Day: December 14, 2009

  • <2010 : We, versus our country>

    小時候, 讀經濟學讀上腦, 以為所有的決定, 都會合乎經濟原則, 理性 - 這理性不是指合理; 而是指利益大於代價那種理性. 於是我不明白為何有人會作出自殺式襲擊, 希特拉會滅絕猶太人, 大陸會發生文化大革命, 地球會出現受歡迎的共產黨.

    這些都是近乎 "革命式" 的行為, 旨在摧殘, 不在建立.

    後來看到董建華的庸碌, 瞄到葉劉淑儀的咀臉, 見過梁錦松的高尚情操. 一步步地知道政府, 我們的政府, 根本在昆鳩香港人.

    跟住阿爺溫水煮蛙.

    民主派被逐一分化離間打壓同化. 偉大的劉千石, 拎到回鄉證後, 啞左; 又傾又砌, 但從來只叫人唔好叫雞同做雞既馮檢基長期唔見影, 唔知佢砌撚左d 乜.

    好了, 到今日要決勝負了, 民主黨最終選擇背棄了香港人, 背棄了一切, 反對五區總辭, 為的是什么?

    何俊仁話怕失去議席.

    放心吧, 民主黨, 好好搵埋呢幾年錢. 下屆立法會同區議會, 我一家三票都投俾社民連. 我仲會叫所有人都唔好投俾你.

    如果公投失敗, 係代表香港人根本唔 buy 一人一票, 你地泛民根本可以收皮, 唔使再做落去. 我只會認命. 既然是人民的選擇, 你民主黨怕什么?

    無錯, 公民黨同社民連明夾你, 但係人地夾你係夾得有 point; 而你個d 所謂反對既理由, 一個 point 都冇. 講粗口! 怕輸! 司徒華居然連 "總辭等於跳樓" 都o翕得出. 完全係偷天換日.

    而家 911 呀華叔! 火燒眼眉. 你知唔知當年幾多人希望有個機會生存, 所以係世貿跳落黎? 唔跳樓你有冇提供部電梯出黎搭呀? 你老母你一味怕輸. 連飛毯呢d 咁虛幻既可能, 都冇提過點樣可以係個份政改咨詢文件度爭取雙普選. 面對個個 800 => 1200 選委就係民主一大進步既選舉辦法, 怎可能接受?

    不得不讚嘆曾經由劉延東領軍的統戰部, 與及土共在利用中國人好事的缺點, 來將泛民分化. 若然你不知道中國人臨危之時會做什么, 看一看滿城盡帶黃金甲吧.

    哪怕是就連公民黨也退出. 只要社民連辭職, 我三票都會投西九的社民連候選人. 為的不單是支持一人一票普選, 我要以選票證明 :

    民主黨, 你可以收皮了

    共產黨, 你要解放香港, 分化香港人. 我會以選票告訴你, 你不會成功.

    以為 2017 有普選? 無既話 2022 都有? 大陸都有普選, 但那裏的普選, 是經過選出代表, 再由代表選出代代表, 再由代代表去中央投票的那種 "普選"; 套在香港的, 大概就是你選區議員, 區議員代你選選委, 再由選委選特首.

    這叫普選嗎? 別天真了. 民主, 普選不會從天而降 - 二十年前北京的學生也是抱著這樣的心.

    該幫我們的人 - 政府, 中央 和 民主黨 - 多年來逐一將我們出賣. 他們口裏說 : 我係度幫緊你呀!

    我真的受夠了.

    這些年來這些人和事, 令我開始明白, 為什么有人會肯為破壞式的 "革命" - 故勿論那是正義還是邪惡的 - 而壯烈犧牲了.

    We just need hope.

    那怕是微弱如螢火蟲的希望, 到最後我們仍願意放手一搏. 有時候, 我們會抱著滿懷希望, 以為經過一輪翻天覆地的革命後, 一切會得到改變, 我們將得到最終理想. 卻不知道那不過是泡沫般希望.

    我們最終將處於地獄的邊境, 求生不得, 求死不能.

    但誰讓我們相信泡沫般的希望?

    那些一直在出賣我們, 卻說在幫我們的一切.

    (按圖放大)