Day: December 25, 2009

  • <終極炒冷飯 VI - Your nice boxing day present>

    自七月起, 我又濫寫了許多文章. 濫情, 濫交, 現在加上一個濫寫, 閻王係死亡筆記上對我既記載, 大概都係 "濫, 濫, 濫". 呢個炒冷飯系列終於去到第六集, 歷時兩年, 是最長壽的節目之一. 當然, 文章質素, 就好似民主黨高層既智慧咁, 一年低過一年, 每況愈下. 加上周身忙, 寫的時間也少了. 可惜, 可惜.

    我很高興某些不幸地被選中, 成為寫作對象的人, 睇完我醜化佢地, 都冇嬲我 (起碼我唔知). 放心, 我會寫得更盡.

    再講又似牧師發言. 近排越黎越長氣. 無論如何, 呢度係我對塵世間仍有半點眷戀的地方. 這是絕無僅有的. 近來, 我也花很多時間, 心情 及 精液 精力 放到這那個講政治經濟無無謂謂的地方上.

    ----------

    首推

    林嘉欣簽名 (對唔治 law)


    得意之作

    點解港姐越黎越醜樣? : 我好鍾意呢篇

    用屎眼看世界 : 我讀 AL 個陣, 阿蛇推薦參考書, 其中一本書叫 "用經濟學做眼睛", 作者為科大教授雷鼎鳴. 書我沒有看過, 皆因我覺得用屎眼看的世界更真實. 世界畢竟是污污穢穢

    周秀娜的思考技術 (其實個人覺得周秀娜好值得學習. 尤其佢既身材 - 對女性黎講)

    認真你就輸了

    唔提老母三部曲 (一, , ) - 如果集合所有有關我老母既 entry, 應該可以出本書

    歷久常新 : 放榜二三事 - 正想講每年會考可以用返... 才醒起下年已經係最後一屆會考...

    原人圈慶, blog 慶國慶 (see! HK Originals > Me > Country)

    畫聖誕咭全記錄 , , (下年未必再畫. 除左因為好麻煩, 同埋我唔想年年都畫. 另外, 我發覺好多人, 完全唔跟所謂 instructions : 話左留 private message, 照留言; 話左要用 pm 留地址, 照發電郵黎. 如果有三個人, 一個發電郵, 一個留 pm, 一個用 msn, 咁要搞幾耐先 consolidate 到?)

    其他連載 (即爛尾) 系列

    --- 生活 . 鳩o翕 系列 (去到第 9 集; tag. 唯一一個未死既系列)

    --- 我的童年 系列 (去到第 9 集; tag. 過去半年, 寫左四集. 幾乎以實時形式進行紀錄. 正式宣佈唔知點埋尾)

    --- 誠意推介 系列 (去到第 4 集; tag. 爛尾中...)

    --- 愛情 系列 (去到第 ? 集; tag. 無愛情, 唔識寫. 就快寫基情系列.)

    --- 變態大搜尋 系列 (去到第 5 集; tag. 基本上已經無人用到變態既野搵到呢個網站)

    --- 終極炒冷飯 系列 (去到第 6 集; tag)

    ----------


    祝各位出入平安, 左右逢源呀!!