Day: December 1, 2009

  • <Top Search Keywords - Dec 1>

    一個無人有期望, 無聊到震既系列 - 變態大搜尋. 終於苟延殘喘到第五集.

    開始無乜人會用d 變態既字眼黎到呢個地方. 反而因為文章既素質, 同文學水平越黎越高既關係, 各方人馬用文學 屎眼 字眼 搵到呢個西既機會仲高.

    唔信?

    近呢個兩月, 以 "沉淪的國土" 係 yahoo 或者 google 黎到呢度既人, 日日都有. 更厲害係, 我係呢兩個搜尋器上, "沉淪的國土" 的第四個網頁, 就係呢個西.

    Yahoo! 結果

    Google 結果

    對唔治, 你想搵讀書報告, 這裏是沒有提供的. 無呀! 過主拉!!! (FING FING 下對手, 示意對方行撚開). 畢竟我沒有看過徐剛那本沉淪的國土. 只是覺得書名動聽, 隨便拿來用用...

    更加令我驚奇既係, 好多人會係 yahoo google 史話綿綿 (yahoo 係名詞; google 呢度係動詞既意思). 你既然知乜野係史話綿綿, 做乜要 google? 唔知既話, 亦唔識用呢四個字 google. 最起碼無聽過人講, "呀你有冇睇史話綿綿?" 呢d 咁鳩既名, 都唔知邊條柒頭皮改.

    無咧. 話左無人用變態字眼搵到我...

    ----------------

    有時候, 我會睇下讀者係邊度黎... 答案永遠令我又驚又喜....

    首先, 有日本的讀者. 這不是出奇的. 除了由於 (幻想中) 我有三條女係日本之外, 畢竟有人曾經將我那篇龍虎豹譯做日文...

    然後, 法國的. OK! 巴黎有迪士尼, 而唐老鴨是會上網的. BTW, 唐老鴨睇個篇文係講亞視.

    還有澳洲, 美國的. 我沒有 cap 圖.

    澳門. 自從佢呢幾年派左皮幾野俾佢既蟻民後 (香港 : 黃豆都冇粒派過呀屌你! 淨係用撚左六百億起條乜撚野膠鐵), 我一直想搵個澳門女友, 然後假結婚入籍澳門, 同抽 IPO 一樣, 搏佢未來仲有錢派. 當然搵唔到, 更可憐既係, 其中一個人選俾人夾硬搶左去.

    巴西... 加拿大. 嗯... 果然無弗遠近... 巴西. 唔知點解諗起盪寇個套爛片. 而加拿大, 突然醒起咸濕阿公的定居地是在加拿大. (陳 . 尼維尼 對唔治, show 左你個名出黎)

    阿聯酋!!!! 除左有朋友係o岩o岩爆左煲既杜拜轉機之外, 我諗唔到會有杜拜既人會睇呢個西.

    不過點都好, 我無錢借俾你還債呀! 你都一齊過主拉!!!!