December 6, 2009

  • <生活 . 鳩o翕 9 - 台灣 x 新加坡版>

    成個月, 得呢個系列我係有心機寫. 放心, 呢個 台灣 x 新加坡版, 真係講呢兩個地方, 笨唔係掛羊頭賣狗肉.

    當然, 大家可能睇完都唔覺我係寫緊呢兩個地方. 所以先講樣驚天動地既野, 我係台灣誠品總店見到 桂 . 綸 . 鎂 .!! 無化粧, 好似無人認得 (因為眾人都係度睇書, 得我係度望女仔). 瘦, 皮膚麻麻, 唔算突出.

    然後, 我係誠品買左火影忍者本 "者之書" 中文版. 我知去誠品買公仔書好無聊... 之不過因為香港代理志文社無出, 咁o岩係誠品無意之間見到, 即刻買左.

    (1) 食煙

    去旅行, 可以瘋狂食煙. 一開波買十包純萬, 然後日日食食食 (後面 : 又講食煙? 你上次講撚左拉).

    台灣車站, 食煙罰 HK$1,500; 新加坡罰 HK$7,500. 印象中日本車站淨係叫你唔好食. 香港罰一億. 還是大陸最好, 大部份地方都可以抽. 佢話唔食得既地方, d 人都係照食.

       

    (2) 他們一直在玩命

    台北近郊, 九分. 行火車路軌. 人地叫撚左你唔好行. 照行.

    係隧道走出黎, 無幾耐有火車經過... 好似劉華係全職殺手個一幕咁 (btw, 杜琪峰真係好鍾意南生圍).

    (3) 法輪功

    The best manifestation of Globalization : 任何一個角腳都有他們的蹤影. 諷刺既係, 法輪功來自內地, 但你永遠不會在大陸見到法輪功. 情況就如李彩樺賣廣告既巴黎雪完美, 或者就黎上海既法國巴黎春天百貨, 你唔會係法國見到.

    內容一樣, 又是割內臟呀, 打壓異己個d. 不過唔見話有幾百萬人退黨.

    btw, 呢度係台北 101.

    台北 101 = 香港圓方 = 東京 midtown = 新加坡 Orchard Ion. 我見唔到有乜野分別.

    (4) 哈佬 . 吉蒂 餐廳

    台北市最旺的忠孝東路附近 (地址及相關介紹). 非常值得一去的地方, 即使你不是吉蒂的粉絲.

    價錢不高, 食品質素比想像中好. 吉蒂面型蛋糕相當討好.

    更重要係, 好些女待應長相還不賴 (對唔治, 沒有圖)

    我成日諗有冇機會開間唐老鴨餐廳, d 杯杯碟碟全部係唐老鴨既腳板形狀 - 好似旺角間 snoopy cafe 咁. 主菜係鴨胸, 北京填鴨, 甜品係鴨血. 跟住唐老鴨會出黎你同玩遊戲. 幾開心. 真係諗都開心.

    得咧, 白日夢發夠.

    無錯, 人渣去到邊, 仍然係人渣. 下圖為肢解吉蒂面過程. 成班人係餐廳 we 嘩鬼叫, 開心死. 林過雲是訓練出來的.

    (5)...

    (6) 食飯有 band 睇

    轉眼黎左新加坡.

    隊 band... 係買野食既地方上面. 樓下賣果汁, 樓上賣唱.

    阿叔唱左 家駒既海闊天空, Michael Jackson 既 Billie Jean, 劉華既一首國語歌. 兩文三語樣樣精.

    (7) 魚尾獅 x 黃狗射尿

    左為真身, 水柱似紅音潮吹... 下? 女讀者唔明? 嗯... 你見過鯨魚用氣孔呼出水柱未? 又未呀... 唯有睇下呢條片.

    右為迷你版, 水滴似屙尿. 仲要係六十歲阿叔屙尿. 留意水柱射出的角度, 與真 . 魚尾獅 相去甚遠.

    再留意下, 迷你版魚尾獅個樣好似好可憐咁. 仲有, 隻手好似小兒麻痺咁. 成舊野俾人既感覺好可憐, 好可悲.

    (8) 請讀出以下兩個字

    蔡瀾

    再讀...

    茶瀾

    再讀...

    茶淵呀, 文盲!

    (9) 似曾相識

    大家都有過類似的感覺 :

    做某件事, 或說某句話時, 總覺以前在同樣的地方, 做過同樣的事情/ 說過同樣的話.

    當然, 我講緊唔係係張床度射精或者夢遺.

    小時候, 曾經多次在地鐵站, 有著這樣的感覺. 遇見一個人, 離開一個人, 與一個人談話, 都彷如隔世.

    很難說明那是怎樣的一回事, 是怎樣的感覺.

    下面那張圖, 我在新加坡拍的.

    拍完在手機上看, 很面善, 很熟悉; 可是總說不出在哪裏見過.
     

    唯有 upload 到 xanga, 在這個 xanga, 才猛然記起很像某人以前的 profile picture

    某柒頭也是為了找這張 profile picture, 才會在夜蘭人靜的時候爬文....

     

      

    唔似咩? 我話左周秀娜似胡諾言, 咁呢兩張相似有乜出奇呢?

    (10) 騎呢海報
     
    無論到哪裏去, 都會遇到各式各樣的騎呢海報.

    估唔到係新加坡都難逃一劫


     

    六師弟 小黑... ok... 陸野... ok...

    以為已經係底線...


    老五... 點解你要咁對我?

    簡 . 直 . 型 . 至 . 裂 . 開...

    (11) 最窩心的設計 (男性專用)

    某人屙尿時, 在尿格裏有這樣的一個黑點

    看真一點...

    對, 是一隻蒼蠅, 印左係尿格. 等你可以好好瞄準. 唔好屙到周圍都係. 事實上, 香港有許多盲丙, 用尿格時根本係瞄住個地下黎屙. 上面隻迷你魚尾獅, 就係屙尿屙到一地都係個d 人.

    你唔係好似某人咁, 以為真係無端端有隻蒼蠅係尿格呀嘛?

    -------------

    台北 vs 新加坡 vs 東京

    六七年前去過一次台北, 這是第一次去新加坡. 總括來說, 我較愛東京...

    若夾硬要比較, 新加坡的確很像香港. 我發現 :

    --- 除了烏節路, 新加坡普遍街道都空蕩蕩, 無乜人.

    --- 新加坡人普遍較樸素 (三天我只見過三四個 LV + Gucci), 留意他們的眼神 : 很簡單, 很純樸.

    --- 我由頭到尾都唔知佢地d 英文講緊乜. 仲衰過東京.

    台北較像東京 - 畢竟李登輝十八歲先知自己係台灣人 (以為自己係日本人), 日本都統治過台灣一段時間...

    --- 台灣女孩比起東京還要正; 數目還要多

    --- 好撚多大陸遊客

    --- 大部份的價格比香港低, 是食的好, 是買的好.

    --- 想去東京但無錢, 我會去台灣.

    ------------

    希望大家聖誕快樂.

    對唔治. 我近排陷於低潮中. 難以好似 Mr. Bean 咁一邊有病, 一邊dum 大家開心.

    誠意推介系列, 好似又要脫期...

    去取材, 又要休刊唔知幾耐..

    ----------

    延伸閱讀 : 有圖 . 有真相

Comments (17)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *