Day: February 3, 2011

  • <生活 . 鳩o翕 - 2011年新春雙響炮版>

    終於有系列係可以差唔多個個月出文.

    話說距離上集己經有個幾月, 係呢段日子, 若非有以下既趣事, 我都唔知點樣可以捱得過. 好咧, 加上農曆年已到, 我係度 恭祝大家 出入平安, 左右逢源!

    話說回頭, 今年年廿九, 已經收到新年禮物... 就快做人老竇....

    當然唔係我 (如果係, 我已經自殺死左)... 而係我大表弟. 即係以前會係條街一路行, 一路瀨屎既表弟, 滾大左人地個肚.

    聽到呢個消息, 我都唔知點講. 開心總有一點點, 但還是擔心較多. 呢條友, 同我一樣連奶都未戒, 跟住你同我講下年呢個時候佢會係人地老竇. 點解d 男人咁仆街, 死都唔撚用套? 係咪窮到咁連套都買唔起?

    不過講開又講, 我有預感佢會生個女. 同老表講過, 佢都好驚生個女; 畢竟滾得人地D 女多, 始終有報應, 俾返個女你擔心. 所以我生女既話 - 儘管呢個機會率係低過零 - 個女一定好慘, 一生到老都俾男人滾.

    跟住我發覺表弟要結婚 + 生仔, 都唔係一件壞事, 起碼, 我地呢輩人有人結左婚, 其他人等 - 包括我同老姊, 都有三五七年唔會俾人問...

    當年三十晚我坐係度發緊春秋大夢之際, 擁有比我阿媽更高智慧的阿婆突然出口...

    阿婆 : "阿史, 阿表弟都結婚, 咁你幾時結?"

    史 : "er...既然表弟就黎結, 唔使我結拉..."

    阿婆 : "表弟還表弟, 你還你嘛."

    史 : "係lor, 表弟係表弟, 我係我, 所以佢結唔結婚, 同我結唔結婚, 係 . 無 . 關 . 係 . 嫁~"

    然後我阿婆...睇得出佢幾乎想搶返佢o岩o岩派俾我封利是. 一諗起我就快做人表伯 (屌你好撚老呀, 表伯...), 真係好怪.


    1. 撒拉熱鍋上的螞蟻 飯煲

    對, 呢度係我屋企. 去廚房煲煙, 暮然發覺火爐上有個 電 . 飯 . 煲 . 話明係電飯煲, 佢就應該係用電, 唔係用火; 所以照理上唔使放係火爐上面 - 事實上火爐附近方圓七里好似無插蘇.

    成於點解話係 "應該", 原因係我根本無掂過呢個電飯煲. 無錯, 係掂都無掂過. 佢究竟 work 唔 work, 其實我唔知. 對我黎講, 廚房的功用, 亦係唯一既功用, 就係食煙.

    至於點解飯煲係火爐上面, 下次見到包租婆, 我會問問佢.

    講開包租, 我想講, 通脹真係猛於虎射球. 業主話加租, 加既銀碼同今年將會加但未加既人工有得揮. 即係話, 未扣除任何開支, 加既人工會全數會撥入加租度.

    如果你係80後, 成日抱怨買唔到樓. 唔該問下你同學仔既阿爸阿媽, 甚至乎係自己阿爸阿媽有幾多楝樓. 問完, 先要好去嘈.

    2. Engilsh fails

    係即配即有還是三個鐘有得拎? 真係歧視鬼佬.

    但當想到強如春代教育既健蛇都有咁既低級錯誤, 呢d簡直係九牛一毛, 滄海一粟, 一毛不拔, 一生一世, 五六七八, 狗屎垃圾拉. 話說 健蛇 與 羅渣蛇 係當年第一代補習天皇, 佢地當年真係好紅, 加上 史sir (唔係我), 彷佛唔讀書既人都走去補習...

    3. 好似唔似

    你走去似白鴿. 仲要似民主黨隻白鴿.  這系列還有一張, 不是白鴿, 是個黑黑的燈泡.

    屌! 個燈泡係黑色, 唔著既, 無光. 即係死撚左火拉...

    4. 外國勢力在說三道四

    講的不是諾貝爾和平獎, 當然也不是達賴拉嫲. 而是大富翁.

    左上 : 偉大既旺角 僅僅好過 深水埗; 而深水埗好過九龍站! 唔通班老外睇左呢張google map, 以為九龍站仲係沙塵滾滾的地盤?

    右上 : 深井, 元朗 與 羅湖 並列最平既地方. 元朗有 $4,000 呎既新盤 (仲要係元朗入一入, 幾乎要拎回鄉證先去到), 深井有四千銀一呎既樓, 羅湖.... 乜柒都冇. 最出名既羅湖城... 其實唔係香港. 如果真係要排, 梗係天水圍, 羅湖, 同埋 The Icon 龍鼓灘拉.

    左下 : 太平山 (?? 邊度黎), 淺水灣, 仍然係最貴. 呢個係豪宅好old-school既定義. 舊到... 大概係香港開埠初期既原人先會以為淺水灣係豪宅區. 如果你以為豪宅仲係太平山或者淺水灣, 咁你大概會天真到以為香港仲有一國兩制, 港人治港 同埋 高度自治. 呢三句野同每天D 乜春野樂壇頒獎典禮話自己公平公開公正一樣, 都係口號黎. 如果係真, 何解 林峰 可以連續兩年拎乜野最受歡迎男歌手?

    右下 : 九龍塘 排在 黃大仙之前. 哈哈哈哈. D 外國人梗係睇左名城既廣告, 以為係九龍塘附近就係豪宅區. 所以黃大仙僅次於九龍塘.

    如果俾d 保育人士去排, 我估由頭都尾都係菜園村, 當中d 車站就成為皇后碼頭. 當然, 好多人同道教真人一樣, 係吸風飲露, 不食五穀, 環保又點可以用錢黎衡量呢? 講開保養環保屏風樓地球暖化保護小動物, 前陣子好多人罷食板前 - 理由係, 佢殺藍鰭吞拿魚; 又有好多人話去飲有翅食人情打七折 - 老老實實, 我真係第一次聽見多左野食仲可以俾少D 錢.

    好咧, 你下次去飲如果無翅食, 順便睇下你有冇帖收.

    打賭吧. 一百賠一, 你一定有帖收.

    哦, 乜斬樹又唔會全球暖化既? 印帖唔使用紙既? 每逢見到這些口是心非, 做一套, 真係另外做又一套, 都不禁會心微笑.

    無翅食, 我會俾少五舊; 無埋條魚, 唔該你俾返車錢我添呀. 不如咁拉, 索性食齌算. 成圍都係有機菜心有機蕃茄有機蘋果有機會有機心有機地.

    (5) 唐老鴨

    前陣子去了第二次香港迪迪尼... 好悶. 因為真係好撚細. 我開始唔明白點解有d 人可以一年去十幾次, 多過返屋企. 中途好似悶到訓著左. 同埋, 真係好多大陸人. 我真係好唔鍾意大陸人.

    返到尖沙咀, 無人講廣東話. 重申, 我一句廣東話都聽唔到.

    講返唐老鴨. 這次去迪迪尼, 想買些東西, 但最後也只買了右下角那頂帽, 還有一兩個 pin. 香港迪迪尼那些精品, 個唐老鴨永遠醜得誇張.

    6. ZARA

    若你和我說這是惠康賣橙的地方, 我會相信. 深信不疑個隻. 情形同當年既 b+ab 差唔多.

    當然, 係呢度都只係會聽到普通話. 廣東話, 乜野黎嫁?

    7. 改名
     
    又鮑汁, 又睪丸, 真係乾坤燒鵝. 叫人點食呀?

    他日老表生左個女, 一定要由我黎改名. 屌, 梗係叫嘉欣拉. 橫豎叫得做嘉欣, 真係醜極都有限...


    8. 食過明將紅豆壽司, 大家就係兄弟.

    我吃過了. 在明將戰友推出之前. 還有明將只有一間, 就是西九那間. 其他都不入流.

    我吃了兩件紅豆.

    你吃過, 才會真切的感受到歌詞之絕核.

    其實在吃之時, 我感到有一點難過. 這點大概同行的朋友可能沒有留意 - 對著我們桌的, 坐著三個人. 其中一個應該是唐氏綜合症的患者 (直接一點說, 即係低能. 但其實你話個條友低能, 條友多數唔係低能; 真正低能的, 你不會用低能形容他們). 他們吃得很開心. 那不是我們在恥笑, 在玩弄那種開心; 而是真徹地覺得 "我能夠吃到壽司" 那種童真之心.

    那大概像我們小時候得到第一個神奇筆盒 (這條link 只適合廿八歲以上阿叔看), 六神合禮, 聖矢, Reebok 波鞋. 而當旁人在恥笑你擁有的這份禮物, 而這個旁人還是你自己, 這種感覺不好受. 好撚折墮.

    我不是甚么偉大的人, 也不是甚么假慈悲. 那一刻, 我是認真的. 儘管只有那一刻.

    當明將總店在深水埗, 一個全銀河系貧富最懸殊的地方, 能夠俾 $50 (不是很平 - 當你考慮到食物低無可底既質素) 任食壽司的確吸引到很多低收入家庭, 帶著小朋友去吃. 當我係板前食兩舊藍鰭已經舊幾水, 我的確有點慚愧.

    不過當係東莞俾左六舊水叫兩條女坐台之後, 我好快唔記得左呢D 感覺.


     

    屌你, 真係人頭湧湧狀.

    --------------------
     
    然後我知道今期 生活.鳩o翕 一d 都唔好笑. 為左補償, 我係度送上個笑話.

    話說, 有個朋友唔識踩單車. 我發現, 唔識踩單車既人, 比唔識游水既多. 最大既原因, 係因為我唔識游水. 無論如何, 呢個唔識踩單既朋友, 某日煞有介事同我講...

    "阿史, 我報左名去學踩單車."

    嘩!!! 屌你, 我幾乎無食野都哽撚死呀... 唔知點解我又好自然咁答佢...

    "哦, 係咪係李健學? 跟邊個師傅?"

    跟住我已經忍唔住大笑鳥... 頂, 單車呢d 野都要報名學? 我就快開班教人打飛機, 或者基本d, 收錢教人扯旗, 甚至乎先教人認清楚乜野係o者o者仔.

    "妖, 係工聯會呀. $400, 四堂."

    我的天呀!!!!!!!!!!! 仲要學四堂咁撚多...

    "咁係咪學完可以好似佢地咁?"

    跟住我無撚左呢個朋友...

    不過我去工聯會個網頁, 唔係好覺有得學.

    希望佢唔係 函授 教踩單車拉. 話說當年中學阿蛇教游水, 真係拎住本書係池邊教... 結果我咪唔識游水lor...