佳玩伴,亦同時係鍛鍊我體格(打波同打交)同口才(互寸同鬧交)既最好同伴。

    唔知點解而家成個社會乜都好似系統化晒咁,而唔知點解d家長亦都越來越緊張,係無謂地緊張果隻。真係好鬼痴線。

    其實點解香港會變X成咁……? 我真係唔太睇到香港有乜野光明既未來…… 個個都痴左線… 無論邊方面,亦復如是。

  • 第一,小鳳姐個隻係大江南北

    第二,我女友讀緊教育心理學,即係遲下搞遊戲谷主果班人。強烈要求史兄把本文封印十年,以免斷我米路。

    最多請食飯當掩口費,或者第時史弟弟或史妹妹一世免費攜帶父母進出遊戲谷。

  • 重慶大廈!史兄你的童年好似好好玩咁。

  • 你有冇學識煮咖哩?識就唔該下次煮畀大家食!

    playgroup,犬兒8個月大時,也帶他上了一堂(免費….當然)。那一小時,只不過要玩下玩具、油顏色(低b,犬兒個陣連筆都未曉執,係咁塞張紙叫佢油)、唱下歌仔。望住教唱歌個兩位西洋哥哥,老媽認定他們是孌童,所以之後無上過。

    要玩呢d,老媽跟他玩也可以。要找同年紀玩伴,2歲返bb班都唔遲。

  • 難道重慶大廈既環保咖哩*就係經濟學人史兄既發明?

    *環保咖哩:循環再食,以食客食剩之咖哩為再生能源,再次提供給其他食客

  • 你講細時玩既野, 又勾起我d童年回憶.

    我細時係金絲雀一名 (遮係話我啊媽唔畀我通處欄, 一日困向雀籠 – 屋企, 唔同金絲貓….), 玩伴都只得我細妹, 但我自覺果陣既”自家品牌免費playgroup”都幾有創意.   記得最金果次係趁老豆老母落左街食飯, 一行轉背我同細妹就即時作反 :  我家的地下係舖光滑既水晶膠地板, 我地將d爽身粉”審”滿一屋通地都係, 然後除左鞋但著住襪向上面搧來搧去扮溜冰……..就向最爽既時候, 老豆老母突然行返番轉頭, 一打開門見到我地咁, 就梗係打鑊金…………

    講起玩, 新一代同我地果代真係冇得揮!!!!  而家仲衰到連自發自創既”玩”都冇得玩, 要貼錢去玩埋d千篇一律扼大人扼細路搵笨柒playgroup.

  • 小學時weekend/放暑假都會落樓下平台玩. 成班十幾個住同屋苑/附近0既0靚仔0靚妹,跳橡筋繩,打羽毛球,踢波,何濟公,癡紅牆,狐狸小姐幾多點,紅綠燈,大白鯊,糖癡豆,踩單車… 玩到七點先返屋企食飯.. 幾開心呀~~

    其實拎個半歲大bb去playgroup,0係父母用0黎曬命/識人多過想bb學0野(咁細,學乜春0丫~). 有舊同學住新界西北,帶個歲零0既女去中環聖佐治大廈返playgroup… 阿爸阿媽阿仔阿女全部中國人樣,但全部人都講英文… (點解我會知,因為有另一同學要問呢位同學’才羅’0野,約0左0係playgroup等,佢先有機會一睹奇景…)

  • 而家d 人一生個bb 出黎就趕住推佢出去學乜學物, 唔好執輸丫嘛~~ 我都識得有人推佢個仔去上果d playgroup, 唔平架 (基本上係呃錢), 上一兩個鐘, 話學英文呀, 國語呀咁, 細細個就接觸會好d 喎, 但係而家佢連最基本既禮貌都學唔識, 唔知呢d 係咩教育………..

  • playgroup 都不是那麼負面的,看內容吧!但是,我覺得人生不用什麼都正經八斗,計算經濟效益吧?小朋友喎,佢地o既天真都要扼殺?!睇怕呢班父母要進行思想再教育,跟dum 哥的公公學下道理。

    又,看樓上 lazybrenda寫到她的偽西人同學,本人對此做法很反感。看報道,張學友夫婦和女兒也是只以英語對話 (現在聽聞開始用普通話,因為普通話逐漸成為重要語言)。我第一個反應是,你尊唔尊重自己o架?

    其實呢,人人生多幾個,平日同兄弟姊妹玩,假日加埋表哥表姐,就攪掂啦!上 playgroup d $$,可以飲餐茶,再每個細路一支甜筒有突啦!

    又又,我都想食史太公咖哩!

  • 更新 : 尋日見到 PLAYGROUND 係玩 role play, 扮醫生律師. 痴鳩線, 梗係d 仆街老闆睇 av 睇到上腦, 要d 細佬扮埋教師玩易服. 點解唔可以扮貨車司機整面包? 呢d 咪係由細細個間接咁灌輸d 唔正確既觀念law.

    至於食咖喱咧喎… 可能只為係度食唔好係度屙既關係, 史弟咁多年黎係重慶食咖喱不過廿次. 至於小李所講既循環經濟, 我倒沒有聽聞過呢. 不過, 如果大家想去重慶食咖喱的話, 我是可以做領隊的…

  • 屌……想扮斯文都唔得!

    點解而家既人咁戇鳩嫁……

    扮醫生律師…… 細細個知鬼呢d野咩…… 細個多數中意做巴士司機呀果類,班仆街大人好心唔好扼殺小朋友既思想自由。

    早前返中學母校,見到一家人係咁淨講英文溝通,我屌!

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *